Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: Żółwik Tuptuś
27 Cze 2009, 12:52
Zetec Turbo 1.8 problem z doładowaniem
Autor Wiadomość
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Cze 2009, 19:39   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
jakiej średnicy kolanka ci brakuje ?


90" wylot z turbiny FI52mm centralnie jednego pier... kolanka bo te niebieskie złączki tobyłem cFany i kupiłem sobie metr i teraz tne wedle uznania


mógłbymw sumie wyspawać sobie takie z kawałka prostki zrobić takie kolanko z prostych elementów ale już niechce robić takiego druta jak poprzednio
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 27 Cze 2009, 20:26   

skoro to 52mm to załóż doraźnie kolanko z kibelrury z obciętym kołnierzem ( po dwie opaski , chyba że masz szerokie ) Auto wystroisz , a w międzyczasie na spokojnie poszukasz czegoś normalnego .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Cze 2009, 21:30   

wiesz co ale to ten kawałeczek który jest zaraz ZA turbiną istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że kibel się przepali tak więc narazie przerwa techniczna do czasu tego kolanka, opaski są częściowo te szerokie a częściowi zwykłe (norma) te szerokie są kurde niedostępne w sklepach tuningowych takich jak obi castorama liroy merlin i inne,
bu-Rakotuning kraków niema godula niema Vtech nie sprzedaje, w jednym skpie internetowym znalazłem ale kupiłem wszystkie dostępne - 5 sztuk i koniec.
więc spasowałem i montuje na dobrych firmowych NORMA cienkich opaskach, są dość mocne mam nadzieje, że dadzą rade.

p.s niech to będzie na tyle miłe żeby teraz trzymać stabilniej boosta to uwierze w ten projekt na nowo...
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 27 Cze 2009, 21:40   

Podpowiem ci, stomil posiada takowe, w bdg mamy sklep i produkcje rur gomowych oraz opasek Stomil jak i Norma, te szerokie sa dostepne po 12zl szt w sklepie w detalu, ale szczerze to te waskie wystarczaja i to pojedyczno do 1.7 bara, testowane na mojej bylej fiescie TD :)
_________________

 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Cze 2009, 22:46   

ja brałem od tego gościa


http://www.shtuning.home....0--default.html
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 3 Lip 2009, 21:51   

pomogło, nowy IC nowe urowanie nowy aktuator i auto lepiej trzyma boost.

może nie tyle lepiej co całkiem inaczej to przebiega bo na początkowych biegach koło 0,5 bara stabilnie natomiast na 4-5 biegu pod górke lubi się pojawić OVER 0,7 bara i troche lipa bo auto nie jest strojone na takim doładowaniu wiec strzela w dolot dość znacznie

jednak fakt dania IC przed auto zmienia postać rzeczy diametralnie...
troche lipa bo byłem w krakowskim PXS i mają termin na 13 sierpnia....

więc będę musiał sam nauczyć się storić, ciekawe ile silników polegnie zanim to opanuje
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 3 Lip 2009, 21:56   

Grand, patrzyłeś na http://forum.mtk-klub.pl?? Z tego go widziałem to pare osob sie bawi w strojenie
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 5 Lip 2009, 19:01   problemy z doładowaniem skończone

teraz się zaczęły problemy ze strojeniem;]
przydało by się EBC i jakoś zapanować nad tym over-boostem.
tak to wygląda z intercoolerem z XSARY 2.0 HDI wentylatorem z Transita w budzie escorta z motorem ZETECK'a 1.8 na turbinie T3

 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 5 Lip 2009, 23:27   

w temacie doładowania, u mnie też to jest cały czas. raz jest prawie dobrze raz jest źle. wymiana SEM nic nie daje.
szukając rozwiązania po różnych forach natknąłem się na takie rozwiązanie. jaki to ma sens
?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 6 Lip 2009, 03:34   

klasycznie aktuator łączysz z podciśnieniem, wadą jest że auto wyżej osiąga pełne doładowanie, ale teoretycznie powinno je trzymać już do odcięcia.
praktycznie na trzymanie doładowania składa sie jeszcze dużo innych czynników dlatego lepiej stoić za pomocą MBC a najlepiej EBC ale do tego trza jeszcze jakiś sterownik ala ecumaster STM6 czy coś
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Lip 2009, 08:57   

Grand, sam mowiles ze ecumaster det zle wspolpracuje z ebc ;> gnoju :P

Ty a może przeczyść to mbc albo pożycz od kogoś inne. Może to gówno jest wadliwe
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Lip 2009, 16:30   

Krawiec napisał/a:
Grand, sam mowiles ze ecumaster det zle wspolpracuje z ebc ;> gnoju :P

Ty a może przeczyść to mbc albo pożycz od kogoś inne. Może to gówno jest wadliwe


nie, łebie mówiłem Ci o jednym konkretnym przypadku EBC takiego gościa od SR20DET, ale niewazne.

obecnie skołowałem sobie przejściówkę USB-COM więc moge się bawić możliwościami ecumastera, teraz pytanie czy ktoś mi pomoże to zestroić czy będe musiał sam się tego nauczyć

nie umiem nałozyć krzywej boosta na log więc i na wykres nie, ale pomiary z hamowni drogowej załączone na poniższym obrazku mówią, że obecnie jest dużo lepiej niż na początku gdzie miałem wykres jak w dieslu.



pomiar na trzecim biegu

[ Dodano: Sob Lip 25, 2009 16:43 ]
z mapsensora motoroli można wysnioskować, że pod koniec rundy tj pod 6600rpm doładowanie siada do 0,4 bara.
w peaku potrafi nawet pokazać się 1 bar.
tak więc doszliśmy do wniosku, że cza to będzie postroić na EBC coś z STI albo z C18DeT się wyłapie i powinno być lepiej.

auto kreci czasy na poziomie 6.1 do setki i 14,7 na 1/4 ( mierzone Gtechem )
narazie jeździ wmiare bezawaryjnie po spotach wyścigach wiejskich itd.

zdjęcie z spota spontanicznego.




( ja to ten z prawej )
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 27 Lip 2009, 22:30   

a moze miales dziurawy ic?

a moze w między czasie przy wymianie ic i actuatora cos jeszcze zrobiles co mialo wplyw na to ze zaczyna trzymac boost?

jak nic z powyzszych to wedlug mnie actuator byl uszkodzony. czy jak dmuchales w niego powietrze to trzymal czy uciekalo ?

swoja droga czas 6 sek to niezle :)
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Sie 2009, 19:50   

jest lepiej, ale nadal niema szału jeśli chodzi o trzymanie boost'a patrząc na log z ecumastera to widać że spada do 0,45 przy końcu rundy.

obecnie będę to storił na EBC N75 z 1.8T audicy i zobaczymy co z tego wyniknie.

no 6 do setki tak, ale pamiętajmy że Gtech jest optymistą ;]

[ Dodano: Wto Wrz 01, 2009 23:16 ]
:devil:

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
Piesek Tuning mechaniczny 24 19 Sty 2009, 14:53
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.