Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
7 Maj 2006, 21:25
Skrzynia biegów 1.6 CVH
Autor Wiadomość
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 1 Gru 2004, 10:01   Skrzynia biegów 1.6 CVH

Czesc. Bardzo prosze jeszcze raz o podanie jesli ktos ma takie dane przelozenia glownego skrzyni z ikserki 1,6 mk III a np forda couriera opartego an tym samym modelu. Chce skrocic to przelozenie a wydaje mi sie ze wlasnie courier jako dostawczak bedzie mial chyba przelozenie glowne najkrotsze. Moze ktos pomoc w okresleniu dokladnych wartosci przelozen glownych mk trójki?? Poszczegolne biegi mnie nie interesuja ale interesuje mnie jak najbardzie uzywana skrzynia z duzo krotszym przelozeniem w dobrej cenie ale to juz chyba do dzialu kupie ;)
Pozdrówka
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 20 Cze 2006, 21:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Jinks
[Usunięty]

Wysłany: 1 Gru 2004, 10:11   

Dosc wiele informacji o skrzyni (przelozenia tez chyba byly podane) jest w ksiazce o MK3

http://www.fiestaklubpols...p?p=29912#29912

Pozdrawiam
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 1 Gru 2004, 16:10   

No to przepiekniscie :/:/:/ Wychodzi na to, ze ikserka ma wlasnie najkrotsze przelozenie glowne z wszystkich fiest mk III. Fak. To z czego ja przeloze cos krotszego??????
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 4 Gru 2004, 12:06   

Nie wiem czy ci to pomoże, ale




_________________
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Gru 2004, 10:26   

Łokmen wielkie dzieki ale sie okazalo ze ta ksiazka jest niedokladna. Znalazlem w niemieckiej literaturze dzieki pomocy Mata ze byla mk I 1,0 z przelozeniem glownym 4,29 a wiec jest nadzieja na skrocenie skrzynki iksery ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 6 Gru 2004, 11:00   

Ta ksiązka dotyczy tylko FF Mk3 z lat 89-96. Więc na pewno nic tam nie ma o Mk1... Teraz pozostaje ci tylko kwestia wymiarów wałka bo chyba skrzynki od Mk1 i Mk3 różniły sie kształtem i wymiarami.
_________________
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Gru 2004, 11:06   

Poki nie sprobujemy to sie nie dowiemy ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Gru 2004, 20:06   

Łokmen napisał/a:
Teraz pozostaje ci tylko kwestia wymiarów wałka bo chyba skrzynki od Mk1 i Mk3 różniły sie kształtem i wymiarami.

Wizualnie - IDENTYCZNIE... jeżeli się rużnią wymiarami to o milimetry...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 6 Gru 2004, 20:08   

Skrzynia to zbyt precyzyjne urządzenie aby tolerowac róznice kilku milimetrów...
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Gru 2004, 20:22   

Owszem, masz racje...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 6 Gru 2004, 22:41   

Ale nie wydaje mi sie zeby wewnetrzne rozmiary sie roznily, chociaz moge sie mylic. Jak powiedzialem jesli sprobuje to wam powiem ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Gru 2004, 18:39   

Qzyn a może pomyślisz o skrzynce od mk1 xr2 ?
czterobiegowa nie do zdarcia ( w przeciwieństwie do pięciobiegówek z późniejszych modeli ) poza tym wchodzą w niąprzeguby od escorta xr3 .
Nie polecam ci stosowania skrzyń od 1.1 ( chyba że będziesz je miał w zapasie w ilości paru ) i to zawówno 4 jak i 5 biegowych ( chyba że trafisz takąw którą wchodzą duże przeguby - te od escorta ) - jedynka będzie ci wtedy przydatna tylko do lansu ( nie da sie ruszyć nawet jak jest miękki asfalt nie móiąc o mokrym ) poza tym moment z cehafałki ukręca wielokliny na półośkach od 1.1
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 8 Gru 2004, 18:46   

JoeMix napisał/a:
Łokmen napisał/a:
Teraz pozostaje ci tylko kwestia wymiarów wałka bo chyba skrzynki od Mk1 i Mk3 różniły sie kształtem i wymiarami.

Wizualnie - IDENTYCZNIE... jeżeli się rużnią wymiarami to o milimetry...


:lol: :lol: Joe widziałeś przeceirz skrzynkę od mk1 1.1 i skrzynkęod mk2 i skrzynkęod mk3 to na pewno sa mm ??

wałki sprzęgłowe w skrzyniach z fiest benzynowych z lat 81-89 sa identyczne ( mało tego da sie zainstalować skrzynkę skrzynkę1.1 ze sprzęgłem z 1.6 )
skrzynka z mk2 xr2 ma taki sam wałek jak mk3 xr2 ( ale była podobno jakaś zmiana w 1.8 czy jakośtak więc sprawdźto w sklepie porównując tarcze sprzęgłowe ) tak więc jak będziesz miał kaprys to możesz założyć skrzynkęod mk1 0.935 pow 1980 roku
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 9 Gru 2004, 09:37   

Zolwik dzieki za cenne rady. Ja z mk I chce wziac ewentualnie TYLKO przelozenie glowne. Czterobiegowka odpada. Po pierwsze bedzie gorsza po drugie nie jest homologowana ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - skrzynie biegów, przełożenia
Marcin Tuning mechaniczny 74 22 Lis 2018, 09:32
lukaszceglarski
Brak nowych postów [MK3] Skrzynia biegów z CVH 1.6 do RS 1800
Gość Mechanika 5 5 Mar 2006, 20:06
PumaRST
Brak nowych postów Skrzynia biegów
Kuroń Mechanika ogólna 3 9 Mar 2016, 10:56
DanielŻ


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.