Części do Garretta |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 28 Mar 2008, 14:50
|
|
|
jesli jeszcze nie kupiłeś to przemyśl to:
http://moto.allegro.pl/it...ning_260km.html
jak masz 1 padło do tego kupisz 2 padło to jak znam sie na życi wiele z tego nie zrobisz, a jesli nawet to dolicz sobie koszt regeneracji itd wsumie nie wiem czy taniej nie bedzie kupić to co jest na aukcji.
aa jeszcze jedno, jak kupiłes tą co Stafcio ci podesłał to powiedz z jakiego auta pochodzi, bo jak z diesla VW to mozesz jaodrazu do kosza wywalic bo ma inny A/R wydechowy. no chyba że wsadzać na takim A/R co wsumie by było całkiem dobre dla tej pojemności.
a jak by ci było potrzeba to ja mam kompletną muszle z wirnikiem i deklem od T3 w stanie bdb, mówie o kompresorze. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Mar 2008, 10:00
|
|
|
Puma on nie zna pochodzenia tej sprężarki. Jeśli nic z tego nie poskładam to rzeczywiście kupię nową. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 29 Mar 2008, 15:53
|
|
|
ona na korpusie powinna mieć blaszke znamionową, jak mozesz spisz wszystko co tam jest napisane a poszukam może znajde skad ona pochodzi.
a tym że tak jak mówie jak by sie okaząło że jest to z Diescla to warto rozważyć czy nei dać wydechy A/R 38 a ssania A/R 42 bo przy 1,6 8v byłą by to dobra kombinacja. nie da szczytowo takeij mocy jak ori T3 z ERST ale szybciej wstanie niz ori. Warte rozważenia według mnie. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 11:52
|
|
|
Puma to tabliczka znamionowa z tej sprężarki. Dasz rade określić z jakiego to auta? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 14:07
|
|
|
pewnei że moge
Audi 80 B3 1,6 TD lub VW Golf mk2 1,6 TD. Tak czy inaczej wydech mniejszy czyli 38 jak dobrze pamietam. mozan poskałdac z tych 2 turbin fajna sprężarke pod 1,6. stosuj wydech od tego od VW korpus zeby był chłodzony wodą od ERST i kompresor z ESRT.
bedzie naprawde elpei niz na ori T3 z ERST w szczególności przy doładowaniu rzedu 1 BAR. bo seryjne doładowanei 0,5 bedzie lepsze z tej ori. ale juz wyzej lpiej sie spisze tak jak napisałem wyzej choć da troche mniejszą moc ale za to w wiekszym zakresie obrotów. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:12
|
|
|
Puma możesz jaśniej co powinienem zostawić od RST a co od tego VW? I jakie niesie to ze sobą komplikacje? Nie muszę wtedy nic wyważać? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:16
|
|
|
wszystko musisz wyważać
wałek z wirnikiem wydechwoym oraz muszla wydechowa od VW, korpus oraz ziman strona cała z ERST. oczywiście wałek do wyważenia a najlepiej niech ci poskałdajai odrazu zregenerujacąła w takeij kombinacji. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Mar 2008, 22:45
|
|
|
Jak im dam do regeneracji całą to mnie z 700zł skasują więc mi się nie opłaca bo za 1000 mogę kupić gotowe T3. Orientujesz się Puma ile kosztuje samo wyważenie?? Gdzie sam sobie wszystko poskładam?
Sorry że zadaja tyle pytań ale w kwestii regeneracji turbin jestem jeszcze laikiem |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 06:30
|
|
|
królik napisał/a: | Sorry że zadaja tyle pytań ale w kwestii regeneracji turbin jestem jeszcze laikiem |
i dlatego powinni ci to zrobić specjaliści!! ty nie ocenisz czy cieknie jak również ty nie wywązysz. wyważenie to koszt około 50-100 zł zakład Grzywalskich. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 12:56
|
|
|
Ale kiedyś trzeba spróbować. a chcąc dać turbinę do regeneracji musiałbym darować sobie wałek bo mi się fundusz kończy... Do wyważenia daje im poskładaną soprężarkę? |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 31 Mar 2008, 17:07
|
|
|
królik napisał/a: | Ale kiedyś trzeba spróbować. a chcąc dać turbinę do regeneracji musiałbym darować sobie wałek bo mi się fundusz kończy... Do wyważenia daje im poskładaną soprężarkę? |
to odpuść sobioe wałek. na seryjnym pojeździsz troche i odłozysz, a xr2i-T bez turbiny nie polata a jak bedziesz kombinował i porażka ci wyjdzie z turbiny to jeszcze w konsekwencji mozesz zarżnać silnik jak olej pójdzie w diabły!!
wyważa sie wąłek z wirnikami oboma. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Kwi 2008, 00:32
|
|
|
Puma poradze sobie... Kiedyś musi być ten pierwszy raz. Co do wymiany pierścieni i tulejek to myślę że nie będe miał z tym większego problemu. Interesował mnie tylko proces wyważania.
Dzięki za porady |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 1 Kwi 2008, 07:02
|
|
|
Królik - zrozum parę podstawowych rzeczy .
1. od rzeźbienia w gównie na tym forum jestem JA . Jestem królem kiczu , wszechwładcą garażowego wieśniactwa i panem cięcia kosztów w zamian za własną pracę.
2. Skoro zamierzasz rzeźbić w gównie to powinieneś o pozwolenie spytać Króla .... ( pominę ten przydługi tytuł , chodzi o mnie )
3. Nawet ja nie jestem na tyle tępy żeby nie opanować dwóch rzeczy - wklejania zdjeć na forum ( widze że i tobie sie udało ) i tego że nawet w najbardziej niskobudżetowym projekcie są rzeczy , których nie ominiesz . Po prostu musisz zapłącićbo nie wystrugasz wirników z drewna i nei zrobisz ośi turbiny ze spinacza biurowego .
Skup sie - mówisz że sam poskłądasz urządzenie kręcące sie do 120 tyś tyś obrotów na minute ?
|
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
królik [Usunięty]
|
Wysłany: 1 Kwi 2008, 08:25
|
|
|
Dokładnie żółwiu... królu kiczy. Sam poskładam urządzenie kręcące się do 120 tyś obr/min z tym że oczywiście wałek z wirnikami zostaną wyważone. Co do reszty to nie widze jakiś kolosalnych utrudnień. A jak wyjdzie to zobaczymy... |
|
|
|
|
|