Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Centralny zamek..
Autor Wiadomość
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Cze 2007, 13:27   

trzeba pastylke od immo wydłubać z innego kluczyka albo wydłubać i przykleić na stałe do okularu . Mk3 już nikt raczej nie ukradnie .
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 21 Cze 2007, 14:42   

no ale skad wziac sygnal z immo ktory w wszystkich (poza moja) wersjach byl dawany na diode, ale nie tą z łodzi :-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Cze 2007, 20:25   

odyniec napisał/a:
kazi napisał/a:
Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał :yyy: :he:


mysle i to szybciej niz ty...
sytuacja jest taka... byl kiedys moze zegarek... jak kupilem autko byla tam zaslepka w jego miejscu. wiec na szrocie dorwalem zegarek i go zamontowalem... ale.

stare wersje ('89-'93) maja zegarek na 4 piny, a nowsze ('94-'96) maja na 5 pinow... i w tym zegarku jest dioda z immo...

ja mam stary zergarek, immo mam.


wiec jak temu zaradzic?

tam nie bylo zadnej zaslepki tylko kawalek plastiku wyciety, oraz zgrzany badziewnie lutownica zeby sie trzymało. Oryginalna - to malutka pułeczka wewnatrz wciskana w miejsce zegarka.

No tak samozachwyt okej sam wszystko zainstalowales i tak juz pozostanie , pomijam to ze tam siedział moj z MK3 zegarek, po co ci ta dioda to ja nie wiem choinke z samochodu chcesz zrobic? jak ja podłaczyc? problemu nie ma poniewaz rozbierasz zegarek rozwiercasz i wkladasz diode, laczysz z wolnym przewodem od immmo i do masy, zreszta jestes madrzejszy jak zawsze wiec zrobisz to juz sam... ja w miedzyczasie ostatnio naprawilem 3 samochody a do usterek doszedlem sam ze swoim logicznym tokiem myslenia :yes:
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Cze 2007, 20:28   

no dokładnie idzie sobie w kostce do zegarka. tylko musisz zobaczyć czy przypadkiem nie ma tam impulsu 12V bo jeśli jest to dioda popracuje krótko . Trzeba wstawić rezystor 800 ohm 0,25/0,5W
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 21 Cze 2007, 22:46   

diodalodz napisał/a:
no dokładnie idzie sobie w kostce do zegarka. tylko musisz zobaczyć czy przypadkiem nie ma tam impulsu 12V bo jeśli jest to dioda popracuje krótko . Trzeba wstawić rezystor 800 ohm 0,25/0,5W

Ja wstawiam 1 kohm dla zwyklych diod oraz okolo 1,5 kohm dla diod jasno-swiecacych i oba warianty sa poprawne pozniewaz dioda :hihihi: swieci normalna jasnoscią. :D Dla tych malutkich diod lepiej jednak wsadzic rezystor 1,5 kohm.
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Cze 2007, 23:44   

hehe wszystko rozbija sie o to jaka dioda . Przeciętna dioda pracuje na napięciu ok 3 V i prądzie 20 mA . Wiec
14V - 3 V = 11V
aby prąd był 20 mA z prawa oma
R=U/I wiec 11/0,020 = 550 ohm . proste . Dlatego zakłada sie 800 dla bezpieczeństwa .
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 22 Cze 2007, 12:34   

kazi napisał/a:
odyniec napisał/a:
kazi napisał/a:
Czy ty myslisz? przeciez ci go zakladalem bo nie miales zegarka w samochodzie bo go ktos wyrwał :yyy: :he:


mysle i to szybciej niz ty...
sytuacja jest taka... byl kiedys moze zegarek... jak kupilem autko byla tam zaslepka w jego miejscu. wiec na szrocie dorwalem zegarek i go zamontowalem... ale.

stare wersje ('89-'93) maja zegarek na 4 piny, a nowsze ('94-'96) maja na 5 pinow... i w tym zegarku jest dioda z immo...

ja mam stary zergarek, immo mam.


wiec jak temu zaradzic?

tam nie bylo zadnej zaslepki tylko kawalek plastiku wyciety, oraz zgrzany badziewnie lutownica zeby sie trzymało. Oryginalna - to malutka pułeczka wewnatrz wciskana w miejsce zegarka.

No tak samozachwyt okej sam wszystko zainstalowales i tak juz pozostanie , pomijam to ze tam siedział moj z MK3 zegarek, po co ci ta dioda to ja nie wiem choinke z samochodu chcesz zrobic? jak ja podłaczyc? problemu nie ma poniewaz rozbierasz zegarek rozwiercasz i wkladasz diode, laczysz z wolnym przewodem od immmo i do masy, zreszta jestes madrzejszy jak zawsze wiec zrobisz to juz sam... ja w miedzyczasie ostatnio naprawilem 3 samochody a do usterek doszedlem sam ze swoim logicznym tokiem myslenia :yes:


dioda ta mi nie poto aby miec ich wiele - jak np ty przy popielniczce i w poleczce, tylko po to aby moc zaprogramowac wg niej inny kluczyk... ot po co.

A takie pytanko... niewiem czy mam (raczej nie) kostke z zegarka oryginalna... wiec skad leci sygnal do diody? :>

ma ktos moze jakis schemacik do tego?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kazi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40
Dołączył: 14 Lip 2005
Posty: 474
Skąd: Łódź/GW
Wysłany: 22 Cze 2007, 18:06   

:he: ok rob jak chcesz ja sie juz do ciebie nie wtracam bat powodzenia
_________________
PzMot - Polski Związek Motorowy w Gorzowie.
New Wozidło : Citroen Xantia 1,8 Turbo
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 22 Cze 2007, 21:58   

odyniec napisał/a:
A takie pytanko... niewiem czy mam (raczej nie) kostke z zegarka oryginalna... wiec skad leci sygnal do diody? :>

ma ktos moze jakis schemacik do tego?
Sygnał do diody leci z kompa, a co do schematu, to przeszukałem chyba cały net 10 razy i nie znalazłem, dopiero jak rozprułem instalację u siebie, to zobaczyłem gdzie co idzie, ale niestety w nawale pracy nie rozrysowałem tego i "z pamięci" nie potrafię powiedzieć. Jak widzę na żywo, to wiem, a tak to d..a blada.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 23 Cze 2007, 08:35   

jackrzec, widze ze moja ostatnia deska ratunku u Ciebie jest :) chyba będę musiał Cie ładnnnnnnnnnnnnnnie poprosić ;-)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Martius
[Usunięty]

Wysłany: 19 Mar 2009, 20:57   

Zrobiłem wszystko jak w instrukcji i reakcja pilota nie jest taka jak tam napisano.
Dioda na pilocie miała zaświecić tak jak ta koło zegarka a nie świeci,tylko mrugnie 5 razy i tyle a pilot nadal nie działa. Plizzz Hellllp ;-(
 
 
oscylot 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 5
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 3 Sie 2009, 13:02   

to mam takie pytanie, posiadam fieste mk4 do ktorej mialem 3 kluczyli jeden czerowny (matka) jeden czarny i jeszcze jeden z pilotem (takipilotolkuczyk). W chwili aktualnej zostal mi ttylko czerowny bo jeden czarny sie gdzie zgubil a ten z pilotem sie zepsol (wyrobila sie obudowai kluczyk odpadl od pilota). na allegro znalazlem kluczyk wlasnie taki z pilotem identycznei wyglada jak moj. Jesli go kupie to czy zgodnie z intrukcja zaprogramuje ten kluczyk oraz pilot w samochodzie ?? Chodzi mo glownie o to czy majac jeden kluczyk czerwony doprogramuje ten kupiony na allegro uzywany i czy bedzie to dzialalo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK6] Centralny zamek - jaki pilot / zamek ?
Gość Elektryka 7 11 Paź 2010, 23:34
drzeniow
Brak nowych postów Centralny zamek
ths Elektryka ogólna 0 7 Sty 2015, 12:35
ths
Brak nowych postów centralny zamek
nie działa z pilota
Gość Elektryka 1 12 Wrz 2009, 15:28
drjanusz
Brak nowych postów Centralny zamek
Elektryka
Dida1996 Elektryka ogólna 2 13 Sty 2016, 19:52
arekw
Brak nowych postów Centralny zamek
Rangers76 Elektryka 4 1 Sie 2007, 10:59
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.