Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
moja Xrka :) |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 16 Kwi 2008, 20:16
|
|
|
sprawdż czy te bańcki które są na lewym kielich (regulator ciśnienia w układzie ) obsługują właśnei to koło które słabiej hamuje. tu może leześ przyczyna, lub w przewodzie Hamulcowym.
BTW: ile płaciłęś za pompe bo też mnie to czeka |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 10:08
|
|
|
no wlasnie u mnie tez zlozylo sie kilka elementow na raz - wymiana tarcz, klockow i plynu, a moglem zostawic wymiane plynu na pozniej, zawieszenie mam w pozadku
Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, a mi slabiej hamuje lewy przod, tyl idealnie rowno - diagnosta sam sie zdziwil , porzewod hamulcowy metalowy wyglada w pozadku, nie jest dziwnie pozaginany wiec chyba nie moze sie znim nic stac od wymiany plynu elastyczny wymienialem
sprobuje jeszcze zamienic miejscami te korektory do tylnych hamulcow - moze jeden szybciej puszcza cisnienie, ale wydaje mi sie ze wtedy tyl nie hamowalby rowno
w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:06
|
|
|
squadak napisał/a: | Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, |
nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.
squadak napisał/a: | w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl |
to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 15:25
|
|
|
PumaRST napisał/a: | squadak napisał/a: | Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, |
nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.
|
ale z pompy wychodza 4 przeowdy - 2 ida prosto do przednich zaciskow, a dwa ida do tych baniek a dalej pod auto i na tyl, wiec jak to reguluje cisnienie w ukladzie?
PumaRST napisał/a: |
squadak napisał/a: | w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl |
to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo |
no problem |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 17 Kwi 2008, 18:27
|
|
|
coś mi sie popieprzyło, masz racje nie wiem czemu mi sie kiedyś uwidziało że to zajmuje sie stronami przód/tył a nie tak jak jest w rzeczywistości, czyli teoria odnośnie regulatora jest błędna to nie mam innych pomysłów niz problem gdzieś na przewodzie sle skoro mówisz że tak jest OK to nie wiem ocb |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
tajmus
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35 Dołączył: 28 Lis 2007 Posty: 621 Skąd: KGR
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 11:42
|
|
|
a tak przy okazji tego wspomagania...
ja mam w swojej mk3.5 wspomaganie a w planach wisi swap na 1.6 z xrki
temat czytalem ale na szybko bo nie mam wiele czasu. Jesli jest ktos na tyle mily to prosze o pare slow czy to sie wszystko do kupy zgra...
Chce wiedziec tez jak to bedzie z zamontowaniem przedniego stabilizatora z RST jesli mam wspomaganie...
sorry chlopaki ale na mechanice sie nie znam dobrze wiec wybaczcie jesli to jakies banaly.... z gory dzieki pozdro |
_________________ Ballada
and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności> |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 12:23
|
|
|
jak dla mnie to stab z RST bedzie Ci ocieral o przekladnie wiec musisz szukac tak jak ja staba z mk3.5
co do wspomagania to z 1.3 wspornikow pompy nie przykrecisz do 1.6 z xrki i pewnie weze tez beda inaczej powyginane i innej dlugosci wiec pozostaje Ci szukac elementow z mk3.5 z silnikiem 1.4
wracajac to tematu - sie pochwalic moge Fiesta sie spisala na KJS w Rybniku
a do Dobczyc nie pojechalismy bo urwal sie wieszak tylnego tlumika, a srednio sie jezdzi z dyndajacym wydechem ;P |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
wujek
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007 Posty: 53 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 13:59
|
|
|
no no, jakie duze pucharki!
A te czerwone zakretki pod Waszymi nogami to jakis dodatek do pucharow? :> |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 22:58
|
|
|
no gratuluje pudła |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 23:26
|
|
|
a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem jeśli to nie problem oczywiście
a co do sciągania to u mnie omo nie wysttępuje a też na powediscach śmigam, a bicie kierownicy, o którym kiedyś pisałem ma swoją przyczyną zupełnie gdzie indziej |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 22 Kwi 2008, 23:42
|
|
|
jak miała dwa otwory na przewody to ci sciagneli pod wersje z ABSem |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23 Kwi 2008, 11:41
|
|
|
KUI3A napisał/a: | a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem jeśli to nie problem oczywiście
|
moja jest identyczna z orginalem - 2 wejscia na zbiornik i 4 wyjscia (2 wieksze, 2 mniejsze)
jakbys byl zainteresowany to pisz na priv |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 23 Kwi 2008, 16:54
|
|
|
już sobie ogarnąłem temat, z wyglądu nie jest identyczna jak orygiał, ale też ma mieć 2 różne wejścia i będzie kosztowała 112 pln, a jest ftirmy LPR.. chyba jakaś włoska |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 11:19
|
|
|
No spoko - chociaz mogles pisac, mialbym ja taniej , a ja do siebie lpr nie wzialem bo InterCars akurat jej nie mial na magazynie, pozatym w opisie mieli ze ona jest do samochodow z SCS mimo ze miala tez normalnie 2 wejscia i 4 wyjscia i srednice wewnatrz 22mm. |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
KUI3A
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41 Dołączył: 31 Maj 2004 Posty: 290 Skąd: WaWa
|
Wysłany: 24 Kwi 2008, 17:37
|
|
|
112 to dużo nie jest, to cena też po zniżkach, za TRW bym koło 120 zapłacił, ale chyba właśnie ostatnia z magazynu chyba do Ciebie poszła i zostały sane te co mają o 2 otwory za mało, więc jedyne co mogłem wziąć to LPR
a co do sciągania to jeszcze raz bym sprawdził elastyczne przewody ham. u mnie jak rozdymało jeden to właśnie takie miałem objawy
lub też możesz mieć którąś tuleję wahacza zerwaną... |
_________________
RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje |
|
|
|
|
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25 Kwi 2008, 10:06
|
|
|
a mozesz podac nr tej pompy LPR? i miales ja juz w reku i wiesz ze to napewno taka jak trzeba?
co do mojego sciagania to przewody elastyczne juz wymienialem na nowe, a tuleje wahacza mam sprawne - cale wahacze tez wymianialem nidawno
[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 10:17 ]
no to w koncu maly update'cik bo ostanio czasu nie mialem
27 kwietnia jechalismy KJS - I eliminacja pucharu Toyoty Anwa w Krakowie
Frekwencja dopisala - bylo 61 zalog
Proby calkiem fajne - w sumie 3 rozne przejezdzane po kilka razy,
wynik tez bylby calkiem fajny gdyby nie blad na przedostatniej probie ktory kosztowal nas ponad 10sek - nie zmiescilismy sie w jedna bramke i bylo cofanie polaczone ze zgaszonym silnikiem :/ no i przez to spadlismy z 2 miejsca na 5 w klasie i stracillismy szanse na 4 w generalce
Tak czy inaczej zabawa byla przednia, a na ostatniej probie wykrecilismy czas gorszy tylko od jednej Subarki i Malucha mimo przebitego kola
Tu pare zdjec i filmikow nakreconych przez brata:
http://picasaweb.google.com/squadak2/Anwa27042008
i troche fotek ze zrodel niezaleznych
http://picasaweb.google.c...otyAnwa27042008
http://www.rajdy.hoga.pl/...anwa_bar&zdj=48
http://www.anwai2008.jpg.pl/?5889,28849_3
http://langton.info/kjs27...bnailpage4.html
tydzien pozniej kolejny KJS - tym razem I eliminacja AMK Limanowa
Frekwencja rowniez niezla - 52 zalogi przy limicie zgloszen 50
Trasy mniej ciekawe niz w Krakowie, ale lalo caly dzien wiec bylo fajnie bo slisko. No i dojazdowki pomiedzy probami troche nas zmeczyly bo byly 2 proby w Limanowej i jedna w Nowym Saczu wiec 30km w jedna strone i tak dwa razy bo wszystkie proby tez przejezdzane kilkukrotnie
Co do wynikow to znowu prawie pudlo czyli 4 miejsce w klasie Fakt ze potracilismy jedna opone na szykanie, ale sedziowie niewiedziec czemu policzyli nam 2 potracenia - drugie na tej samej probie przejezdzanej pozniej - a wtedy na bank nic nie trącilismy, no ale jak to udowodnic? :/
Fotek niestety jeszcze zadnych nie mam i podejrzewam ze bedzie ich malo ze wzgledu na pogode.
Generalnie co zauwazylem po tych dwoch imprezach - im mniej przyczepna nawierzchnia, tym Fiesta jestem w stanie lepiej pojechac w porownaniu do konkurencji, za to im bardziej przyczepna nawierzchnia tym bardziej zostajemy w tyle.
a ze spraw bardziej technicznych to przed Limanowa zamontowalem w koncu przedniego staba z fiesty mk3.5 - jest mniej wygiety tak jak myslalem i nie ociera o nic, ten moj dorwalem z Couriera z 94 roku.
[ Dodano: Sro Maj 28, 2008 10:10 ]
maly updacik... zrobilem sobie w koncu maly bajer - blokade zapadki hamulca recznego
sprawa dosc prosta a znacznie ulatwia jazde w KJSach bo juz nie raz zdarzylo mi sie jechac po nawrocie na zaciagnietym recznym
cala blokada polega na zablokowaniu zapadki srubka wkrecona w otwor wywiercony w dzwigni w odpowiednim miejscu
|
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 6 Paź 2008, 18:14
|
|
|
niestety auto do jest do kupienia wiec temat zamykam zanim sie zaczną OT. Przy tej okazji życze Ci powodzenai w budowie nowego auta i abyś o nas nie zapomniał.
Powodzenia.
PS: postaraj sie dopilnowac żeby nabywca trafił do nas bo to jedna z najleprzych xr2i 8v jaką mieliśmy na forum/w klubie.
Pozdrawiam |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|