[MK6] problem z silnikiem 1.3 8V (70KM) |
Autor |
Wiadomość |
krys1974 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2009, 00:10 [MK6] problem z silnikiem 1.3 8V (70KM)
|
|
|
Witam, po przejechaniu 55 tys kilometrów samochodem z roku 2003 najpierw zaczęła mrygac a pózniej zapaliła sie na stałe kontolka check (przy uspokojeniu obrotów do 2000 przstaje palić na stałe i znów miga). do tego doszła nierówna praca silnika, przenoszace sie drgania na kierownicę i dziwny odgłos pracy układu wydechowego (takie pyrkanie). objawy jakby nie palił przynajmniej jeden cylinder. pomyślałem że to świece bądź przewody i zainwestowałem w nie, niestety bez rezultatu. po podłaczeniu do kompa (dodam że w warsztacie średniej klasy) pojawiło sie info o błędzie na 4 cylindrze. zmierzono kompresję na wszystkich i ponoś była w porzo (chyba ok. 10) oczywiście samochód do tego nie ma mocy.nie bardzo mam pomysł gdzie szukać przyczyny, będę wdzieczny za rady. dodam że od jakiegoś czasu przy mocnym operowaniu gazem na chwile przytykało silnik |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 5 Lip 2009, 00:13
|
|
|
cewka, może przepływa? |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
krys1974 [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lip 2009, 19:27
|
|
|
chyba niespodziewany zwrot akcji z przedniej części tłumika końcowego normalnie leje sie woda, wiec pomimo że tankuję na lotosie chyba tankuję więcej wody niż benzyny i stąd nierówna praca silnika. i co teraz czy wystarczy wymienić filtr paliwa i skasować błąd check czy coś jeszcze?? |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Lip 2009, 20:05
|
|
|
Ta woda na pewno nie bierze się z paliwa |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
WooYownik
Prince of Rally Land 2010
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: T.
Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 1130 Skąd: Pluton
|
Wysłany: 5 Lip 2009, 22:04
|
|
|
U mnie jak paliła się cały czas kontrolka silnika to sonda lambda padła przy 81500 km, po wymianie było ok ... choć czasami jeszcze traci moc na zimnym silniku ... więc na początek wymień filtr paliwa i zatankuj na porządnej stacji oraz wykasuj błędy jak się powtórzy błąd to wtedy trzeba kombinować ... |
_________________
|
|
|
|
|
krys1974 [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Lip 2009, 22:39
|
|
|
jednak cewka, po wstawieniu nowej i resecie wszystko wróciło do normy, mam nadzieję że na długo. dzięki
a tak na marginesie mechanik powiedział że przy dużej wilgotonośc powierza i pracy na wolnych obrotach woda nie nadąż odparowywać i dlatego leje się strumieniem, to normalne jeśli jest bez zanieczyszczen. |
|
|
|
|
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 6 Lip 2009, 22:41
|
|
|
a skąd jesteś? pytam serio.. mam skaner na oBD, jak w wawce to podejdz. podepniemy i odpowiedź będziesz miał! |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.