Kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku Zetec |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 11:45
|
|
|
Zaproponowałem to parę postów wyżej,,, będziemy wiedzieć na czym stoimy. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 11:52
|
|
|
Panowie, podciśnienie w CVH-T (RST) jest dokąłdnie takie samo przy takich samych obrotach jak w obecnej chwili. Vacuomtr pokazywał to samo wcześniej i teraz.
Przy 1500-1600 obr jest 0,5-0,6 na minusie,
a przy 900-1000 obr równo -0,8. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Cze 2008, 16:45
|
|
|
to podmień mapa na coś innego . Przed odpaleniem silnika na 2 pinie mapa i masy ma być 160Hz po odpaleniu ma spaść na 105 Hz. Od biedy możesz wziąść jakiś uniwersalny obrotomierz i wpiąć w 2 pin . Wskazówka powinna powędrować gdzieś na 4600 4800 dla obrotka do starego 4 cyl benzyniaka (FSO 1500) . Po odpaleniu powinna opaść na 3 tyś . nie zawsze to się udaje bo część obrotków ma za małą czułość . |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.