Tylne sprężyny obniżające |
Autor |
Wiadomość |
SpiderMAN
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 687 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 19 Wrz 2008, 13:34
|
|
|
Cieszę się, że się zgadzamy... |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 19 Wrz 2008, 13:35
|
|
|
My tak, lecz jak zauwazyc idzie nie wszyscy sa tego zdania. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Wrz 2008, 19:59
|
|
|
odyniec napisał/a: | Jeśli jesteś mądrzejszy, to poprzyj to argumentem. |
napisałem to w moich poprzednich postach
odyniec napisał/a: | Tak więc na charakterystykę działania sprężyny ma wpływ:..... |
co ma piernik do wiatraka?
odyniec napisał/a: | a Ty w swoich (marnych) dwudziestu-paru latach życia nie będziesz w stanie przeskoczyć takiej ogromnej ilości wiedzy jaką tak wielu ludzi w to włożyło.... |
nie wypominaj mi wieku, bo sam więcej nie masz, a nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie!
Jeszcze raz powtórzę, że czy sprężyne będziesz ściskał z jednej strony czy do góry nogami to siły działające na jej zwoje będą TAKIE SAME!!! tak ciężko to zrozumieć? czy po prostu niektórzy nie umieją czytać ze zrozumieniem? Wiec różnicy w działaniu nie będzie, a nie twierdze że ma to jakieś inne znaczenie, którego nikt tu nie przytoczył.
pozdro! |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 19 Wrz 2008, 23:43
|
|
|
Marcin napisał/a: | nie wypominaj mi wieku, bo sam więcej nie masz, a nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie!
Jeszcze raz powtórzę, że czy sprężyne będziesz ściskał z jednej strony czy do góry nogami to siły działające na jej zwoje będą TAKIE SAME!!! tak ciężko to zrozumieć? czy po prostu niektórzy nie umieją czytać ze zrozumieniem? Wiec różnicy w działaniu nie będzie, a nie twierdze że ma to jakieś inne znaczenie, którego nikt tu nie przytoczył.
pozdro! |
Tak więc:
W jaki sposób mi udowodnisz to, że tak samo się uginała?
Skąd wiesz, że jeden koniec nie ugina się o 1mm mniej?!
Na oko to wiesz, co sobie można
I choćby fakt, że zwoi jest więcej, to większa masa musi się poruszyć w czasie amortyzacji przemawia za tym, aby gęściej były u góry.
Wieku Ci nie wypominam, tylko próbuje pokazać, że Twój zasób wiedzy NIGDY nie przekroczy tego co już istnieje (w tej dziedzinie), więc raczyłbyś nie kłócić się z argumentami jakie daje nam popularne w dzisiejszych czasach google i ludzki rozum (techniczny, nie humanistyczny).
P.S. A i skoro nawet nie wiesz (tak sądzę), jak się nazywa wynalazek z jakiego korzystasz i o jaki się kłócisz, to jak tym bardziej zasadę jego działania mógłbyś znać? |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 09:20
|
|
|
Ugnie się tak samo, taka fizyka, ale w przypadku że tak powiem delikatnie przyłożonej siły,,, w przypadku gwałtownego przyłożenia, sprężyna ma jakaś bezwładność (czas w którym siłą się po niej rozchodzi) dlatego uważam iż szersze zwoje (jako obdarzone większą bezwładnością) powinny być od strony działania tej siły, czyli koła czyi na dole. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 10:49
|
|
|
Odi po raz kolejny nie rozumiesz tego co czytasz, więcej z Tobą nie będę na ten temat dyskutował. Poematy zachowaj dla siebie, tak samo jak bezpodstawne wytykanie czyjejś wiedzy jak i niewiedzy.
Joe, właśnie o to mi chodziło o czym na końcu napisałeś, aczkolwiek siła nacisku czy jest od strony koła czy kielicha jest taka sama, więc bezwładność też będzie taka sama i ugięcie wystąpi w tym samym czasie. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 17:47
|
|
|
kaczoro, wsadź jak Ci pasuje i nie patrz na innych |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 18:35
|
|
|
JoeMix napisał/a: | kaczoro, wsadź jak Ci pasuje i nie patrz na innych |
Dla świętego spokoju przełożyłem już ciasnymi zwojami do góry Nie wiedziałem, że mój problem wywoła tak zagorzałą dyskusję
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 20 Wrz 2008, 18:40
|
|
|
Na tym to polega by każdy wypowiedział własne zdanie, byle za mocno nie jeździć po sobie... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|