Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Mk3 1.8 D. Przerywanie
Autor Wiadomość
snowboardwp 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: dalewostok
Wysłany: 8 Lis 2008, 11:14   Mk3 1.8 D. Przerywanie

witam

jak w temacie chodzi przerywanie silnika w mk3 1.8 D. na zimnym przy jezdzie na dwojce lub jedynce przytrzymanie troche na rownym poziomie gazu, silnik przerywa, dodajac rownomiernie gazu, wciskajac jednostajnie nie przerywa , linka od gazu czy cos innnego moze byc ? myslalem ze to wtryskiwacze, kupilem plyn do czyszczenia, zalalem do baku i po zrobieniu ponad 300 km dalej to samo, chociaz juz w mniejszym stopniu przyznam.
jakies propozycje?

[ Dodano: Nie Lis 09, 2008 11:32 ]
to co nikt nie pomoze z tym? najbardziej szarpie na 2 biegu, jak sie rozgrzewa to prpzestaje, sam nie wiem co jest;/
 
 
cmlcorp
[Usunięty]

Wysłany: 12 Lis 2008, 02:09   

J mam to samo i ni chu chu nie mam zielonego pojecia co sie dzieje. zauwazylem tylko tyle, ze jak na mrozie jade to wystepuje to mniej i zaraz po odpaleniu na goracym silniku przez 5 lub 6 sekund jest ok, swiatla oczywiscie migaja jak na luzie stoi.
Ja wymienilem u siebie olej, filtry itp. teraz biore sie za zawory i pasek.
Jak ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc bo na forum temat juz byl poruszany ale zadnych odpowiedzi nie bylo.
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 12 Lis 2008, 10:04   

Panowie a jak z odpalaniem rano? Nie macie problemów? Ten silnik w sumie nie ma skomplikowanej elektroniki więc powinien jeździć bez grymasów.. Może to niewłaściwy trop, ale sprawdziłbym wszystkie połączenia przewodu paliwowego, bo wydaje mi się że gdzieś ciągnie powietrze do układu - wszystkie opaski dociągnąć, najlepiej byłoby zacząć od baku, czyli trzeba zrzucić kanapę, i pod gumową zaślepką dokręcić opaski na wężykach. Sam robiłem to na wiosnę, dodatkowo jeszcze wymieniłem wszystkie gumowe węże na nowe, zbrojone.
 
 
 
cmlcorp
[Usunięty]

Wysłany: 12 Lis 2008, 19:08   

Mi rano pali spoko, swiece dwa razy podgrzewam gaz w podloge zeby paliwo pociagnal i git ale z wezami masz dobry trop, chociaz mi sie wydaje ze jezeli ciagnie powietrze ktore dochodzi to wtryskow to raczej ciagnie za pompa wtryskowa ale moge sie mylic
 
 
snowboardwp 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: dalewostok
Wysłany: 12 Lis 2008, 22:01   

u mni jesli chodzi o palenie to jest poki co dobrze, odpukac :twisted: . raz podgrzewam swiece, bez dodowania gazu pali za pierwszym od razu. jesli chodzi o przerywanie to jak sie rozgrzeje to jest juz to w sumie ok, tylko na dwojce przy trzymaniu na tych samuyych obrotach szarpnie delikatnie czasem, ale dajac rownomiernie gaz to nie ma zadnego przerywania. jak sie to pojawilo kupilem plyn do czyszczenia wtryskiwaczy i powiem ze sie poprawilo. ale dalej jest w mniejszym stopnou jak zimny silnik i 3majac dluzej na dwojce.
wiec pojecia nie mam co i jak. filtr paliwa nowex, powietrza nowex, olej nowex - polsyntetyk ( jak kupilem jezdzil na takim ).
to co mowicie przewody porobic?
 
 
Seb0l 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Sebastian
Wiek: 38
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 83
Skąd: SMY ....
Wysłany: 12 Lis 2008, 22:26   

cmlcorp za pompą wtryskową, masz na myśli odcinek pomiędzy pompą a wtryskiwaczami? Tam już jest wysokie ciśnienie, więc jakąkolwiek nieszczelność na pewno byś zauważył.
Co do przewodów paliwowych to u mnie było też dłuższe kręcenie rozrusznikiem, nawet na ciepłym silniku kiedy gdzieś łapał powietrze, więc to raczej nie jest przyczyną w Waszych fiestach ;-|
 
 
 
cmlcorp
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lis 2008, 01:06   

W sumie racja, przewody za pompa nie wchodza w gre, jedno co mnie tylko jeszcze martwi to ja lapie za rurki od wtryskow to 3 mi pukaja rowno a jedna puka slabiej. moze porprostu jaki papruch albo cos jeszcze ciekawszego jest w pompie albo mam wtrysk zatkany lub tez brudny.

Co powiecie na to panowie.

PS
Sebol dzieki za cynk z przewodami paliwa bo sie mialem zabieraz za rozbieranie calego tylu tak tylko dla pewnosci.
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lis 2008, 04:28   

jeśli szarpie po odpaleniu, to mogą też ew być świece żarowe, mogą być jeszcze sprawne ale upalone / zniszczone. Proponował bym wymontowanie (ocena czy zniszczone sztabki - końcówki ) i sprawdzenie na krótko z akku czy łądnie się nagrzewa świeca.
Potem dla pewności sprawdzenie czy prąd dołazi do świeczek.

Szarpanie / przerywanie to wygląda na nie pracujący chwilę cylinder / zakładam że giga chmury siwej za wami nie ma zaraz po odpaleniu.

proponuję zabrać się za świece żarowe... raz a dobrze.

Druga rzecz - jeśli sprawne są świece - czy działa przyśpieszacz wtrysku zimnego silnika ??
To taki siłowniczek z naciągającą się linką, pod wpływem temperatury naciąga się linka lub popuszcza zmieniając kąt wtrysku pompy, przy zimnym silniku.
Bardzo ułatwia rozruch i nie muli auta, ani nie szarpie, kiedy od razu chcemy ruszyć.
Nawet jak to ustrojstwo jest zwalone to da rade zmote zrobić.

Stawiam na jedno z tych dwóch jako bardzo prawdopodobną przyczynę.
 
 
cmlcorp
[Usunięty]

Wysłany: 13 Lis 2008, 10:15   

Dzieki wielkie, na bank mi sie to przyda ale problem jest ze nawet jak ta linka u mnie jest luzna to moja fiesta szarpie mi na rozgrzanym silniku wiec raczej ani nie swiece ani przyspieszacz.
 
 
snowboardwp 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Piotrek
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 42
Skąd: dalewostok
Wysłany: 13 Lis 2008, 21:48   

u mnie swiecie nowki są;) wiec na bank nie swiecie,.
moze ta linka, sprawdze wsio. na cieplym silniku tez zdarza mu sie przyciac;/

[ Dodano: Pią Lis 14, 2008 18:58 ]
no i problem powiekszyl sie.

ayto stalo ok 24h, odpalam za pierwszym pieknie ladnie, popracowal z pol minuty i zaczał przerywac, szarpanie lekkie, przegazowalem delikatnie, ruszylem i dajac mocniej na jedynce przerywał, dwojka to samo. tak mocno nie było. jak sie rozgrzał było juz lepiej.
nie wiem czym jest to spowodowane, im zimniej tym gorzej, boje sie ze w zimie bedzie masarka, bdzie skakal jak zaba :hahaha: prosze o pomoc i jakies rady

[ Dodano: Pią Lis 14, 2008 19:04 ]
i gdzie jest ten przyspieszacz dokladnie ?

[ Dodano: Sob Lis 15, 2008 11:45 ]
dobra sciagnalem ksiazke naprawczą do fiesty, sprobuje zrobic cos z tym przyspieszaczem i dam znac co i jak. :devil:

[ Dodano: Sob Lis 15, 2008 20:06 ]
i lipa bawilem sie tym i jeszcze gorzej chyba narobilem bo gorzej przerywa;/;/;/;/ PRZYSPIESZACZ SPRAWNY JEST I JEST OK. A TERAZ NA CIEPLYM SILNIKU JUZ PRZERYWA;/ CO TO MOZE BYC ?????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.