Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

RS Turbo - zapytanie
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 23 Lut 2008, 23:32   

daleko masz do warszawy??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 23 Lut 2008, 23:35   

pamiętaj tylko że jak dasz CPW to koło zamachowe musi być od niego ( tzn koło musi być od silnikaz CPW a nie od tego z MFI ) . Bo będą jaja
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 23 Lut 2008, 23:45   

wiem wiem bo na tym z CPW za rowki do czujnika




chyba ze kupie cały blok od FRST i obedzie sie bez wiercenia :2xf: ale poczekamy zobaczymy

[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 23:49 ]
PumaRST napisał/a:
daleko masz do warszawy??

no pół polski, jakies 350-400km
a co chciales mi polecic kolesia ktory tobie stroil Fiescinke??


tak ogólnie to jestem z pod Wrocławia wiec narazie bede szukac w moim rejonie szpeców
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:17   

1) to we wrocławiu też znajdziesz lub w jego okolicach :yes:

2) nie ma co szukać bloku od FRST jesli masz już silnik z ERST, każdy z tych bloków nie bedzie się nadawał do tulejowania wiec wstaw tuleje w blok z xr2i a spływ to 1 dziura lyb wspawana rurka w miske olejową wiec też nei problem. :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:46   

widzisz mam namiary na blok od FRST za małą kaske
We Wrocławiu jest jakaś firma zajmująca sie strojeniem tylko nie pamiętam nazwy :rotfl:

[ Dodano: Nie Lut 24, 2008 07:47 ]
PumaRST napisał/a:
2) nie ma co szukać bloku od FRST jesli masz już silnik z ERST, każdy z tych bloków nie bedzie się nadawał do tulejowania wiec wstaw tuleje w blok z xr2i a spływ to 1 dziura lyb wspawana rurka w miske olejową wiec też nei problem. :yes:

nie zabardzo kumam :fox:
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:53   

czego nie kumasz??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:55   

nie przeczytałem ze zrozumieniem, wstałem dopiero co :V:
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lut 2008, 08:56   

a jak masz problem ze zrobieniem dziury w misce/bloku na spływ to ja ma taka ze zrobionym spływem ( miskę ) nad rozrusznikiem i ze wspawanym króćcem na czujnik temperatury oleju .


Jak chcesz to sie pozbęde :yes:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 24 Lut 2008, 10:02   

wydaje mi się że w tym bloku erst co mam ,to jest czujnik polozenia walu.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 24 Lut 2008, 22:06   

stafcio to wes looknij :hihihi:
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24 Lut 2008, 22:40   

PumaRST napisał/a:

1) to we wrocławiu też znajdziesz lub w jego okolicach :yes:

byle nie szukał speca od czyszczenia turbawki :głowąwmur: :zalamka:

eCo^ napisał/a:

We Wrocławiu jest jakaś firma zajmująca sie strojeniem tylko nie pamiętam nazwy :rotfl:

może ta ?: http://www.g4.com.pl/
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
eCo^ 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 169
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 24 Lut 2008, 23:03   

dzieki Piter przyda sie :V:
_________________


Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM

>>Grupa Wrocław<<
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 25 Lut 2008, 08:15   

Kurde, widzę że temat nie tylko mnie się przydal ;)

Sprawa wygląda tak - jeśli się uda to za kilka dni w garażu pojawi się essi rs turbo z 1986 roku. Silnik i mechanika w stanie dobrym, natomiast buda nadająca się tylko do sponsoringu polskich fabryk gilette...

Moja fofi, ze względu na fakt że pod maską ma 1.1 cierpi na wiele genetycznych niedociągnięć (niedorozwiniete hamulce, zawias itd.) oraz na dokładkę jak już zauważyliście pochodzi z roku 1995 co też wróży pewne komplikacje..

Dlatego też jeżeli w grę będzie wchodził swap (nie znam jeszcze rzeczywistego stanu tego silnika i w związku z tym nie wiem czy się wogóle do czegoś jeszcze nadaje) to w takim przypadku zrobiłbym dokładnie tak jak radzi Żółw - kupić zakatowane xr2i (chyba nawet prędzej zdecydowałbym się na xr2 w budzie mk2)

Jest jeszcze bramka numer 3 - jeżeli esio okaże się kompletny to możliwe, że zostanie jako 2 auto w rodzinie (wtedy ew. dostanie nową budę)
_________________
Profil Facebook
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Lut 2008, 12:50   

Jeżeli kupisz xr2 mk2 i będziezsz próbował traktowac ja jak dawcę dla mk3 to prędzej czy później zajebiesz się własną ręką . To dwa całkowicie różne auta i praktycznie nic Ci sie nie przyda do Twojej ( np tarcze hamulcowe mają o 3 mm różne odstawienie , zawias z przodu jak i z tyłu jest całkowicie inny itd , poza tym nie ma tam elektroniki o której mówi Puma żeby auto postawić na EFI tylko jest zwykły - w Twoim projekcie do niczego nie przydatny gaźnik , nieprzydatna głowica bez otworów na wtryski itd itp ) .

Jeżeli kolejny dawca to tylko mk3 XR2i .

Jeżlei będziesz ratował essiego ( też niegłupie ) to daj znak - może uda się wykombinować budę do niego ;)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 25 Lut 2008, 13:00   

W przypadku mk2 chodziło mi raczej o przeszczep tego silnika z eśka do budy mk2 xr2, a nie wykorzystanie jej jako dawcy pod mk3.

Myślę, że roboty nie byłoby zdecydowanie więcej niż przy swapie do mk3. Największy problem stanowiła by zapewne elektronika i tutaj mogłąby byc masakra.. Chociaż jak Ty dałeś radę turbo do mk1 wpakować to ja wierzę, że nie ma rzeczy niemożliwych ;)

Eśka miałem oglądać juz w weekend, ale jak zwykle zabrakło czasu. Może w tym tygodniu uda mi się go zbadać. Patrzyłem ostatnio na jakiś projekcik z takim essim i muszę przyznać ze w ori robi naprawdę świetne wrażenie. Jeśli będzie kompletny i w miarę zdrowy (zawiecha itd.) to może jednak zostanie esiok..
_________________
Profil Facebook
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Lut 2008, 18:55   

ERST S2 w ori to zajebiste auto i jesli sie da je ratowac to je ratuj!! coraz mniej ich.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 26 Lut 2008, 00:32   

Tommy - jeżlei myślałeś o przeszczepie z eśka S2 do mk2 XR2 to sprawa komplikuje sie o tyle że i tak nie minie Cie remont blacharski , a pozostanie przy eśku ( tak jak pisze Puma ) powoduje odejścei problemów ze swapem oraz kosztów związanych z dokłądaniem EFI ( zamiast trzech aut potrzebnych do przeróbki : mk2xr2 , esiek S2 XR2i , remontu budy i swapa masz jedno auto naprawde warte odratowania , i godne alei zasłużonych , w którym będziesz musiał dotrzeć do serii . )

Przemyśl to bo projekt także zadżebisty a bliższy i bardziej realny .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów silnik turbo bez turbo czyli courier z blokiem td
KamilCourier Silniki diesla 4 23 Kwi 2010, 22:05
Fordon


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.