Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Części do Garretta
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 28 Mar 2008, 14:50   

jesli jeszcze nie kupiłeś to przemyśl to:

http://moto.allegro.pl/it...ning_260km.html

jak masz 1 padło do tego kupisz 2 padło to jak znam sie na życi wiele z tego nie zrobisz, a jesli nawet to dolicz sobie koszt regeneracji itd wsumie nie wiem czy taniej nie bedzie kupić to co jest na aukcji.

aa jeszcze jedno, jak kupiłes tą co Stafcio ci podesłał to powiedz z jakiego auta pochodzi, bo jak z diesla VW to mozesz jaodrazu do kosza wywalic bo ma inny A/R wydechowy. no chyba że wsadzać na takim A/R co wsumie by było całkiem dobre dla tej pojemności.

a jak by ci było potrzeba to ja mam kompletną muszle z wirnikiem i deklem od T3 w stanie bdb, mówie o kompresorze.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 29 Mar 2008, 10:00   

Puma on nie zna pochodzenia tej sprężarki. Jeśli nic z tego nie poskładam to rzeczywiście kupię nową.
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Mar 2008, 15:53   

ona na korpusie powinna mieć blaszke znamionową, jak mozesz spisz wszystko co tam jest napisane a poszukam może znajde skad ona pochodzi.

a tym że tak jak mówie jak by sie okaząło że jest to z Diescla to warto rozważyć czy nei dać wydechy A/R 38 a ssania A/R 42 bo przy 1,6 8v byłą by to dobra kombinacja. nie da szczytowo takeij mocy jak ori T3 z ERST ale szybciej wstanie niz ori. Warte rozważenia według mnie.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 30 Mar 2008, 11:52   



Puma to tabliczka znamionowa z tej sprężarki. Dasz rade określić z jakiego to auta?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 30 Mar 2008, 14:07   

pewnei że moge :yes:

Audi 80 B3 1,6 TD lub VW Golf mk2 1,6 TD. Tak czy inaczej wydech mniejszy czyli 38 jak dobrze pamietam. mozan poskałdac z tych 2 turbin fajna sprężarke pod 1,6. stosuj wydech od tego od VW korpus zeby był chłodzony wodą od ERST i kompresor z ESRT.

bedzie naprawde elpei niz na ori T3 z ERST w szczególności przy doładowaniu rzedu 1 BAR. bo seryjne doładowanei 0,5 bedzie lepsze z tej ori. ale juz wyzej lpiej sie spisze tak jak napisałem wyzej choć da troche mniejszą moc ale za to w wiekszym zakresie obrotów.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 30 Mar 2008, 22:12   

Puma możesz jaśniej co powinienem zostawić od RST a co od tego VW? I jakie niesie to ze sobą komplikacje? Nie muszę wtedy nic wyważać?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:16   

wszystko musisz wyważać :yes:

wałek z wirnikiem wydechwoym oraz muszla wydechowa od VW, korpus oraz ziman strona cała z ERST. oczywiście wałek do wyważenia a najlepiej niech ci poskałdajai odrazu zregenerujacąła w takeij kombinacji.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 30 Mar 2008, 22:45   

Jak im dam do regeneracji całą to mnie z 700zł skasują więc mi się nie opłaca bo za 1000 mogę kupić gotowe T3. Orientujesz się Puma ile kosztuje samo wyważenie?? Gdzie sam sobie wszystko poskładam?
Sorry że zadaja tyle pytań ale w kwestii regeneracji turbin jestem jeszcze laikiem
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Mar 2008, 06:30   

królik napisał/a:
Sorry że zadaja tyle pytań ale w kwestii regeneracji turbin jestem jeszcze laikiem


i dlatego powinni ci to zrobić specjaliści!! ty nie ocenisz czy cieknie jak również ty nie wywązysz. wyważenie to koszt około 50-100 zł zakład Grzywalskich.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 31 Mar 2008, 12:56   

Ale kiedyś trzeba spróbować. a chcąc dać turbinę do regeneracji musiałbym darować sobie wałek bo mi się fundusz kończy... Do wyważenia daje im poskładaną soprężarkę?
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 31 Mar 2008, 17:07   

królik napisał/a:
Ale kiedyś trzeba spróbować. a chcąc dać turbinę do regeneracji musiałbym darować sobie wałek bo mi się fundusz kończy... Do wyważenia daje im poskładaną soprężarkę?


to odpuść sobioe wałek. na seryjnym pojeździsz troche i odłozysz, a xr2i-T bez turbiny nie polata a jak bedziesz kombinował i porażka ci wyjdzie z turbiny to jeszcze w konsekwencji mozesz zarżnać silnik jak olej pójdzie w diabły!!

wyważa sie wąłek z wirnikami oboma.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 1 Kwi 2008, 00:32   

Puma poradze sobie... Kiedyś musi być ten pierwszy raz. Co do wymiany pierścieni i tulejek to myślę że nie będe miał z tym większego problemu. Interesował mnie tylko proces wyważania.
Dzięki za porady
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 1 Kwi 2008, 07:02   

Królik - zrozum parę podstawowych rzeczy .

1. od rzeźbienia w gównie na tym forum jestem JA . Jestem królem kiczu , wszechwładcą garażowego wieśniactwa i panem cięcia kosztów w zamian za własną pracę.

2. Skoro zamierzasz rzeźbić w gównie to powinieneś o pozwolenie spytać Króla .... ( pominę ten przydługi tytuł , chodzi o mnie )

3. Nawet ja nie jestem na tyle tępy żeby nie opanować dwóch rzeczy - wklejania zdjeć na forum ( widze że i tobie sie udało ) i tego że nawet w najbardziej niskobudżetowym projekcie są rzeczy , których nie ominiesz . Po prostu musisz zapłącićbo nie wystrugasz wirników z drewna i nei zrobisz ośi turbiny ze spinacza biurowego .

Skup sie - mówisz że sam poskłądasz urządzenie kręcące sie do 120 tyś tyś obrotów na minute ?

_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 1 Kwi 2008, 08:25   

Dokładnie żółwiu... królu kiczy. Sam poskładam urządzenie kręcące się do 120 tyś obr/min z tym że oczywiście wałek z wirnikami zostaną wyważone. Co do reszty to nie widze jakiś kolosalnych utrudnień. A jak wyjdzie to zobaczymy...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: EMCARS - części i akcesoria do Waszych samochodów
Sprawdzona firma
mikolaj_r Firmy współpracujące z FKP 0 7 Lip 2010, 22:45
mikolaj_r
Brak nowych postów Przyklejony: [Ogólny] FOTA - oferta promocyjna na wybrane części do Ford
trzeci Przed zakupem 0 19 Cze 2012, 21:55
trzeci
Brak nowych postów [MK3] Części
modell1 Sprzedam 4 27 Paź 2023, 22:46
kowalxr2i
Brak nowych postów [MK3] Części
Długii Sprzedam 0 1 Kwi 2017, 18:52
Długii
Brak nowych postów Turbo T3 i części
Mały Kupię 1 27 Kwi 2017, 21:07
Mały


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.