Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: szynszyl
17 Cze 2009, 22:08
Mam duzeobroty przy odpaleniu silnika
Autor Wiadomość
Gales 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 17 Cze 2009, 18:51   Mam duzeobroty przy odpaleniu silnika

mam duze obroty silnika jak odpalal autko a potem spadaja i jest ok ale na poczatku jakies 4tys obrotow co jest przyczyna
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Cze 2009, 19:19   

W/g profilu masz gaźnik,,, a tak naprawdę?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Gales 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 17 Cze 2009, 19:37   

z tego co wiem to cos nie tak z cpp to wiesz co jest nie tak
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Cze 2009, 19:56   

jeśli masz CPP to masz monowtrysk, popraw silnik z 1,1 na 1,1i

Poszukaj trochę po forum bo było już o tym trochę, czujnik położenia przepustnicy (cpp) oraz silnik krokowy to mogą być Twoje problemy,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Gales 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 34
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 6
Skąd: Głogów
Wysłany: 17 Cze 2009, 20:04   

wlasnie juz szuukalem i czyscilem ale nie dalo efektu co jeszcze mozna zromic
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 17 Cze 2009, 21:54   

1. zresetować kompa?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Cze 2009, 21:54   

Z tego coo kojarzę to kiedyś był podobny post. Też chyba z autem 1,1. I gość po wyczyszczeniu źle zakładał krokowiec i nie tak działał. Kabelki do CPP nie mają pokruszonej izolacji?

Problem obrotów i rozwiązanie http://www.fiestaklubpols...+wysokie+obroty
http://www.fiestaklubpols...+wysokie+obroty

Uszkodzone izolacje cpp i obroty http://www.fiestaklubpols...+wysokie+obroty
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 17 Cze 2009, 21:57   

aha, Tommur mi podsunął - prawidłowo założyłeś CPP? tzn czy jego "łapka" przesuwa się razem z dźwignią przepustnicy? coś takiego też było kiedyś :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:02   

Wiem, bbo pamiętam i znalazłem. Xle złożony CPP - właśnie dźwigienka http://www.fiestaklubpols...=wysokie+obroty
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 17 Cze 2009, 22:08   

nie mam zdrowia do prostych reguł tego forum...
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Terkanie przy odpaleniu
MrMocny Mechanika silnika 14 7 Sty 2019, 15:50
Zomowiec25
Brak nowych postów Jaki mam model silnika ?
raker Mechanika silnika 1 12 Cze 2017, 19:44
slawomirro
Brak nowych postów [MK6] Fiesta ST - dławienie przy odpaleniu
Hyuga Mechanika silnika 2 22 Cze 2017, 00:20
janusdel
Brak nowych postów Przy zmianie na trzeci bieg, mam tor przeszkód. Dlaczego?
jurek Mechanika ogólna 2 27 Lip 2009, 21:26
jurek


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.