Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Kolejne pytanie
Autor Wiadomość
Dariusz_wawa
[Usunięty]

Wysłany: 15 Cze 2008, 18:54   Kolejne pytanie

Chyba doszedłem co jest przyczyną słabego palenia na benzynie Przycina mi się taki zaworek w gaźniku znajdujący sie pod plastikową nakretką.Jak go poruszam to pali z pierwszego kopa jak się przytnie to tylko odpalenie z gazu. Mam pytanie jak to się fachowo nazywa czy to jest wtrysk
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Cze 2008, 20:30   

zrób zdjęcie
 
 
 
Dariusz_wawa
[Usunięty]

Wysłany: 15 Cze 2008, 20:54   

Zdjęcia aktualnie nie zrobię ale ten zaworek chyba steruje dopływem paliwa jak go wyjmę to pompka wali paliwo na około 30 40 cm do góry. Zaworek - iglica ten po wykręceniu wyglądajak wentyl(nawet się go wykręca końcówką do wentyli.

[ Dodano: Pon Cze 16, 2008 08:29 ]
Chodzi mi o ten plastik po prawej stronie (w czerwonym kwadracie) i po jego odkreceniu jest jakiś zaworek który mi sie przycina.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Cze 2008, 13:33   

ten zaworek jest do pomiaru ciśnienia w układzie wtryskowym i nie ma wpływu na jego prace . Wiec szukaj dalej .
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Cze 2008, 16:12   

Skoro nie ma wpływu to po cholerę tam jest...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Cze 2008, 17:25   

do pomiaru ciśnienia jakie panuje w układzie . to złącze diagnostyczne z tym że nieco mechaniczne :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 16 Cze 2008, 18:00   

Może ma tam coś zapchane lub nieszczelne bo skoro tym porusza to odpala mu bezproblemowo,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Cze 2008, 18:18   

prędzej uszkodzoną kulkę w baku i cofa się paliwo .
 
 
 
Dariusz_wawa
[Usunięty]

Wysłany: 16 Cze 2008, 20:04   

Wymieniłem:
- wtrysk,
- pompę paliwową,
- czujnik położenia przepustnicy
i nadal nie jest tak jak moim zdaniem być powinno.
Żeby przejść z LPG na PB muszę wkręcić silnik na bardzo wysokie obroty i to też nie zawsze się udaje (przełączyć a nie wkręcić). Czy w układzie paliwowym jest jakiś zawór który może blokować odpływ paliwa z przewodu do baku ? Jak sprawdzić wspomnianą wyżej kulkę ?
U ojca w skodzie nie ma żadnych problemów z LPG i wydaje mi się że na tej instalacji mogę się wzorować - w sensie przełączania itp.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Cze 2008, 09:53   

Jeśli jest dobrze założona instalacja to na wolnych przechodzi bez problemu w zasadzie...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Dariusz_wawa
[Usunięty]

Wysłany: 17 Cze 2008, 10:13   

Jeszcze sprawdzę map sensor tylko czy to jest urządzenie które wykazuje w teście jako czujnik czegoś tam w kolektorze dolotowym? Sonda lambda na pewno jest git. Na początek spróbuję go odłączyć ale czy da się to pomierzyć miernikiem.Która część jest bardziej zawodna czy ta wkręcona w kolektor czy ta czarna skrzynka?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Cze 2008, 22:09   

kulka jest w pompie paliwa .
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 17 Cze 2008, 22:51   

Dariusz_wawa napisał/a:
Jeszcze sprawdzę map sensor tylko czy to jest urządzenie które wykazuje w teście jako czujnik czegoś tam w kolektorze dolotowym?

MAP to czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Dariusz_wawa
[Usunięty]

Wysłany: 18 Cze 2008, 12:47   

Już durnieję z tą fieściną młodego. Czy jest tam może jeszcze jakiś filterek który się może przycinać przy układzie paliwowym. Znalazłem jeszcze zasyfiałą złączkę (czerwona) która z jednej strony idzie na gaźnik ( jest ona zlokalizowana po prawej stronie silnika i idzie od niej przewód pod filtrem powietrza
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów kolejne nietypowe pytanie"śmieci samochodowe"
diablo189 Hyde-Park 18 24 Mar 2015, 09:38
diablo189
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Kolejne mk4 u modella
modell1 Nasze auta 27 4 Sie 2016, 19:33
modell1
Brak nowych postów Po 12 latach wracam do gry ;) -Kolejne MK1
diodalodz Linkownia 1 18 Kwi 2020, 00:45
kuba87
Brak nowych postów Nowa Fista Mk8 - pierwsze i kolejne godziny...
BRUNNER Hyde-Park 28 19 Kwi 2019, 14:39
BRUNNER
Brak nowych postów Renowacja lakieru kolejne fazy - czym i jak
Qzyn Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 3 11 Cze 2014, 07:27
Qzyn


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.