Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK5] pęknięty pasek wieloklinowy
Autor Wiadomość
lukas10007 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 20 Sie 2009, 17:35   [MK5] pęknięty pasek wieloklinowy

witam. miałem dziś pecha mianowicie kiedy wyjeżdżałem z pracy pękł pasek wieloklinowy, na począdku szedł normalnie ale po jakiś siedmiu kilometrach silnik stracił moc ledwo dojechałem do domu. moje pytanie brzmi: czy mogło się coś stać poza tym,czy w tym modelu jest coś takiego jak tryb awaryjny i mógł się wlączyć? prosze o odpowiedzi z góry dzięki
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 20 Sie 2009, 17:41   

no aku nie miał ładowania a jak jechałes na swiatłach zapewnie itd bajery :-P bo aku mogło sie zrobic słabe 9wrecz napewno) i mogł sie właczyc ten tryb awaryjny jak mowisz gy
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Sie 2009, 17:42   

Jak pękł pasek to auto straciło ładowanie i układ chłodzenia (jak się nie mylę) - gratuluje pomysłu jazdy z takim uszkodzeniem (bez paska) :( mogłeś zatrzeć silnik :(
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 20 Sie 2009, 18:04   

JoeMix napisał/a:
Jak pękł pasek to auto straciło ładowanie i układ chłodzenia (jak się nie mylę) - gratuluje pomysłu jazdy z takim uszkodzeniem (bez paska) :( mogłeś zatrzeć silnik :(


:hammer:

Hola, hola Nie tak szybko, po pierwsze pękł tylko pasek wieloklinowy, a nie rozrządu. Na ogół pompa wody w nowszych samochodach od niego jest napędzana. co najwyżej rozładował się akumulator. A tak swoją drogą to kiedy kolega zaglądał w okolice paska że trzeba było doczekać się jego pęknięcia..? old
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
polansky 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 37
Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 78
Skąd: Kraków
Wysłany: 20 Sie 2009, 18:04   

JoeMix napisał/a:
i układ chłodzenia (jak się nie mylę) - gratuluje pomysłu jazdy z takim uszkodzeniem (bez paska) :( mogłeś zatrzeć silnik :(


A to fordowskie diesle w mk4/mk5 nie mają pompy wody i oleju na rozrządzie? :9:

Widzę, że kolega Marcinowaty mnie ubiegł :)
_________________
Traktuj innych tak, jak byś chciał żeby Ciebie traktowano :)

Fiesta 1.25 ZETEC-S Fun '98 :fox:
 
 
 
lukas10007 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 20 Sie 2009, 18:29   

A tak swoją drogą to kiedy kolega zaglądał w okolice paska że trzeba było doczekać się jego pęknięcia..? old [/quote] pasek był wymieniany w lutym tego roku i jeszcze male sprostowanie: pasek nie pękl do końca po dokładnym obejżeniu zauważyłem że pasek ,,zszedł,, z rolek i jest częściowo pszerwany. jaka może być tego przyczyna?
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 20 Sie 2009, 18:44   

U mnie w mk3 pasek wieloklinowy się naciąga. Może kolega miał po prostu luźny ten pasek? Nie piszczał?
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
lukas10007 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 20 Sie 2009, 18:53   

od jakiegoś czasu dochodzily jakieś dzwięki ale nie wiedziałem z czego dochodzą, teraz już wiem ;-( bo teraz przestało
_________________

 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Sie 2009, 09:46   

polansky napisał/a:
JoeMix napisał/a:
i układ chłodzenia (jak się nie mylę) - gratuluje pomysłu jazdy z takim uszkodzeniem (bez paska) :( mogłeś zatrzeć silnik :(
A to fordowskie diesle w mk4/mk5 nie mają pompy wody i oleju na rozrządzie? :9:
No tak mi coś po głowie chodziło, ale pewny nie byłem, dlatego się zabezpieczyłem nawiasem :P Sorka za lekkie wprowadzenie w błąd.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
smyr 


Model: Ford Fiesta Mk8`17
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Michał
Wiek: 41
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 112
Skąd: Rumia
Wysłany: 21 Sie 2009, 10:23   

Taki mały OT:
Niektóre fordowskie silniki benzynowe w mk6 (np. 1.25 ale nie wszystkie) nie mają pompy wody na rozrządzie, więc i pewnie niektóre stare mk4/mk5 nie miały, ale pewności nie mam.
_________________
...naprawde nie dzieje sie nic...

 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 21 Sie 2009, 17:21   

Po prostu co jakiś czas trzeba naciągnąć pasek, u mnie są dwa, żeby było śmieszniej to jeden klinowy a drugi wieloklinowy :twisted:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
lukas10007 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: trojmiasto
Wysłany: 22 Sie 2009, 09:25   

AUTKO NAPRAWIONE :) puścila rolka pośrednia.a odnośnie naciągania paska to jest ,,samonapinacz,,
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK5] Fiesta MK5
Fordy Fiesta V generacji (1999-2002)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:32
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Brak nowych postów [MK5] Za długi pasek wieloklinowy ?
vasteq Silniki diesla 9 15 Sie 2010, 10:11
JoeMix
Brak nowych postów [MK6] Pasek wieloklinowy wymiana
pogow Mechanika 0 16 Sty 2011, 10:47
pogow
Brak nowych postów [MK3] Rolka napinająca pasek wieloklinowy
prośba o pomoc
Kamil Silniki diesla 4 14 Wrz 2006, 07:19
Kamil


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.