Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 7 Maj 2006, 21:25 |
Skrzynia biegów 1.6 CVH |
Autor |
Wiadomość |
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 1 Gru 2004, 10:01 Skrzynia biegów 1.6 CVH
|
|
|
Czesc. Bardzo prosze jeszcze raz o podanie jesli ktos ma takie dane przelozenia glownego skrzyni z ikserki 1,6 mk III a np forda couriera opartego an tym samym modelu. Chce skrocic to przelozenie a wydaje mi sie ze wlasnie courier jako dostawczak bedzie mial chyba przelozenie glowne najkrotsze. Moze ktos pomoc w okresleniu dokladnych wartosci przelozen glownych mk trójki?? Poszczegolne biegi mnie nie interesuja ale interesuje mnie jak najbardzie uzywana skrzynia z duzo krotszym przelozeniem w dobrej cenie ale to juz chyba do dzialu kupie
Pozdrówka |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 20 Cze 2006, 21:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Jinks [Usunięty]
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 1 Gru 2004, 16:10
|
|
|
No to przepiekniscie :/:/:/ Wychodzi na to, ze ikserka ma wlasnie najkrotsze przelozenie glowne z wszystkich fiest mk III. Fak. To z czego ja przeloze cos krotszego?????? |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 4 Gru 2004, 12:06
|
|
|
Nie wiem czy ci to pomoże, ale
|
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 10:26
|
|
|
Łokmen wielkie dzieki ale sie okazalo ze ta ksiazka jest niedokladna. Znalazlem w niemieckiej literaturze dzieki pomocy Mata ze byla mk I 1,0 z przelozeniem glownym 4,29 a wiec jest nadzieja na skrocenie skrzynki iksery |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 11:00
|
|
|
Ta ksiązka dotyczy tylko FF Mk3 z lat 89-96. Więc na pewno nic tam nie ma o Mk1... Teraz pozostaje ci tylko kwestia wymiarów wałka bo chyba skrzynki od Mk1 i Mk3 różniły sie kształtem i wymiarami. |
_________________
|
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 11:06
|
|
|
Poki nie sprobujemy to sie nie dowiemy |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 20:06
|
|
|
Łokmen napisał/a: | Teraz pozostaje ci tylko kwestia wymiarów wałka bo chyba skrzynki od Mk1 i Mk3 różniły sie kształtem i wymiarami. |
Wizualnie - IDENTYCZNIE... jeżeli się rużnią wymiarami to o milimetry... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 20:08
|
|
|
Skrzynia to zbyt precyzyjne urządzenie aby tolerowac róznice kilku milimetrów... |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 20:22
|
|
|
Owszem, masz racje... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 6 Gru 2004, 22:41
|
|
|
Ale nie wydaje mi sie zeby wewnetrzne rozmiary sie roznily, chociaz moge sie mylic. Jak powiedzialem jesli sprobuje to wam powiem |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 8 Gru 2004, 18:39
|
|
|
Qzyn a może pomyślisz o skrzynce od mk1 xr2 ?
czterobiegowa nie do zdarcia ( w przeciwieństwie do pięciobiegówek z późniejszych modeli ) poza tym wchodzą w niąprzeguby od escorta xr3 .
Nie polecam ci stosowania skrzyń od 1.1 ( chyba że będziesz je miał w zapasie w ilości paru ) i to zawówno 4 jak i 5 biegowych ( chyba że trafisz takąw którą wchodzą duże przeguby - te od escorta ) - jedynka będzie ci wtedy przydatna tylko do lansu ( nie da sie ruszyć nawet jak jest miękki asfalt nie móiąc o mokrym ) poza tym moment z cehafałki ukręca wielokliny na półośkach od 1.1 |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 8 Gru 2004, 18:46
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Łokmen napisał/a: | Teraz pozostaje ci tylko kwestia wymiarów wałka bo chyba skrzynki od Mk1 i Mk3 różniły sie kształtem i wymiarami. |
Wizualnie - IDENTYCZNIE... jeżeli się rużnią wymiarami to o milimetry... |
:lol: :lol: Joe widziałeś przeceirz skrzynkę od mk1 1.1 i skrzynkęod mk2 i skrzynkęod mk3 to na pewno sa mm ??
wałki sprzęgłowe w skrzyniach z fiest benzynowych z lat 81-89 sa identyczne ( mało tego da sie zainstalować skrzynkę skrzynkę1.1 ze sprzęgłem z 1.6 )
skrzynka z mk2 xr2 ma taki sam wałek jak mk3 xr2 ( ale była podobno jakaś zmiana w 1.8 czy jakośtak więc sprawdźto w sklepie porównując tarcze sprzęgłowe ) tak więc jak będziesz miał kaprys to możesz założyć skrzynkęod mk1 0.935 pow 1980 roku |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Qzyn
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 9 Gru 2004, 09:37
|
|
|
Zolwik dzieki za cenne rady. Ja z mk I chce wziac ewentualnie TYLKO przelozenie glowne. Czterobiegowka odpada. Po pierwsze bedzie gorsza po drugie nie jest homologowana |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
|
|