Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:55
moja Xrka :)
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Kwi 2008, 20:16   

sprawdż czy te bańcki które są na lewym kielich (regulator ciśnienia w układzie ) obsługują właśnei to koło które słabiej hamuje. tu może leześ przyczyna, lub w przewodzie Hamulcowym.

BTW: ile płaciłęś za pompe bo też mnie to czeka :sad:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Kwi 2008, 10:08   

no wlasnie u mnie tez zlozylo sie kilka elementow na raz - wymiana tarcz, klockow i plynu, a moglem zostawic wymiane plynu na pozniej, zawieszenie mam w pozadku :)

Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow, a mi slabiej hamuje lewy przod, tyl idealnie rowno - diagnosta sam sie zdziwil ;) , porzewod hamulcowy metalowy wyglada w pozadku, nie jest dziwnie pozaginany wiec chyba nie moze sie znim nic stac od wymiany plynu ;) elastyczny wymienialem :)
sprobuje jeszcze zamienic miejscami te korektory do tylnych hamulcow - moze jeden szybciej puszcza cisnienie, ale wydaje mi sie ze wtedy tyl nie hamowalby rowno

w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Kwi 2008, 12:06   

squadak napisał/a:
Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow,


nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.

squadak napisał/a:
w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl


to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Kwi 2008, 15:25   

PumaRST napisał/a:
squadak napisał/a:
Puma - co do korektorow to one sa tylko do tylnych hamulcow,


nie do końca, jelsi masz bańki na kieluchu to nie jest Korektor siły hamowania tyłu tylko regulator ciśnienia w układzie i on praczuje stronami a nie przód-tył tylko nie pamiętam którą strone obsługuje.

ale z pompy wychodza 4 przeowdy - 2 ida prosto do przednich zaciskow, a dwa ida do tych baniek a dalej pod auto i na tyl, wiec jak to reguluje cisnienie w ukladzie?

PumaRST napisał/a:

squadak napisał/a:
w kwestii pompy to ja kupilem TRW po znizkach za 160zl


to sie uśmiechne do ciebie najprawdopodobniej całkiem niedługo :yes:

no problem :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Kwi 2008, 18:27   

coś mi sie popieprzyło, masz racje nie wiem czemu mi sie kiedyś uwidziało że to zajmuje sie stronami przód/tył a nie tak jak jest w rzeczywistości, czyli teoria odnośnie regulatora jest błędna :sad: to nie mam innych pomysłów niz problem gdzieś na przewodzie sle skoro mówisz że tak jest OK to nie wiem ocb
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
tajmus 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 621
Skąd: KGR
Wysłany: 22 Kwi 2008, 11:42   

a tak przy okazji tego wspomagania...
ja mam w swojej mk3.5 wspomaganie a w planach wisi swap na 1.6 z xrki
temat czytalem ale na szybko bo nie mam wiele czasu. Jesli jest ktos na tyle mily to prosze o pare slow czy to sie wszystko do kupy zgra...
Chce wiedziec tez jak to bedzie z zamontowaniem przedniego stabilizatora z RST jesli mam wspomaganie...
sorry chlopaki ale na mechanice sie nie znam dobrze wiec wybaczcie jesli to jakies banaly.... z gory dzieki pozdro
_________________
Ballada

and
XR2i 90r 1.6 104 KM <...w krainie wieczności>
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Kwi 2008, 12:23   

jak dla mnie to stab z RST bedzie Ci ocieral o przekladnie wiec musisz szukac tak jak ja staba z mk3.5
co do wspomagania to z 1.3 wspornikow pompy nie przykrecisz do 1.6 z xrki i pewnie weze tez beda inaczej powyginane i innej dlugosci wiec pozostaje Ci szukac elementow z mk3.5 z silnikiem 1.4

wracajac to tematu - sie pochwalic moge :P Fiesta sie spisala na KJS w Rybniku :D


a do Dobczyc nie pojechalismy bo urwal sie wieszak tylnego tlumika, a srednio sie jezdzi z dyndajacym wydechem ;P
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
wujek 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 53
Skąd: Kraków
Wysłany: 22 Kwi 2008, 13:59   

no no, jakie duze pucharki! :)
A te czerwone zakretki pod Waszymi nogami to jakis dodatek do pucharow? :>
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Kwi 2008, 22:58   

no gratuluje :) pudła ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 22 Kwi 2008, 23:26   

a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem :fox: jeśli to nie problem oczywiście

a co do sciągania to u mnie omo nie wysttępuje a też na powediscach śmigam, a bicie kierownicy, o którym kiedyś pisałem ma swoją przyczyną zupełnie gdzie indziej
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 22 Kwi 2008, 23:42   

jak miała dwa otwory na przewody to ci sciagneli pod wersje z ABSem
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Kwi 2008, 11:41   

KUI3A napisał/a:
a pokazałbyś fotki tej pompy bo ja dzisiaj swoją z intercarsu odebrałem, a właściwie tego nie zrobiłem (też TRW) bo miała coś i lubię chleb ze smalcem z otwrami, tzn miała 2 tylko otwory na przewody i 2 pozostałe pod zbiornik bo jakbyś miał taką jak ja potrzebuję to bym kupił za Twoim pośrednictwem :fox: jeśli to nie problem oczywiście

moja jest identyczna z orginalem - 2 wejscia na zbiornik i 4 wyjscia (2 wieksze, 2 mniejsze)
jakbys byl zainteresowany to pisz na priv :)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 23 Kwi 2008, 16:54   

już sobie ogarnąłem temat, z wyglądu nie jest identyczna jak orygiał, ale też ma mieć 2 różne wejścia i będzie kosztowała 112 pln, a jest ftirmy LPR.. chyba jakaś włoska
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Kwi 2008, 11:19   

No spoko - chociaz mogles pisac, mialbym ja taniej :P , a ja do siebie lpr nie wzialem bo InterCars akurat jej nie mial na magazynie, pozatym w opisie mieli ze ona jest do samochodow z SCS mimo ze miala tez normalnie 2 wejscia i 4 wyjscia i srednice wewnatrz 22mm.
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 24 Kwi 2008, 17:37   

112 to dużo nie jest, to cena też po zniżkach, za TRW bym koło 120 zapłacił, ale chyba właśnie ostatnia z magazynu chyba do Ciebie poszła i zostały sane te co mają o 2 otwory za mało, więc jedyne co mogłem wziąć to LPR

a co do sciągania to jeszcze raz bym sprawdził elastyczne przewody ham. u mnie jak rozdymało jeden to właśnie takie miałem objawy

lub też możesz mieć którąś tuleję wahacza zerwaną...
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 25 Kwi 2008, 10:06   

a mozesz podac nr tej pompy LPR? i miales ja juz w reku i wiesz ze to napewno taka jak trzeba? :)

co do mojego sciagania to przewody elastyczne juz wymienialem na nowe, a tuleje wahacza mam sprawne - cale wahacze tez wymianialem nidawno ;)

[ Dodano: Sro Maj 07, 2008 10:17 ]
no to w koncu maly update'cik bo ostanio czasu nie mialem :)
27 kwietnia jechalismy KJS - I eliminacja pucharu Toyoty Anwa w Krakowie
Frekwencja dopisala - bylo 61 zalog
Proby calkiem fajne - w sumie 3 rozne przejezdzane po kilka razy,
wynik tez bylby calkiem fajny gdyby nie blad na przedostatniej probie ktory kosztowal nas ponad 10sek - nie zmiescilismy sie w jedna bramke i bylo cofanie polaczone ze zgaszonym silnikiem :/ no i przez to spadlismy z 2 miejsca na 5 w klasie i stracillismy szanse na 4 w generalce
Tak czy inaczej zabawa byla przednia, a na ostatniej probie wykrecilismy czas gorszy tylko od jednej Subarki i Malucha mimo przebitego kola :P
Tu pare zdjec i filmikow nakreconych przez brata:
http://picasaweb.google.com/squadak2/Anwa27042008

i troche fotek ze zrodel niezaleznych ;)
http://picasaweb.google.c...otyAnwa27042008
http://www.rajdy.hoga.pl/...anwa_bar&zdj=48
http://www.anwai2008.jpg.pl/?5889,28849_3
http://langton.info/kjs27...bnailpage4.html

tydzien pozniej kolejny KJS - tym razem I eliminacja AMK Limanowa
Frekwencja rowniez niezla - 52 zalogi przy limicie zgloszen 50 ;)
Trasy mniej ciekawe niz w Krakowie, ale lalo caly dzien wiec bylo fajnie bo slisko. No i dojazdowki pomiedzy probami troche nas zmeczyly bo byly 2 proby w Limanowej i jedna w Nowym Saczu wiec 30km w jedna strone i tak dwa razy bo wszystkie proby tez przejezdzane kilkukrotnie ;)
Co do wynikow to znowu prawie pudlo czyli 4 miejsce w klasie ;) Fakt ze potracilismy jedna opone na szykanie, ale sedziowie niewiedziec czemu policzyli nam 2 potracenia - drugie na tej samej probie przejezdzanej pozniej - a wtedy na bank nic nie trącilismy, no ale jak to udowodnic? :/
Fotek niestety jeszcze zadnych nie mam i podejrzewam ze bedzie ich malo ze wzgledu na pogode.

Generalnie co zauwazylem po tych dwoch imprezach - im mniej przyczepna nawierzchnia, tym Fiesta jestem w stanie lepiej pojechac w porownaniu do konkurencji, za to im bardziej przyczepna nawierzchnia tym bardziej zostajemy w tyle.

a ze spraw bardziej technicznych to przed Limanowa zamontowalem w koncu przedniego staba z fiesty mk3.5 - jest mniej wygiety tak jak myslalem i nie ociera o nic, ten moj dorwalem z Couriera z 94 roku.




[ Dodano: Sro Maj 28, 2008 10:10 ]
maly updacik... zrobilem sobie w koncu maly bajer - blokade zapadki hamulca recznego ;)
sprawa dosc prosta a znacznie ulatwia jazde w KJSach bo juz nie raz zdarzylo mi sie jechac po nawrocie na zaciagnietym recznym ;)

cala blokada polega na zablokowaniu zapadki srubka wkrecona w otwor wywiercony w dzwigni w odpowiednim miejscu :)


_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Paź 2008, 18:14   

niestety auto do jest do kupienia wiec temat zamykam zanim sie zaczną OT. Przy tej okazji życze Ci powodzenai w budowie nowego auta i abyś o nas nie zapomniał.

Powodzenia.


PS: postaraj sie dopilnowac żeby nabywca trafił do nas bo to jedna z najleprzych xr2i 8v jaką mieliśmy na forum/w klubie.

Pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów kogo XRka ?
Tommi Hyde-Park 14 26 Sie 2015, 20:57
kuba87
Brak nowych postów [MK3] XRka McLfan'a
McLfan Nasze auta 109 6 Paź 2013, 17:36
kuba87
Brak nowych postów ile seryjnie waży XRka?
adi08 Tuning mechaniczny 46 20 Gru 2007, 19:01
Gość
Brak nowych postów XR2i by McLfan / XrKa podejście nr 2
McLfan Nasze auta 27 3 Maj 2016, 20:51
McLfan
Brak nowych postów [MK4] moja MK IV
grzes87 Nasze auta 68 8 Lut 2014, 10:56
grzes87


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.