Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

ręczny na jedno koło
Autor Wiadomość
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Mar 2008, 15:39   ręczny na jedno koło

dziś wykryłem że ręczny łapie bardzo słabo od dłuższego czasu ale dziś zobaczyłem że łapie tylko na jedno tylnie koło,co może być powodem i co ewentualnie do wymainy by sie nadawało,tylnie hamulce to chyba nie były od nowości robine w niej,model mk4 96r
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
dday 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2004
Posty: 390
Skąd: wawa-anin
Wysłany: 1 Mar 2008, 16:14   

do sprawdzenia szczęki, linka ręcznego i samoregulatory :fox:
niop i bębny obejżeć trzeba czy nie trzeba by było przetoczyć :yes:
ja nie dawno miałem tak, że też na jedno koło łapał i myślałem, że mi się szczęki skończyły i coś poblokowało a to się okazało, że linka ręcznego skorodowała ;-|
_________________
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 1 Mar 2008, 23:37   Re: ręczny na jedno koło

pawelo06 napisał/a:
dziś wykryłem że ręczny łapie bardzo słabo od dłuższego czasu ale dziś zobaczyłem że łapie tylko na jedno tylnie koło,co może być powodem i co ewentualnie do wymainy by sie nadawało,tylnie hamulce to chyba nie były od nowości robine w niej,model mk4 96r


Miałem podobną sytuację...do wymiany były samoregulatory oraz jeden cylinderek (o ile pamiętam to prawy :-P ) Odziwo szczęki były w dobrym stanie ale też je wymieniłem bo miałem już wcześniej kupione :ok:
Pozdrawiam!
 
 
 
firefighter1
[Usunięty]

Wysłany: 2 Mar 2008, 22:03   

bankowo samoregulator
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 2 Mar 2008, 23:11   

firefighter1 napisał/a:
bankowo samoregulator
mam taką samą sytuacje, skoro to na bank ten samoregulator to gdzie go znajdę i to czego on służy?

Dodam że u mnie jeszcze jak ktoś nie ma wprawy to ma problem jedną ręką ręczny na pierwszy ząbek zaciągnąć
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 2 Mar 2008, 23:38   

jez733 napisał/a:
firefighter1 napisał/a:
bankowo samoregulator
mam taką samą sytuacje, skoro to na bank ten samoregulator to gdzie go znajdę i to czego on służy?

Dodam że u mnie jeszcze jak ktoś nie ma wprawy to ma problem jedną ręką ręczny na pierwszy ząbek zaciągnąć


Znajdziesz go w bębnie hamulcowym :ok: A słóży on, o ile się nie mylę, do tego aby szczęki wracały do swojej pierwotnej (neutralnej) pozycji...
 
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Mar 2008, 08:39   

widziałem na allegro cały zestaw naprawczy oprócz bębnów chyba sie skusze i mam spokój z tylnimi aż do śmierci tej fiesty
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 3 Mar 2008, 11:29   

kaczoro, cylinderek z ręcznym wiele wspólnego niema... w sumie to nawet nic! pawelo06, a bębny to częsta przyczyna właśnie tego, że ręczny słabo bierze (na jedno bądź dwa koła)
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 3 Mar 2008, 12:02   

odyniec napisał/a:
cylinderek z ręcznym wiele wspólnego niema... w sumie to nawet nic!


Wiem :-) ale jak rozebrałem bęben to zauważyłem, że cieknie i dlatego wymieniłem old Więc jak kolega pawelo06 będzie zabierał się za bębny (a zapewne będzie to pierwsza ingerencja w bębny hamulcowe od nowości fiestki) to niech będzie przygotowany, że znajdzie więcej części kwalifikujących się do wymiany, a nie koniecznie muszą to być szczęki :yes:
Pozdrawiam.
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 6 Mar 2008, 01:02   

dodać należy że jest taka średnica każdego bębna do fiestki , po której przekroczeniu nie ma zmiłuj i szczęki po prostu nie mają o co się ocierać / hamować...

cóż u mnie tak było w mk3, przekroczona średnica max o 2-3 mm....:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów [MK4] Hamulec ręczny trzyma na jedno koło
wwwojtek1 Mechanika 4 10 Lut 2009, 07:06
SpiderMAN
Brak nowych postów [MK3] Jedno koło nie skręca
Kubaes Mechanika ogólna 9 2 Cze 2007, 21:59
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Nie kręci się jedno koło
matrix-1990 Mechanika 5 26 Gru 2010, 19:08
TomQ
Brak nowych postów [MK3] Nie działa jedno światło długie
Gość Elektryka 13 12 Gru 2010, 12:58
TomQ


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.