|
Przesunięty przez: PumaRST 13 Kwi 2009, 10:33 |
LPG vs. ZETEC |
Autor |
Wiadomość |
Grand
Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 00:12 LPG vs. ZETEC
|
|
|
kiedyś miałem zetecka z gazem
później gaz zdemontowałem i przejechałem tak z 10 tysięcy kilometrów
padła mi uszczelka pod głowicą wiec rozebrałem i pojechałem splanować łowice
mechanik który planuje z odległości 3 metrów patrząc na mnie trzymajacego głowice w rękach powiedział, że to auto jeździło na gazie a moją głowice okreslił " padlina "
itak kazałem mu splanować głowice o 0,2 mm założyłem do auta jeździło bardzo dobrze.
teraz mam na warsztacie tamtą głowice o której pisze wyżej po przejechaniu jeszcze z 15 tysięcy (cały czas bęzyna)
i mam też nową tj, inną (nigdy nie widziała gazu) odebraną prosto z naprawy głównej więc osadzanie zaworów planowanie czyszczenie docieranie itd.
i na oko pozatym, że na po remoncie jest czysta nie widze żadnej różnicy, nie widze po czym ten magik poznał, że moja jeździła na gazie.
co oznacza " zapadanie się zaworów " wypalają się gniazda ? zawory zapadają się DO komory spalania czy sprężyny je " wciągają " bardziej w głowice ?
montuje oczywiście tą nową głowice ale mam je dwie obok siebie i niewidze różnicy, no może różnią się teraz tym, że ta lepsza ma więcej dziur
bo ma ją powierciłem pod kolektor T3 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 08:44
|
|
|
Jak zawory i gniazda się wypalają to jeśli wszystko jest cacy, silnik trzyma szczelność, ale zawory coraz głębiej zapadają się w głowicę. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 12:40
|
|
|
JoeMix napisał/a: | głębiej zapadają się w głowicę. |
hehe ciekawa wizja
gniazda i zawory dostają mikro wżerków . A to że chodzi na gazie poznał po kolorze kamienia szczególnie na zaworach wydechowych taki różowy nalot który często jest też w kolektorze wydechowym . twardy trudny do usunięcia .
A co do zaworów to po wielkich przebiegach gniazda wybijają na nich okręgi . Wszystko rozbija się o to że przylgnia (miejsce kontaktu zaworu z gniazdem ) nie może być szeroka (zużyte głowice) ani za wąska (źle naprawione głowice) . Ponadto musi być we właściwym miejscu zaworu i gniazda . Ciężko to wytłumaczyć osobie która nigdy nie szlifowała gniazd . |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 13 Kwi 2009, 17:20
|
|
|
No tak gdzieś czytałem że w jakichś tam konstrukcjach wypalające się zawory/gniazda zapadają się wewnątrz trzymając szczelność, domyślam się ze nie są to przesunięcia centymetrowe tylko chyba jakieś dużo mniejsze, chodzi o zasadę. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32 cargo |
|
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10 Gość |
|
Przyklejony: FAQ - Zetec i 4 przepustnice
|
Piesek |
Tuning mechaniczny |
24 |
19 Sty 2009, 14:53 Gość |
|
Przyklejony: Zetec 1.6/1.8/2.0 Silver Top N/A
|
Ad@mus |
Tuning mechaniczny |
24 |
18 Lis 2013, 21:23 Peedro |
|
Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
|
TomeX500 |
Tuning mechaniczny |
5 |
12 Lut 2011, 11:11 scooooter |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|