Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
22 Sie 2009, 14:16
[MK3] Zbyt wysokie wolne obroty
Autor Wiadomość
Mario C 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 19
Skąd: Grajewo
Wysłany: 22 Sie 2009, 14:02   [MK3] Zbyt wysokie wolne obroty

Witam, jestem posiadaczem Fiesty Mk3 1.4 CLX z 91 r. Ostatnio Mam taki problem, mianowicie coś się zrobiło z wolnymi obrotami. Na zimnym silniku jest delikatnie ponad 1000 obr/min, lecz po rozgrzaniu silnika te wolne obroty wachają się na ok 1700 obrotów. Czy to może być wina silniczka krokowego czy też czujnika od automatycznego ssania?
Acha dodam jeszcze że zwiększyło się drastycznie zużycie paliwa
_________________
Ford Fiesta Mk3 1.4i CLX '91r
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Sie 2009, 21:33   

To masz gaźnik i ssanie czy też wtrysk i silniczek krokowy?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Mario C 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 19
Skąd: Grajewo
Wysłany: 23 Sie 2009, 08:48   

Jednopunktowy wtrysk
_________________
Ford Fiesta Mk3 1.4i CLX '91r
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 23 Sie 2009, 13:17   

Sprawdź silniczek krokowy - na forum jest opis, pod kolektorek dolotowym jak pamiętam wkręcony jest czujnik temperatury silnika - zdejmij z niego wtyczkę (2 pinową) i zobacz co się stanie jak silnik nie będzie znał swojej temperatury (może ten czujnik padł?)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Mario C 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 19
Skąd: Grajewo
Wysłany: 23 Sie 2009, 20:31   

a no już wiem gdzie ten czujniczek acha przypomniałeś mi o tym, że rok temu wuymieniałem uszczelkę pod kolektorem dolotowym, i oryginalnej nie dostałem więc wyciełem na wzór z kartoniku, jak myślisz, może być i jej wina że lewe powietrze łapie i zwiększa spalanie?
_________________
Ford Fiesta Mk3 1.4i CLX '91r
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Sie 2009, 09:06   

Odpal auto niech sobie klekocze, pędzelkiem maczanym w benzynie posmaruj łączenia kolektora - jak gdzieś będzie zaciągać to jak zaciągnie wachę to obroty wzrosną na chwilę.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Mario C 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 19
Skąd: Grajewo
Wysłany: 26 Sie 2009, 21:30   

Witam po małej nieobecności. Podczas poszukiwań, z tym co mówiłeś oraz sprawdzeniu uszczelki pod wtryskiem natrafiłem na taki cwancyk który jest pomiędzy kolektorem dolotowym a filtrem powietrza




Po zatkaniu go palcem silnik z obrotami się uspokoił i ma obroty jak trzeba, tylko pytanie od czego to jest, bo na razie to zalepione ale czy warto to wymieniać?
_________________
Ford Fiesta Mk3 1.4i CLX '91r
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Sie 2009, 10:58   

to jest trójnik wężyka podciśnienia. u mnie łączy to kolektor - obudowa filtra - układ pochłaniania par paliwa (?). myślę że spokojnie można to zatkać :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Mario C 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mariusz
Wiek: 40
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 19
Skąd: Grajewo
Wysłany: 27 Sie 2009, 16:31   

Tak, dokładnie jak mówisz Bidżej, właśnie zatkałem go, obroty teraz OK, tylko dziś z roboty miałem mały problem, bo nie chciała za pierwszym razem odpalić
_________________
Ford Fiesta Mk3 1.4i CLX '91r
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Sie 2009, 12:30   

Poszukaj węza co z tego spadł i podłącz ponownie :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.