Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
6 Sty 2007, 20:54
Instalacja LPG: Problem z instalacją LPG
Autor Wiadomość
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lis 2004, 19:43   Instalacja LPG: Problem z instalacją LPG

Witam
Dziś moja fiestka zaczeła dziwni zachowywyać sie na gazie. Jade sobie spokojnie na ssaniu (mam ręczne) dojeżdzam spokojnie do skrzyżowania 40 km/h a ona mi gaśnie. Potem musiałem wysoko trzymać ssanie (normalnie nigdy tak dużo) i gdy sie zatrzymywałem ledwo zipała. trochę też trzęsła silnikiem, były nie równe obroty. To było rano a jak po południu z pracy wracałem znów to samo. NA benzynie ładnie chodziła bez ssania!
Co może być przyczyną! :?:
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lis 2004, 19:57   

Dodam jeszcze że fiestka jest na gaźniku 1.1, instalacja ma już 6 lat ale jak dotąd bez zarzutów.
Może ktoś zna dobrego i niedrogiego gazownika w Gdańsku?
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lis 2004, 20:07   

wygląda to na przelewanie gazem ( zesztywniały membrany ) można to łatwo podregulować ( na spocie frakcji łodzkiej była by to chwila ale masz chyba trochę daleko ) , sprawdź poziom płynu chłodzącego i temp. zamarzania .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lis 2004, 20:29   

No do Łodzi to troszkę daleko :)
Co do płynu to mam na min. To może mieć wpływ? Przecież na benzynie dobrze chodził silnik, ale jestem słaby z mechaniki samochodowej więc już sam nie wiem. :?:
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lis 2004, 20:53   

pytałem o płyn bo parownik jest nim ogżewany i w chwili gdy jest zimno na dworzu a płyn jest dupny może dojśćdo przymarzania parownika . Zrób tak - rozgżej auto do temp pracy na benzynie i wtedy przełącz na gaz - jeżeli twoje problemy nie ustąpią- wykluczamy płyn . aha teraz jest już ciemno więc idź i odpal swoją fiestę , po czym podnieś maskę i zobacz czy gdzieś nie skaczą iskry , jeżeli skacza opisz gdzie ) .

Jeżeli płyn jest na min to go dolej żeby był w 2/3 stanu ( nie ma to wpływu na gaz )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 23 Lis 2004, 21:39   

No właśnie na ciepłym silniku też wariuje, a dziś wieczorem ogladałem silnik i nie widziałem zeby iskry jakieś skakały, ale jeszcze pod tym kątem sprawdze ale już jutro bo dziś tak wieje że nie chce mi sie marznąć.
Może wienien jest filtr gazu? Prawde mówiąc nie zmieniałem go wcale raz czysciłem przed wakacjami, ale nie był mocna brudny, ale mam już nowy i go wymienie.
A jak podregulować membranę?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Lis 2004, 21:48   

hehe
dzisiaj miałem to samo :) Rozebrałem zapłon wszystko wyczyściłem ustwiłem gaźnik i dale to samo , zdenerwowałem sie !! A jak sie później okazało wina filtra powietrza nałapał wilgoci i nie chciał płynnie powietrza puszczać . Pewno miałeś objaw falowania obrotów chodzi normalnie kuleje normoalnie kuleje i to w dość szybkim tempie . Filterek wysechł i jest ok .
Pozdro
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lis 2004, 21:49   

gaz jest znacznie bardziej wymagającym paliwem niż bena więc niedomaganie któregośz elementów osprzętu silnika tolerowane na benie może być niedopuszczalne na gazie . Filtrów ( podobnie jak prezerwatyw ) się nie czyści tylko wymienia co 10 tyś km
nie napiszęci jak się reguluje parownik bo nie wiem jaki masz ( a nie chcę żebyś coś skopał )

w 6 letniej instalce nie wymieniaj sam filtra gazu bo jej nie uszczelnisz . odżałuj 50 zł i jedźdo gazerów - regulacje i wymianęfiltra masz tej cenie raczej na 100 %
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Lis 2004, 07:29   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
Filtrów ( podobnie jak prezerwatyw ) się nie czyści tylko wymienia co 10 tyś km

Heh, jak ktoś ma LPG to bym jednak zalecił wymine filtra powietrza raz w roku, na zimę własnie (jest taki drogi ze można odżałować) a teraz mi sięt ak przypomiało, kiedy spuszczałęś olej z parownika?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 08:07   

Filtr powietrza wymieniałem jakies 5 miesięcy temu, filtr gazu wstyd sie przyznać nie. A co do spuszczania oleju z parownika to na pewno NIE. (po prostu niewiedziałem) wszystko było dobrze to nic nie ruszałem.
Dzis jadąc do pracy znów ssanie podciągnięte tak, że prawie gazu nie dodawałem. Jak sie zatrzymywałem to słychać było, że nie chodzi tak jak powienien, dławił się. Ale jak przełączałem w tym momencie na neutralny (ani gaz ani benzyna) to obroty się podnosiły przestał się dławić aż do momentu wypalenia tego co zostało. Podczas normalnej jazdy jedzie dobrze, przyspieszenie osiągi te same.

Chyba jednak będe musiał odwiedzić gazownika :!:
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 13:41   

A może to świece? Nie wiem już sam co, siedze i myśle i nic do głowy wiecej nie przychodzi. :shock:
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Lis 2004, 17:27   

Jusand napisał/a:
filtr gazu wstyd sie przyznać nie. A co do spuszczania oleju z parownika to na pewno NIE. (po prostu niewiedziałem)

Więc olej z parownika trzeba spuszczać co 5 tyś km... a filter od gazu najlepiej wymieniac raz w roku, razem z resztą filtrów...
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lis 2004, 19:51   

Byłem u gazownika i powiedział mi że to reduktor (parownik) szlag trafił i trzeba wstawić nowy, bo mówił ze regenerować owszem można ale lepiej nowy, a instalka ma sprawdzałem dziś już nawet 7 lat, więc będzie nowy za ok 300 PLN
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 24 Lis 2004, 20:35   

7 lat... twarda sztuka ;-)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lis 2004, 21:07   

wynik niezły ale pojedźlepiej do innego i popros żeby choć spróbował podregulować ( choć jak przez 7 lat nikt filtra nie wymieniał i smoły ni e spuszczał to raczej po ptokach ) .

Największy udokumentowany przenieg parownika jaki znam to 120 tyśKM
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 25 Lis 2004, 08:18   

Ma jeszcze sprawdzić czy da się podregulować, ale lepiej może niech wymieni. A przez te 7 la,t to ja przejechałem 16 tys.km a wczesniejszy właściciel to nie wiem, ale filtr był napewno przez ten czas zmieniany ale czy smołe spuszczał to nie wiem.
Dam znać jak mi zrobi jaki był stan parownika.
 
 
Jusand
[Usunięty]

Wysłany: 26 Lis 2004, 08:04   

No i mam nowy reduktor, teraz jest roznica. Jak mi koleżanka odda aparat to wrzuce zdjęcia 7 letniego parownika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów [MK3] Instalacja LPG do 1.1i
Nwd LPG 15 14 Mar 2007, 23:03
Gość
Brak nowych postów Instalacja LPG: Filtr gazu
Sławek LPG 5 29 Lip 2004, 12:58
Gość
Brak nowych postów [MK5] Instalacja LPG do 1.25 16V ?
szczur LPG 16 13 Mar 2009, 21:53
Freeman


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.