Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Falowanie obrotów na rozgrzanym silniku
Autor Wiadomość
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Mar 2009, 20:21   [MK4] Falowanie obrotów na rozgrzanym silniku

Już nie wiem gdzie szukać przyczyny :głowąwmur:
Fiestka jak zimna to chodzi w miare równo,jak się rozgrzeje to obroty falują -coraz niżej i niżej aż zgaśnie lub od razu gaśnie popuszczeniu pedału gazu. <???>
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lip 2009, 23:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
typniepokorny86 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 23
Skąd: Żołyń
Wysłany: 25 Maj 2009, 22:48   

może silnik krokowy od przepustnicy, mi przez niego nie schodziła z obrotów
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Maj 2009, 10:39   

Wymieniłem(podmieniłem na sprawne 100%)wszystko co się dało-krokowy,CPP,przepływke,świece ,kable.Skończyły się pomysły-a ta zaraza dalej swoje :twisted:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
essien
[Usunięty]

Wysłany: 26 Maj 2009, 10:45   

po wymianie zrobiles reset;> odetkaj ten przewod od korka oleju, odme czy jakoś tak.
 
 
wwwojtek1 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Wojtek
Wiek: 41
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 36
Skąd: Wyry
Wysłany: 26 Maj 2009, 11:54   

Miałem niemal identyczne objawy. Jak silnik był zimny wszystko było ok. Złapał temperaturę w mieście - zaczęły falowac obroty, czasem zgasł. Już miałem zabrac się za wyjmowanie krokowca... otworzyłem maskę i widzę, że jakiś przewód elastyczny lata mi luzem :)
Wziąłem książkę, przyglądąłem się owemu i okazało się że to jakiś przewód łączacy zespół przepustnicy z elektrozaworem EGR. Przy zaworze faktycznie była wolna końcówka, do której ten przewód podłaczyłem. Od tego czasu nie mam problemów z falowaniem obrotów :)
_________________
Ford Focus II 1.6 16V 100KM
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Maj 2009, 14:32   

Przewodom to się przez lupe przyglądałem i znalazłem małe pęknięcie-wymieniłem,reszte poczyściłem,korek wymyty i dalej nic ;-|
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 26 Maj 2009, 22:32   

Poszukuję kogoś kto mógłby mi przywieźć z Ułęża do Krakowa tarcze hamulcowe od Mafiosa. Miałem jechać sam, ale nie dam rady :(

Będę wdzięczny za kontakt na pw lub gg :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Maj 2009, 22:39   

No mnie to nie za bardzo po drodze :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Lip 2009, 08:15   

Panowie autko po komputerze i jedyny błąd jaki pokazał to zbyt uboga mieszanka?????Wężyki całe i co teraz? :yyy: :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2009, 09:16   

walnięta sonda lambda? trzebaby pomierzyc...

i sorki za tego posta u góry, kiedyś go wpisałem nie tu gdzie trzeba i nie wiedziałem gdzie - dlatego nie usunąłem :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 16 Lip 2009, 09:21   

Sonda wymieniona i dalej to samo ;-(
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Lip 2009, 22:19   

No i jak nie ma żadnego pomysłu na tą ch....ę :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 19 Lip 2009, 11:09   

a komputer był w akcji? może czujniki sprawne, ale jednak wiązka od któregoś gdzieś nie styka i nie ma sygnału...

u ojca w mondeo mk3 2.0 falowanie bierze się z wywalonej uszczelki pod głowicą :| ale silnik nie gaśnie.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 19 Lip 2009, 11:32   

Takie efekty mialem po walnientej cewce, na zimnym silniku nie bylo problemow, po nagrzaniu wariowaly obroty :twisted: . Zajedz na jakis szrot i podlacz na moment inna cewke :V:
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 19 Lip 2009, 12:59   

bidżejcoś niedokładnie czytasz -zacytuje sam siebie
Panowie autko po komputerze i jedyny błąd jaki pokazał to zbyt uboga mieszanka?????Wężyki całe i co teraz?
A czy cewka z mk3 1.3 to taka sama jak w mk4? bo taką mam pod ręką. Tylko dlaczego komp pokazał zbyt ubogą mieszankę? :fox:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Falowanie obrotów
siesiek26 Mechanika 39 19 Paź 2012, 01:15
Grax
Brak nowych postów [MK4] Falowanie obrotów po wymianie rozrządu.
systematic Mechanika 0 31 Paź 2009, 12:21
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.