Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Problem (chyba) z silnikiem krokowym i obrotami
Autor Wiadomość
soulfly21
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2009, 20:11   [MK4] Problem (chyba) z silnikiem krokowym i obrotami

Witam wszystkich - prawdopodobnie powtarzam sie z tematem ale po przeczytaniu wielu wyjasnien co moze byc nie tak z moja ukochana fiescina zdecydowalem ze napisze swojego posta.

Jest to pierwszy wiec przepraszam za jakies powtorki badz tez nieodpowiednie wyjasnienia.

Mechanik ze mnie prawie zaden ale jednak staram sie nauczyc jak najwiecej na temat mojego samochodu ktorym jest Fiesta z 97 roku z silnikiem 1.3.

Oto wyjasnienie problemu:

Obroty skacza (to w skrocie) :P
A tak na powaznie to:
Gdy wlaczam silnik automatycznie ma wysokie obroty (gdy podnioslem z jednej strony kolo automatycznie zaczela sie krecic mimo iz bylo na luzie - zwiekszajac obroty - zwiekszala sie predkosc krecenia sie kol - gdy wlaczylem bieg - dalem gazu i spowrotem wlaczylem na luz juz tego nie bylo). Gdy tylko troche pojezdze (silnik sie rozgrzeje) w tym momencie zaczynaja sie najwieksze klopoty - obroty po prostu szaleja - a w szczegolnosci gdy np na swiatlach musze sie zatrzymac ze wzgledu na czerwone swiatlo - gdy tylko przy stawaniu wlacze sprzeglo i zmienie na luz - szaleja obroty jak cholera - spadaja i wzrastaja az silnik zgasnie(zatrzymuje sie po okolo 2 minutach) - zmienilem filtr paliwa - bo zmienilem ostatnio tez miejsce w ktorym tankowalem - wiec myslalem ze to moze byc zalezne - jednak nie - nadal czekam na silnik krokowy (sprowadzam go bo niezbyt chce placic 200Euro za firmowy od Forda) - ale boje sie ze nie tylko tu moze tkwic problem - czy jest cos co moge zrobic zeby potwierdzic lub zaprzeczyc temu ze jest cos nie tak z silnikiem krokowym albo moze z inna czescia?

Bardzo bym chcial w miare w dobrym stanie utrzymac swoj samochodzik - wiec prosze o pomoc i oczywiscie z gory dziekuje za wszelkie rady!
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Lip 2009, 20:43   

Silniik krokowy to podstawa i pewnie on będzie przyczyną tych wahań obrotów. Napisz co i jak po jego wymianie
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
soulfly21
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2009, 20:59   

To bede musial troszke poczekac - dopiero w piatek aktywuja mi karte kredytowa a bez niej ani rusz - na zlomie bylem to chca tyle samo za uzywana co na e-bay-u z kosztami przesylki za nowke sztuke... takze nie oplaca mi sie na zlomie kupowac.

Moga byc jakies nieoczekiwane konsekwencje jezdzenia z takim problemem?(nie liczac oczywiscie wylaczania sie silnika w trakcie jazdy)?
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 15 Lip 2009, 21:04   

Nie, oprócz niedogodności i możliwego większego spalania. A co do kręcenie się kół na luzie to nie wiem czy to normal czy sprzęgło troszkę zużyte.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
soulfly21
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2009, 21:11   

Mozliwe ze sprzeglo (akurat tez tak sie zastanawialem bo ciezko chodzi) - spalanie oczywiscie sie zwiekszylo bo juz jezdze tak okolo 2 tygodni - i pali prawie 10!!! Litrow na 100km takze o wiele za wiele... mam nadzieje ze sprzeglo tez mi nie siadzie bo to juz naprawde bedzie duzy wydatek...
Oczywiscie dziekuje za porady i jak tylko wymienie silniczek dam znac.
 
 
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 35
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 16 Lip 2009, 10:31   

Miałem ten sam problem to na 100% silnik krokowy, u mnie też jak silnik się rozgrzał to obroty raz wchodziły na duże a raz spadały tak samo jak u ciebie. Po przeczyszczeniu silniczka krokowego chodzi pieknie.
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 16 Lip 2009, 11:58   

ewentualnie CPP i/lub przepływomierz do czyszczenia (zależy co tam masz w tej endurze bo różnie bywa)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK4] Problem z obrotami/silnikiem / sonda lambda
Gaśnie czasem na wolnych, traci moc
Bartek Mechanika 37 24 Lip 2007, 01:30
Gość
Brak nowych postów [MK4] Problem chyba z rozrusznikiem
Nagrzany nie kreci 1.25
Nobel Mechanika 1 21 Wrz 2009, 14:22
megabajt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.