Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
siwek 242
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2008, 21:09   [MK3] Płyn chłodniczy

Witam dzisiaj wymieniałem płyn chłodniczy w mojej mk3 z 94r. 1.1 po odkręceniu korka spustowego chłodnicy i korka wlewu zbiorniczka wyrównawczego płyn zleciał ale całkiem niewiele przy zalewaniu weszło tylko ok 2 litrów znajomy zmieniał dzień wcześniej w takim samym aucie tylko starszym chyba o rok i weszło mu ok 5 litrów płynu, czyżby nie zleciał płyn z bloku?
Z góry dzięki za informacje
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 25 Lis 2008, 17:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 24 Lis 2008, 22:01   

A jak wlałeś ten płyn to odpaliłeś auto i dolałeś płynu?
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 24 Lis 2008, 22:01   Re: Płyn chłodniczy

siwek 242 napisał/a:
czyżby nie zleciał płyn z bloku?
Z góry dzięki za informacje


tak w bloku masz osobny korek kolego <8>

z tego co pamietam to ten spust jest na imbusa i on bedzie po prawej stronie bloku od strony kolektora wydechowego :-)
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
snowboardwp 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: dalewostok
Wysłany: 24 Lis 2008, 22:19   

ja wymienialem dwa miesiace temu, to odkrecilem tylko korek spustowy znajdujacy sie w chlodnicy i caly plyn zlecial. lalem ok 4 litrow, odpaplilem silnik na dwie minuty, i znow dolalem i weszlo 5 litrow. nie spuszczalem z bloku.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Lis 2008, 02:17   

czasami jest tak że jeśli jest idalnie szczelny termostat to nie puści powietrza i płyn jest zassany w bloku i nie chce z niego wylecieć . Z reguły jest tak że wyleci płyn z połowy wysokości bloku . jest to zrobione specjalnie żeby w ekstermalnej awarii układu chłodzenia nie dopuścić do wyschnięcia "tulei" cylindrowych . jedyna metoda to wykręcenie korka z bloku ale to po latach kruchy lód . Osobiście jeśli chcesz do tematu wrócić to czasami wystarczy zdjąć górny wąż nagrzewnicy albo wąż z kolektora ssącego co jest dośc proste w mk3 bo jest w dostępnym miejscu .
 
 
 
siwek 242
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2008, 15:56   

dzięki chłopaki nie wiem czy będę wracał do tego tematu ale przynajmniej zapamiętam na przyszłość
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 25 Lis 2008, 19:17   

snowboardwp napisał/a:
ja wymienialem dwa miesiace temu, to odkrecilem tylko korek spustowy znajdujacy sie w chlodnicy i caly plyn zlecial. lalem ok 4 litrow, odpaplilem silnik na dwie minuty, i znow dolalem i weszlo 5 litrow. nie spuszczalem z bloku.


Zrobiłem podobnie tylko wydmuchałem resztę płynu, przez zbiornik wyrównawczy :-P
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Gru 2008, 18:33   

a czy trzeba auto jakoś ustawiać pod skosem przodem do dołu na podstawkach czy płyn normalnie jak olej na kanale zleci????????????????
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Gru 2008, 18:58   

Na płasko,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.