Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: PumaRST
31 Sie 2008, 22:09
Hamownia prawdę Ci powie ...
Autor Wiadomość
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Cze 2008, 09:23   

No skoro tak miszczuniu mówisz ;))
Ale zacznę jednak od sprawdzenia kompresji bo to zawsze warto wiedzieć a potem wezmę Łokmena z Gimbusem za rączkę i pojedziemy na hamownie :yes:
Myślę, że w następnym tygodniu wyrobię się z tym, bo dzisiaj ruszam do Toyoyty Wałbrzych na 2/3 dni.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 3 Cze 2008, 10:53   

trzymam za słowo - bo inaczej w pi..du fiesta pódzie z dymem.....
_________________
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 3 Cze 2008, 18:31   

trzeci napisał/a:
a potem wezmę Łokmena z Gimbusem za rączkę i pojedziemy na hamownie :yes:

a o mnie to się zapomniało :fox:
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 3 Cze 2008, 19:30   

Skoro już mowa o hamowni i tym co źle na niej robią, a ja mam zamiar pojechać,, to powiedzcie, na co zwrócić uwagę (oprócz 4go biegu)...



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 3 Cze 2008, 19:53   

musi być prawidłowo podana masa własna samochodu (katalogowa), przełożenie głowne skrzyni, i rozmiar kół
_________________
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 4 Cze 2008, 11:17   

Lokmen napisał/a:
musi być prawidłowo podana masa własna samochodu (katalogowa), przełożenie głowne skrzyni, i rozmiar kół

i zdaje sie jeszcze przelozenie biegu na ktorym auto jest badane, jesli nie wynosi 1:1
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
mss 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 24 Kwi 2008
Posty: 31
Skąd: Łomża
Wysłany: 21 Cze 2008, 18:09   

nie wiem czy aut z taka moca nie hamuje sie nawet na trojce...
a 5-tka, przeciez to jakas porazka.
_________________
0-60 mph - 7.76 s
0-400m - 16.12 s
powered by Gtech :D
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 28 Lip 2008, 14:52   

i jak tam patatajki mają się w spadku?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Lip 2008, 14:56   

Mają się dobrze, ale zmierzyć ich ponownie nie było okazji.
To już dopiero po urlopie.
Pozdro ...
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 28 Lip 2008, 14:58   

Prezes, ale pochwal się co w końcu zrobiłeś? Jak Ci kompresja wyszła itp ;))
No pochwal się!
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Lip 2008, 15:18   

Odi, nic nie było więcej robione.
Niemanie czasu :|
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
Sake 


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: CL
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Marek
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Sie 2008, 12:41   

tylko sie nie smiac, mam pytanie: jest sens jechac na hamownie mk2 silnik 1,1 1986r.? ktora pali 10l. na setke? trzeci, i jak, sprawdzales juz kompresje?
_________________
NAPIS ĆWICZEBNY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 8 Sie 2008, 15:16   

Jest sens,,, drogie to trochę ale ciekawość ile koników uciekło przez te lata jest duża...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Sie 2008, 23:18   

Zasadniczo wizyta na hamowni jest , moim zdaniem , uzasadniona w paru przypadkach :
1. gdy chcesz ocenić stan silnika jaki posiadasz .
2. gdy chcesz dostroić silnik jaki posiadasz .
3. gdy chcesz gdy chcesz poznać pozycje wyjściową do dalszych modów .
4. gdy chcesz poznać efekty modów , których dokonałeś .

jeżeli mieścisz się w którejś z tych kategorii to oczywiście że warto jechać na hamownie .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
siewcu
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sie 2008, 22:10   

nie zapominajac o tym, ze warto dolozyc pare groszy i wybrac sie na maha... lub dynomenta obslugiwanego przez osobe, ktora umie go wlasciwie ustawic...
moznaby zrobic liste zaufanych hamowni w danych regionach, co wy na to ?

ps. np. w jetroniku(wroclaw) hamowanie kosztuje 300zl, ale jest robione przez pro obsluge na maha lps3000 - co gwarantuje wiarygodnosc pomiaru...
pozdr.
 
 
raku-86
[Usunięty]

Wysłany: 16 Paź 2008, 16:33   wykres z hamowni

mógłby ktoś ze skanować i wrzucić wykres z hamowni.
do obliczeń na zajęcia by mi się przydał, szczególnie jakieś fiesty :)
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Paź 2008, 17:48   

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=27247

prosze, i następnym razem polecam dokładne przeglądanie opcji szukaj lub tematów podwieszonych :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
raku-86
[Usunięty]

Wysłany: 20 Paź 2008, 16:37   

:) dzięki wielkie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Nie przerejestrowane auto. Co Policja na to powie ?
krisar Ubezpieczenia i rejestracja aut 25 14 Kwi 2011, 20:59
MARIUSZ.B
Brak nowych postów Hamownia
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 15 26 Mar 2010, 15:08
Piter
Brak nowych postów hamownia w tarnowie
kenczorf Sekcja podkarpacka 6 30 Sie 2012, 01:24
kenczorf
Brak nowych postów Diesel , Turbodiesel , Hamownia
kangurczak Tuning mechaniczny 4 29 Mar 2005, 09:55
Gość
Brak nowych postów Hamownia Poznań 17.10.2015
Kam1l Frakcja wielkopolska 12 5 Sty 2017, 19:54
luk-90


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.