Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Dym z obudowy przełącznika zespolonego???
Autor Wiadomość
ZonExE 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Maj 2009, 22:34   Dym z obudowy przełącznika zespolonego???

Wiec właśnie kilka minut temu jak odpaliłem auto, zaczął sie wydobywać się gęsty biały dym z obudowy przełącznika zespolonego, z obudowy kolumny kierowniczej, nie wiem jak to barachło opisać, ale ważne ze z tamtąd gdzie jest stacyjka;p
pobiegłem do aku i od razu go odłączyłem.
Nie był to zapach jaki znam, nie przypominał mi instalacji, choć mogę sie mylić.
kiedy wracałem po południu też troszeczkę go czułem, ale po chwili ustał wiec zignorowałem.
Uruchomienie silnika przebiegło normalnie. tak jak zawszę.
Dzis po południu wymianiałem świece i kable na NGK.
Po incydencie nie próbowałem odpalać samochodu, a na zdjęcie plastików jest za ciemno wiec zrobie to rano.
Ale tak sie pytam co sie mogło stac??
Czy cos poważnego??
Dym wydobywał sie najbardziej z okolic stacyjki, ale z innych odworów w plastiku rówież.

Czekam na odpowiedz ;(
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Maj 2009, 22:52   

Zespolony do wymiany pewnie będzie. Często dymią i jeszcze trochę można z tym pośmigać. Jakby co mam taki :-)
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
ZonExE 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 34
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Maj 2009, 23:11   

z tego co zauważylem od kupna nie dzialala mi tylnia wycieraczka??
moze to juz był sygnał??
_________________

 
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 7 Maj 2009, 09:36   

Ścieżka scalona się odłamała i robi zwarcie - miałem tak. Weś rozkręć i zobaczysz. Ja miałem tak, że przy przełączaniu wycieraczek ( tylnia ) szedł dym, rozkręciłem i obczaiłem, że ta blaszka jakimś cudem odeszła od płytki drukowanej i przy przełączaniu robiła zwarcie. Poradziłem sobie z tym, że lekko ją nagiąłem - wyczyściłem płytkę, przykleiłem klejem DISTAL. Między szczeliny - na płytce także nalałem tego kleju ( nie przewodzi prądu - po zaschnięciu ok. 24h jest jak plastki ), tak aby w razie W ta blaszka nie latała na boki. Potem ładnie papierem ściernym drobnoziarnistym wyczyściłem. Od razu wszystkie styki oczyściłem Kontakt S, następnie świeży smar w miejsce starego. Jak nowy przełączniczek, nawet lżej chodzą rączeki teraz.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów czeste awarie przełącznika zespolonego
rolka Elektryka 6 27 Sie 2007, 17:45
Gość
Brak nowych postów [MK5] Rozpiska pinów przełącznika zespolonego
zabka35i Elektryka 0 29 Sie 2013, 11:56
zabka35i
Brak nowych postów [MK3] FAQ - czyszczenie przełącznika zespolonego
opis + zdjęcia
bidżej Porady eksploatacyjne 70 6 Wrz 2014, 16:22
DemptD
Brak nowych postów [MK3] Wtyczka zespolonego
Które piny
Crusi Elektryka 3 26 Paź 2009, 15:30
bidżej
Brak nowych postów Uszczelka oring obudowy termostatu
Bit1 Mechanika ogólna 7 13 Lis 2014, 12:27
Bit1


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.