Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 23:32
gaśnie na wolnych obrotach
Autor Wiadomość
finster
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lip 2006, 18:20   gaśnie na wolnych obrotach

Witam
Mały problem mam, fiesta nie chce mi utrzymac niskich obrotów, jak trzymam noge na gazie to jest ok, jak tylko puszcze to zaraz gasnie, na ssaniu dziala ok, regulacja obrotow tez nie pomaga, gaznik sprawdzilem i przeczyscilem i nic :/ świece przeczyscilem i dalej to samo wszystko zaczelo sie od tego ze zgasla w drodze do pracy i nie reagowala w ogole na pedal gazu dopiero po chwili jakos udalo mi sie dojechac, prosze o jakies wskazowki bo juz nie mam pomyslow
Pozdrawiam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Lip 2006, 21:22   

na poczatek to sprawdź przerwe na aparacie zapłonowym . Hm a co do gaźnika to zobacz czy nie padł ci elektrozawór wkręcony w gaźnik . mi ze 2 razy w życiu ułamał sie przewód od tego zaworka i raz było wszystko dobrze a tu nagle gasła i nie miała wolnych . I to własnie była wina braku prądu na zaworku . Także na początek jego sprawdź . Idzie do niego żółto czarny przewód .
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 9 Lip 2006, 21:52   

Wymień na świece o odpowiedniej ciepłocie albvo na takie które lepiej odprowadzają ciepło bo ja miałem podobny problem kiedyśśśś
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 9 Lip 2006, 21:59   

Jesli chodzi o ten elektrozawor to przy odpalaniu jest dzwiek taki "pstryk" ;) wiec tak jak to sie dzialo wczesniej gdy fiesta dzialala, prad do niego dochodzi bo iskrzy jak go wypne i delikatnie przyloze, a co do swiec to mam je od ponad roku i wszystko bylo ok a iskre dalej wytwarzaja bo sprawdzalem :/ sprawdze jeszcze przerwe na aparacie zaplonowym :) a jutro do pracy sie pojedzie komunikacja miejska :D
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lip 2006, 09:52   

to ze zaworek sie włącza to nie znaczy ze później mu nie odbija od wibracji . poruszaj przewodem na włączonej stacyjce to sie zobaczy . tak samo poruszaj na włączonym silniku przewodem aparat zapłonowy cewka . Jak przerwie to też wiadomo gdzie szukać . Ewentualnie zobacz czy ci dysza wolnych nie zapchała w gaźniku .
 
 
 
finster
[Usunięty]

Wysłany: 15 Lip 2006, 11:11   

qrcze jednak to zaplon sie przestawil i dziwnym sposobem jeszcze zawor od skladu mieszanki :/ teraz jeszcze musze jechac na diagnoze zeby mi mieszanke dobrze ustawili, dzieki za rady
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Lip 2006, 12:39   

nie jedź bo ci nie ustawia .
wkręć do oporu potem 3 oboroty odkręć i powinno być dobrze .hm weź delikatnie skalecz końcówke gwintu na śrubie regulacyjnej to sie wszystko uspokoi i nie bedzie szalało . Ja nakładałem paste do lutowania z kalafonia i też było dobrze :) . jak sobie ustawisz to jazda próbna but zobacz jak przyspieszy muli troche wykręć . I tak dojdziesz do dobregu ustawienia . A jak ci skręca na analizator spalin to nie bedzie chciała jeździć .
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 314
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 20 Lut 2009, 20:19   

a ja mam taki sam problem ale nie chce zakładać innego tematu,tylko nie wiem gdzie ta śruba od obrotów i to wszystko co opisaliście znajduje i sorki że pisze w tym temacie przeznaczony dla mk1 i mk2.
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Lut 2009, 23:19   

Fiesta Finstera czyli moja obecnie ma założony silnik 1,1 z Mk3 z wieloprzelotowym gaźnikiem Webera, jak masz w 1,4 tak samo to jak zdejmiesz puszkę filtra to śruba od wolnych - jedyna - przystosowana do kręcenia ręką.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Gaśnie na wolnych obrotach
po odłączeniu krokowca
Gość Mechanika 14 16 Lis 2011, 17:43
czajson
Brak nowych postów [MK3] Gaśnie na wolnych obrotach
kubuniek Mechanika 6 3 Maj 2006, 19:18
Piter
Brak nowych postów Gaśnie na wolnych obrotach - 1.25 Zetec
Gość Mechanika 8 6 Paź 2008, 09:53
Marcin
Brak nowych postów [MK3] Szarpie i gaśnie na wolnych obrotach - 1.3
Kamias Mechanika 8 14 Kwi 2006, 08:25
Gość
Brak nowych postów [Inny] Gaśnie na wolnych obrotach, szarpie
Audi 80 91' LPG gaźnik
Freeman Mechanika 9 26 Lut 2011, 22:16
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.