Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Brak mocy
Autor Wiadomość
Filip_T
[Usunięty]

Wysłany: 26 Cze 2008, 09:28   Brak mocy

Witam...mam problem z moja fiestka...;/ brakuje jej mocy;/ problem pojawil sie od wymiany tzn wyczysczenia krokowca i cos mi sie zdaje ze musialem tam cos pogrzebac;/ normalnie depne jej a ona nic;/ maksymalna predkosc 100km/h wiecej nie chce;/ nawet jak redukcje zrobie z 5 na 4 to nic wyje jak... ale nie jedzie...;/ POMOCY zaczyna mnie to irytowac;/ przy wyprzedzaniu jest takze problem;/;/;/ ;-( :yyy:
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 26 Cze 2008, 09:32   

podpiąłeś wszystko dobrze? ten mały wężyk pod obudową filtra podpiales?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Filip_T
[Usunięty]

Wysłany: 26 Cze 2008, 09:34   

hm...raczej tak ale sprawdze potem...a w krokowcu byla taka jakby srubka ILE POWINNA BYC WKRECONA???(taki bolec)
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 26 Cze 2008, 09:49   

ten bolec nie ma regulacji, on musi sie opierac o taką dzwigienkę co jest od przepustnicy. jak ten bolec sie wysuwa to musi tą dzwigienkę ruszac.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
k_myk 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Calypso
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Kamil
Wiek: 34
Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 95
Skąd: Warszafka
Wysłany: 26 Cze 2008, 11:37   

OT: Tak się zastanawiam... Pod spodem obudowy filtra wystaje z niej taki kurek, a na niego jest założony wężyk... Za co ten wężyk odpowiada? Poprzedni właściciel zdjął ten wężyk i wkręcił w niego śrubę... :yyy:

Piszę tutaj, bo chyba chodzi mi o ten sam wężyk, o którym wspomniał kolega stafcio

Pozdrawiam
_________________
Chory na Fiestę...
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 26 Cze 2008, 12:17   

Ten wężyk standartowo idzie od obudowy filtra powietrza do kolektora ssącego (pod wtryskiem) Z kolektora wychodzi wężyk i jest tam trójnik. Jedno odgałęzienie idzie właśnie do filtra, a drugie gdzieś na ścianę grodziową (nie pamiętam dokładnie gdzie - w każdym razie nie do map-sensora)

Podciśnienie to odpowiada za obroty na biegu jałowym. Jego przytkanie spowoduje spadek obrotów, odetkanie natomiast ich wzrost.

Filip_T

Co do śrubki w krokowcu to widzę 2 warianty:

1) duży bolec wystający z krokowca (ten który styka się z ramieniem przepustnicy) - nie ma znaczenia jak mocno się go wkręci/wykręci ponieważ silniczek po wlączeniu zaplonu sam sobie ustawi go w odpowiednim miejscu.

2) malutka śrubka imbusowa w styczniku (innymi słowy w tym małym plastikowym gadżecie zamocowanym bezpośrednio przy silniczku wewnątrz krokowca) odpowiada ona za odpowiednie ustawienie kontaktu, że tak to ujmę... Kiedy puścisz pedał gazu przepustnica dotyka tego dużego bolca wystającego z krokowca, a on z kolei naciska na stycznik. W środku stycznika znajdują się 2 blaszki. W momencie kiedy się one zetkną komputer dostaje komunikat, że pedał gazu jest puszczony i rozpoczyna procedurę stabilizacji obrotów. Jesli ten stycznik jest krótko mówiąc zj*** to komp albo:

a) będzie stale myślał, że pedał gazu jest puszczony
b) będzie stale myslał, że pedał gazu jest wciśnięty
c) powie, że mu to p*** i pójdzie na piwo.

Ta malutka śrubka pozwala mocniej dogiąć do siebie te blaszki, lub też je odgiąć.
Poniższy obrazek myślę, że jakoś Ci zobrazuje o co mi kaman.



Można bardzo łatwo sprawdzić czy stycznik działa poprawnie - dwa przewody idące od krokowca wychodzą ze stycznika (chyba fioletowy i zielony ale juz dokładnie nie pamiętam) podpinasz pod nie miernik i odchylasz przepustnicę (tak jakbyś dodawał gazu) jeśli obwód się przerwie to znaczy że stycznik dobrze rozłącza. Następnie puszczasz ramię przepustnicy tak żeby oparlo się o krokowca. Jesli obwód się zamknie to jest ok. Ruch przepustnica ponawiasz kilka razy dla pewności. Pod wieczór podam ci dokladnie kolory kabli, bo mam w garażu krokowca na częsiach ;)
_________________
Profil Facebook
 
 
Filip_T
[Usunięty]

Wysłany: 26 Cze 2008, 22:36   

a moze to byc spowodowane SPRZEGLEM??

[ Dodano: Czw Cze 26, 2008 23:11 ]
bo jak rozkulam ja to mi smierdzi jakby mi sie cos palilo (gownem wali);/ moze sie slizgac sprzeglo?? ile taka przyjemnosc kosztuje??
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 27 Cze 2008, 09:25   

Może być sprzęgło, ale to byś odczuwał też podczas ruszania..
_________________
Profil Facebook
 
 
Filip_T
[Usunięty]

Wysłany: 27 Cze 2008, 18:19   

bylem u mechanika i pow mi ze katalizator badz tlumik zaje...;/
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 27 Cze 2008, 18:29   

to ciekawe ze stalo sie to po wyczyszczeniu krokowca. moze wczesniej juz byl(y) padniety(e) a teraz cos innego ci nie trybi.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Filip_T
[Usunięty]

Wysłany: 27 Cze 2008, 23:05   

bylem u mechanika i pow mi ze katalizator badz tlumik zaje...;/ moze to byc??
 
 
tomcio1600 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Tomasz
Wiek: 38
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 49
Skąd: Głogów
Wysłany: 27 Cze 2008, 23:50   

Filip_T napisał/a:
bylem u mechanika i pow mi ze katalizator badz tlumik zaje...;/ moze to byc??

Swoimi czasy jak śmigałem Fofi to po wywaleniu wkładu z katalizatora i wymianie tłumików (środkowego i końcowego) - a były niesamowicie zawalone autko odzyło:
1) spalanie spadło o 2 litry /100km
2) autko lepiej sie wkręcało na obroty
3) wyciągała wieksze prędkości
4) no i aż przyjemniej sie ja słuchało..

Filip_T napisał/a:
a moze to byc spowodowane SPRZEGLEM??

[ Dodano: Czw Cze 26, 2008 23:11 ]
bo jak rozkulam ja to mi smierdzi jakby mi sie cos palilo (gownem wali);/ moze sie slizgac sprzeglo?? ile taka przyjemnosc kosztuje??

Jak najbardziej moze byc i sprzegło... tylko ze to juz wieksze koszta.

Wsiadaj do auta odpalaj, zaciagnij reczny (koniecznie) i wrzuc 2 bieg i powoli puszczaj sprzeglo (tak jak byc chcial ruszyc bez gazu) Jesli silnik zgasnie - sprzegło jest ok. Jesli silnik dalej bedzie chodził - sprzegło sie slizga.
_________________
Była: Fiesta 1.1i 50 KM 1994r 5d
Jest: Audi A4 1.8 125 PS 1995r sedan
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów [MK6] 1.4 TDCi - brak mocy - brak pomysłu
adamwwa Silniki diesla 2 11 Gru 2011, 13:02
adamwwa
Brak nowych postów Brak mocy
Fiesta MK7 Mechanika ogólna 1 14 Cze 2015, 13:50
Puff
Brak nowych postów Brak mocy
Bober95 Elektryka silnika 3 25 Lis 2015, 23:18
wawrzyc
Brak nowych postów Brak mocy
Robert Mechanika silnika 2 14 Sie 2016, 22:20
Robert


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.