ręczny na jedno koło |
Autor |
Wiadomość |
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 1 Mar 2008, 15:39 ręczny na jedno koło
|
|
|
dziś wykryłem że ręczny łapie bardzo słabo od dłuższego czasu ale dziś zobaczyłem że łapie tylko na jedno tylnie koło,co może być powodem i co ewentualnie do wymainy by sie nadawało,tylnie hamulce to chyba nie były od nowości robine w niej,model mk4 96r |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
dday
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 43 Dołączył: 29 Gru 2004 Posty: 390 Skąd: wawa-anin
|
Wysłany: 1 Mar 2008, 16:14
|
|
|
do sprawdzenia szczęki, linka ręcznego i samoregulatory
niop i bębny obejżeć trzeba czy nie trzeba by było przetoczyć
ja nie dawno miałem tak, że też na jedno koło łapał i myślałem, że mi się szczęki skończyły i coś poblokowało a to się okazało, że linka ręcznego skorodowała |
_________________
|
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 1 Mar 2008, 23:37 Re: ręczny na jedno koło
|
|
|
pawelo06 napisał/a: | dziś wykryłem że ręczny łapie bardzo słabo od dłuższego czasu ale dziś zobaczyłem że łapie tylko na jedno tylnie koło,co może być powodem i co ewentualnie do wymainy by sie nadawało,tylnie hamulce to chyba nie były od nowości robine w niej,model mk4 96r |
Miałem podobną sytuację...do wymiany były samoregulatory oraz jeden cylinderek (o ile pamiętam to prawy ) Odziwo szczęki były w dobrym stanie ale też je wymieniłem bo miałem już wcześniej kupione
Pozdrawiam! |
|
|
|
|
firefighter1 [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Mar 2008, 22:03
|
|
|
bankowo samoregulator |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 2 Mar 2008, 23:11
|
|
|
firefighter1 napisał/a: | bankowo samoregulator | mam taką samą sytuacje, skoro to na bank ten samoregulator to gdzie go znajdę i to czego on służy?
Dodam że u mnie jeszcze jak ktoś nie ma wprawy to ma problem jedną ręką ręczny na pierwszy ząbek zaciągnąć |
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 2 Mar 2008, 23:38
|
|
|
jez733 napisał/a: | firefighter1 napisał/a: | bankowo samoregulator | mam taką samą sytuacje, skoro to na bank ten samoregulator to gdzie go znajdę i to czego on służy?
Dodam że u mnie jeszcze jak ktoś nie ma wprawy to ma problem jedną ręką ręczny na pierwszy ząbek zaciągnąć |
Znajdziesz go w bębnie hamulcowym A słóży on, o ile się nie mylę, do tego aby szczęki wracały do swojej pierwotnej (neutralnej) pozycji... |
|
|
|
|
pawelo06
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 08:39
|
|
|
widziałem na allegro cały zestaw naprawczy oprócz bębnów chyba sie skusze i mam spokój z tylnimi aż do śmierci tej fiesty |
_________________ FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 11:29
|
|
|
kaczoro, cylinderek z ręcznym wiele wspólnego niema... w sumie to nawet nic! pawelo06, a bębny to częsta przyczyna właśnie tego, że ręczny słabo bierze (na jedno bądź dwa koła) |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 3 Mar 2008, 12:02
|
|
|
odyniec napisał/a: | cylinderek z ręcznym wiele wspólnego niema... w sumie to nawet nic! |
Wiem ale jak rozebrałem bęben to zauważyłem, że cieknie i dlatego wymieniłem Więc jak kolega pawelo06 będzie zabierał się za bębny (a zapewne będzie to pierwsza ingerencja w bębny hamulcowe od nowości fiestki) to niech będzie przygotowany, że znajdzie więcej części kwalifikujących się do wymiany, a nie koniecznie muszą to być szczęki
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
KrystianA [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Mar 2008, 01:02
|
|
|
dodać należy że jest taka średnica każdego bębna do fiestki , po której przekroczeniu nie ma zmiłuj i szczęki po prostu nie mają o co się ocierać / hamować...
cóż u mnie tak było w mk3, przekroczona średnica max o 2-3 mm....:) |
|
|
|
|
|