|
Rajd studentów zg 17.05.2008 |
Autor |
Wiadomość |
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 16 Maj 2008, 23:32 Rajd studentów zg 17.05.2008
|
|
|
Siemka all TZ
Jutro z Dawidkiem jedziemy w rajdzie studentów UZ na bachanaliach!
kto chetny popatrzec albo wystartować to zaspisy od 14 do 15 a o 16 rajd
wszystkich chętnych zapraszamy.
Miejsce - pod palmiarnią na parkingu. Będa tylko 3 przejazdy po kostce i płytach ażurowych wiec bedzie grubo;D ręczny do dzieła. |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 18:05
|
|
|
No to powodzenia chłopaki i dajcie znać jak poszło |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 18:11
|
|
|
A po powrocie dawajcie fotorelację |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 19:04
|
|
|
Relacja na szybko pod wpływem emocji
Udział wzieło 8 załóg, bez podziału na klasy niestety
Z Dawidkiem startowaliśmy szklarnią majacą identyczne parametry jak na torze Poznań. Zawody odbywały sie w ZG pod palmiarnią na parkingu z wystajacymi kraweznikami i najazdami z płyt ażurowych. Na początku świeciło pięknie słoneczko lecz potem niestety przyszedł deszczyk i zaczeło się dryftowanie Była tylko jedna konkurencja polegajaca na przejechaniu orążenia parkingu po wyznaczonej trasie. Całą fotorelacje ma Sowa gdyż nagrawyłąa nas dzielnie w swoim stylu sowarazi
Pierwsze okrążenie było boskie bo suchutko, fajniutko wiec rura i nawet ładny czas wykręciliśmy. Pewien starszy rajdowiec doradził nam dopompowanie przed wyjazdem kół do 3,5 atmosfery co zrobiliśmy bo szkoda było oponek.
Drugi przejazd był juz w deszczu:/ a jako ze wylosowaliśmy ( czyli ja) ostatni numerek to przyszło nam jechać po najbardziej mokrym torze. I tutaj niestety pojawiły się problemy bo wyniosło nas na jednym zakręci. Udało się wyhamowac ale kupa sekund poszłą się wal!@#!@ Dawid o mało co mi schowka nei wyrwał ze stresu za tym razem
Trzeci ostatni przejazd był po schnącej nawierzchni więc również warunki nie były zbyt rewelacyjne ale dzielnie dawaliśmy rade z Dawidkiem do..... przedostatniego zakrętu:/ gdzie wpadłem w poślizg majac za duza moc i nei wyrobiłem na zakręcie kończąc lewą przednią alufelgą na 8 cm krawęzniku:/ Niestety spowodowało to zniszczenie jej i trzeba będzie poddać ją renowacji ( wgniecenie 5 mm) :/ Z innych usterek to niestey pojawiła sie delikatna deformacja przednich nadkoli pomimo iż nimi nei przydzwoniłem:/ Wyścig ukończyliśmy lecz niestety nie mieliśmy zadowolonych min:/ ja szczególnie Da rade jeździc bo ośka sie nei zgieła ale co to za jazda wiedzac ze cos jest nie tak:/
Ze wzgledu na te dwa byki zajeliśmy przedostatnie miejsce ( bo jeden koleś zatarł silnik i nei został w ogóle sklasyfikowany).
Na swoje usprawideliwienie powiem( bo jestem winien wiec sie bede tłumaczył) , że wygrały 2 subarki, za nimi celina a za nimi jeszcze swifty 130KM i jeden opel astra 100KM
rekreacyjna jazda pociagnęłą za soba niestety konsekwencje ale przynajmniej jesteśmy z Dawidkiem o tyle mądrzejsi
Ogólnei wyścigi na plus gdyby nie ten ostatni krawężnik.
" KRAWĘŻNIK UCZY POKORY"
Sowa później wrzuci fotorealcje.
Oto lista czasów poszczególnych załóg. Aż tak źle nam z Dawidkiem nie szło. Przy jeździe bezbłędnej odstawiliysmy dwa Swifty
3 Piotr Korzeniowski Maciej Ziobrowski Subaru - Impreza 62,75 63,06 63,56 189,37 I
4 Romuald Wasilewski Marcin Kaszuba Toyota- Celica 66,50 66,01 66,30 198,83 II
5 Maciej Ziobrowski Celina Rezler Subaru - Impreza 68,06 66,07 67,44 201,57 III
7 Łuksz Sikora Leszek Sierżęga Opel - Astra 68,31 68,13 67,71 204,15 IV
2 Łukasz Zakrzewski Paweł Malinowski Suzuki - Swift 70,41 68,07 72,50 210,98 V
1 Łukasz Schleiss Kamil Malesza Suzuki - Swift 76,47 71,47 74,09 222,03 VI
8 Mateusz Mokwiński Dawid Urbanowicz Ford - Fiesta 72,57 84,13 76,59 233,29 VII
6 Michał Rządzki Tomek Grabowski PF- 126 84,06 94,59 95,34 273,99 VIII
NAJLEPSZY 62,75 63,06 63,56
TARYFA ? (150%) 94,13 94,59 95,34 |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
Ostatnio zmieniony przez Gwid 18 Maj 2008, 23:46, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
trzeci
Prezes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 19:17
|
|
|
Super relacja
Za ten trzeci przejazd przepłaszam, jak widać pechowa to cyfra hehehe
I spoko Mat, jeszcze Cię Asia będzie dekorować na mecie.
Tylko trenować i nie odpuszczać.
Gratki dla Ciebie i pilota Dawidka
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
|
dawidek
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dawid
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 100 Skąd: Babimost
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 21:32
|
|
|
Ja moge potwierdzić tylko było fajnie, niestety parking z krawężnikami to nie tor
było na pewno na miare możliwości auta rywale byli mocni, więc za bardzo nie mogliśmy powalczyć, ale nasz mini kjs w Poznaniu to był pikuś przy tym parkingu
P.S To co Gwid, wstępujemy do R&R Team ? |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 17 Maj 2008, 22:49
|
|
|
Mat widze że to bardziej wciąga niz myślałem
Gratki chłopy a wynikiem się nie przejmujcie przy takiej konkurencji...
Co do auto to cóż szkoda , ale sie naprawi no i teraz swap to juz obowiązkowo devil |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
Gwid
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 02 Paź 2007 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 10:50
|
|
|
Mariusz - to wciaga szkoda że was nie było bo jakis doping by sie zdał. Pewnie Ciebie odwiedze w tym tygodniu zeby kuknać na Fiest od dołu czy wszystko gra, bo jedno juz wiem, że mi na lewo przy hamowaniu ściaga |
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 18 Maj 2008, 11:39
|
|
|
Mat też żałuje że nie byliśmy ale do 21 walczyliśmy z arnoldem w warsztacie
Co do ściągania to zakładałeś zapasówkę??? Bo jeśli tak to może masz inny rozmiar opony i dlatego może ściągać. |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|