Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Tania reanimacja elektrozaworu nagrzewnicy Mk4
Autor Wiadomość
Lesiu 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Legnica
Wysłany: 2 Maj 2008, 11:40   Tania reanimacja elektrozaworu nagrzewnicy Mk4

Witam!

Z tego co wiem wiele osób ma problem z elektrozaworem nagrzewnicy w Mk4. Ja też miałem ten problem.Elektrozawór poprostu nie reagował na nic. Cena nowego w sklepie to 280 pln używany troszkę mniej bo 150 pln. Ale znalazłem inny sposób na rozwiązanie tego problemu.Rozebrałem ten elektrozawór ( 4 wkręty typu torx) i okazało sie że jest tam tylko elektoromagnes.Cewka była uszkodzona ( przepalona w 4 miejscach).Pojechałem do sklepu i kupiłem ok 4 deko przewodu nawojowego 0,35 mm zapłaciłem nie całe 1.6 pln. Po przewinięciu cewki i wyczyszczeniu styków oraz trzpienia elektrozawór zaczął ponownie działać.
 
 
Arkadius 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Arek
Wiek: 34
Dołączył: 17 Lip 2006
Posty: 637
Skąd: Sępólno Kraj.
Wysłany: 2 Maj 2008, 12:40   

jak to mówią dla chcącego nic trudnego :)

mogłeś jeszcze zrobić jeszcze jakąś fotorelacje dla mniej rozgarniętych i potomnych :ok:
_________________
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 05"
Renault Safrane 2.5 20V 99" - SOLD
Ford Fiesta MKIV 1.25 16V 97"[/b]
Blue Fiesta xr1800 - SOLD
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 2 Maj 2008, 13:52   

raczej miałeś farta, że to była wina przepalonej cewki, ja ze swoim walczyłem różnymi sposobami i ostatecznie kupiłem nowy za 150pln ( nie za 280 :yyy: )

gdzieś w archiwum leży temat z moją fotorelacją jak on wygląda od środka.
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Lesiu 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Legnica
Wysłany: 2 Maj 2008, 23:13   

Jeśli cewka jest ok a zawór i tak nie działa to może to być przyczyna sterownika który znajduje się za przełącznikami.Jeśli orginalny już nie nadaje sie do reanimacji wystarczy zbudować prosty sterownik PWM oparty np. na kostce 555.Koszt to zaledwie kilka złotych.

Pozdrawiam Lesiu
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 3 Maj 2008, 01:58   

w oryginalnym pada tylko klucz tranzystorowy .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów [Poradnik] Naprawa elektrozaworu nagrzewnicy w mk4/5
Puff Elektryka 2 17 Paź 2013, 19:13
Puff
Brak nowych postów podłaczenie elektrozaworu nagrzewnicy .
Cmx Mechanika ogólna 5 15 Lip 2017, 20:49
Cmx


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.