Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z odpaleniem.
Autor Wiadomość
maxkb88 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Sport
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Wrz 2008, 00:58   [MK3] Problem z odpaleniem.

Witam wczesie przegrzania mialem problem taki ze krecilem a fiesta nie zapalala teraz jak sa deszcze to tez krece i nic .. mialem mk2 i byla to wina zazwyczaj aparatu tu niemoge sie dogrzebac do aparatu jest to silnik 1.3 z dwoma przepustnicami ... przeczyscilem swiece kable sa popekane delikatnie ale powinna przynajmniej odpalic atu nic .. mam juz dosc .. i jak przekrece zaplon to slychac syczenie gazu po2-4s diody na przelonczniku od gazu wariuja (zawsze swiecily 2-zielone_ a tu nagle zielona\czerowona a pochwili zielona czerwona i pomaranczowa :| niewiem co sie dzieje ... malo tego ta fiesta miala 1.1 silniczek i ktos zamienil go na 1.3 i pompa paliwa powina byc inna niz jest wiec fiesta chodiz tylko na LPG :(
Prosze o jakies porady jutro zoabcze ile by kosztowaly takie kable zaplonowe do niej .. moze cos to da ale watpie ..

PS:
jak powinien byc zamontowany parownik od gazu wysoko czy lepiej nizej ?? bo podejrzewam tego to.. bo przy wymianie silnika to zamontowany zostal prawie na rwono akumulatora wdziwnym miejscu ..
Pozdrawiam

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 01:05 ]
ps:
taki silnik jest zamontowany i parownik jest tak jak tu tylko blizej silnika!itroszku wyzej!
-> http://img258.imageshack....62304517lw0.jpg

Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Wrz 2008, 01:48   

parownik może sobie tam zostać . samoistne wariowanie centralki to zazwyczaj problem złego zasilania . Zobacz czy nie zgnił bezpiecznik od centralki . na początek możesz przekręcić zapłon do momentu kiedy się nie zamkną zawory . Potem odłącz kostkę od centralki lpg wciśnij gaz do końca i zacznij kręcić rozrusznikiem . jeśli na sekunde załapie i zgaśnie to problem jest w samej elekryce a instalka i mechanika jest ok . wtedy trzeba przepatrzeć instalkę i centralkę od gazu .
 
 
 
maxkb88 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Sport
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Wrz 2008, 08:35   

a powiedz mi gdzie najlepiej szukac tej kostki bo ta instalacja strasznie nasrana jest;p :) ... i mam sie przejmowac tym ze oslonka od kabli jets popekana tzn ta pierwsza warstwa spekana i jeden kablel to strasznie wyglada ale nawet jakby ten jeden byl cos nietak to by odpalila ...

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 09:27 ]
wyciaglem bezpiecznik od instalki LPG samochod zapalil i zaraz zgasl... na hol normalnie pali i jak jest cieply silniczek to zapala normalnie co jest grane??

[ Dodano: Sro Wrz 17, 2008 10:57 ]
wracam wlasnie od mechanika ... powiedzial mi ze to wina reduktora bo jak jest zimno to te gumki wnim sie kleja do siebie i np. jak chodzi i stukne mlotkiem (lekko) to sa calkiem inne obroty .. sam juz niewiem pasowalo by rozebrac mi ten reduktor ale niewiem jak sie zato zabrac macie jakies posty ? bo jestem zielony :) pozdrawiam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Wrz 2008, 11:18   

a co to za parownik ?? Mam elpigaza , lovato i BRC tecno fotki z rozbierania i składania .
 
 
 
maxkb88 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Sport
Silnik: 1.3/69KM
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 31
Skąd: Tarnów
Wysłany: 17 Wrz 2008, 12:23   

Emmegas - Ladni renzo R.E. Podobno dobra firma .. teraz fiesta jest ciepla i nawet po2/3h pali ladnie odrazu zapalilem ja az sie reduktor zagrzal i spucilem zniej syf wypadlo pare kropel (tak jakby oleju) takiej mazzi czarnej ...

PS:
spuszczalem na zgaszonym silniku lepszy efekt bylby na zapalonym?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Wrz 2008, 16:28   

za zapalonym mógłbyś się nieco opalić na czarno , bo leciał by gaz ewentualnie zgasł by silnik bo spadło by podciśnienie . zrób mi dokładną fote parownika bo emmegas to to samo co elpigaz a jego mam , kwestia czy te same modele .
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 39
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1874
Skąd: Tarnów
Wysłany: 26 Wrz 2008, 11:57   

normalnie odpalam na benzynie ale wlasnie zastanwia mnie to co kolega tu pisze....mianowicie na cieplym silniku na gazie odpali bez problemu a na zimnym nie. Ja mam w sumie instalcje jedno roczna z parownikime brc eco 100kw jeszcze na gwarancji ale gazownicy mowia ze do odpalania jest benzyna :P Wracajac do odpalania na zimno to odpalic odpali ale po bardzo dlugim kreceniu i gazowaniu bo tak jakby nie mogl zaskoczyc...brzmi to jakby cos lapalo ale zlapac nie moglo :P czym to moze byc spowodowane? Ciekawi mnie to gdyz kolega w escorcie na zimnym silniku na gazie odpala wrecz na dotyk ...
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 26 Wrz 2008, 13:09   

moze spowodowane to jest tym, ze gaz spala sie w wyzszej temperaturze, tym samym sluzy mu bardziej rozgrzany silnik, niz zimny. poza tym silnik silnikowi nie rowny, wiec z odpalaniem w kazdym aucie moze byc roznie. tak kombinuje na zdorwy chlopski rozum.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
kandyk
[Usunięty]

Wysłany: 26 Wrz 2008, 16:38   

mareno, Do zbiornika tankujesz gaz propan-butan w postaci cieczy. Aby mógł być spalany z porcją powietrza, podobnie, jak benka - musi osiągnąć postać lotną, gazu właśnie. Do tego służy umieszczony po zbiorniku, a przed mikserem, czy listwą wtryskową REDUKTOR/PAROWNIK, do którego doprowadzona jest ciecz z układu chłodzenia, która ogrzewa się wraz z pracą silnika, a to z kolei ogrzanie powoduje przejście gazu-cieczy w postać lotną i dopiero ta postać ulega łatwemu zapaleniu od iskry z świecy w komorze spalania w głowicy. Dlatego każdy "normalny" gazownik zawsze powie, że odpalenie na benzynie, ogrzanie do tych 30-tu zwykle st C cieczy chłodzącej, a taka temperatura daje postać lotną lpg. I tak mówi mój "chłposki rozum" :yes:
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 26 Wrz 2008, 19:54   

Widac masz pare zwojow mozgowych wiecej, bowiem wczesniej takiej wiedzy nie posiadalem :) Dzieki za przyblizenie kwestii w przejrzysty sposob <oki>
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.