Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:25
Co ile wymieniac pasek zebaty w 1,6D 84?
Autor Wiadomość
Toro 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Kwi 2008, 22:27   Co ile wymieniac pasek zebaty w 1,6D 84?

Witam,
pytanie jak w temacie - co ile wymieniac pasek zebaty w 1,6D 84? Przegladam Forum, przegladam ksiazke ale nic tam nie pisza o tym. Wszystko o innych silnikach...
pzodr
Piotr
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Kwi 2008, 18:52   

Fajnie jak by ktoś to potwierdził, w jednej pozycji tylko znalazłem i nie znam wcale niemieckiego ale wychodzi że co 80tyś,,,

_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Toro 

Model: Ford Fiesta Mk2`84
Wersja: L
Silnik: 1.6D/54KM
Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 52
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Kwi 2008, 19:41   

JoeMix napisał/a:
Fajnie jak by ktoś to potwierdził, w jednej pozycji tylko znalazłem i nie znam wcale niemieckiego ale wychodzi że co 80tyś,,,


Do tej pory zmienialem co 60 tysiecy. Ta liczba przewija sie w zaleceniach dla roznych innych silnikow - jak ma sie do 1,6 D nie wiem...

pozdr
Piotr
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 12 Kwi 2008, 21:03   

No, lepiej skrócić ten okres niż go przeciągnąć, mnie chodziło po głowie 60 lub 90.... i szczerze mówiąc 80 było dla mnie zaskoczeniem,,, i w sumie tak do końca to nie wiem co ile :P
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Presto 


Model: Ford Fiesta Mk2`89
Wersja: CL
Silnik: 1.6D/54KM
Imię: Jacek
Wiek: 43
Dołączył: 28 Paź 2005
Posty: 203
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2 Maj 2008, 00:31   

Orginał to dokładnie nie wiem co ile ale każdy następny pasek wymieniac co 60 kkm niezaleznie od samochodu chociaż w fieście 1,6 D pasek nie jest poddawany aż tak mocnym obciążeniom ze względu na napędzanie z pompy wtryskowej a nie z wału korbowego...
_________________
Model:Ford Mondeo MK2 '98 liftback Silnik: 1.8 16V 115KM + LPG IV gen.

Model:Ford Mondeo MK4 '07 kombi Silnik: 2,5T R5 220KM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Maj 2008, 21:30   

Tu kolega zauważył słuszną poniekąd zasadę, porucent auta swoje, producent paska swoje,,, i lepiej jest wybrać tę niższą wartość dla swojego bezpieczeństwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Ile płacimy za ubezpieczenie auta
Miejsce na podawanie swoich składek za ubezpieczenia auta
trzeci Ubezpieczenia i rejestracja aut 330 4 Mar 2023, 13:12
vegetagt
Brak nowych postów [MK6] Kiedy wymieniac swiece zarowe?
zizu Silniki diesla 7 13 Maj 2010, 18:24
ElGrey
Brak nowych postów Piszczący pasek
blood_brother Mechanika silnika 7 1 Lip 2014, 19:13
DemptD
Brak nowych postów piszczy pasek?
winiar789 Mechanika 1 23 Wrz 2008, 20:10
Miły
Brak nowych postów Pasek Alternatora
Nyku Mechanika silnika 1 5 Wrz 2011, 08:33
DziDzia


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.