RS Turbo - zapytanie |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 23:32
|
|
|
daleko masz do warszawy?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 23:35
|
|
|
pamiętaj tylko że jak dasz CPW to koło zamachowe musi być od niego ( tzn koło musi być od silnikaz CPW a nie od tego z MFI ) . Bo będą jaja |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 23:45
|
|
|
wiem wiem bo na tym z CPW za rowki do czujnika
chyba ze kupie cały blok od FRST i obedzie sie bez wiercenia ale poczekamy zobaczymy
[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 23:49 ]
PumaRST napisał/a: | daleko masz do warszawy?? |
no pół polski, jakies 350-400km
a co chciales mi polecic kolesia ktory tobie stroil Fiescinke??
tak ogólnie to jestem z pod Wrocławia wiec narazie bede szukac w moim rejonie szpeców |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:17
|
|
|
1) to we wrocławiu też znajdziesz lub w jego okolicach
2) nie ma co szukać bloku od FRST jesli masz już silnik z ERST, każdy z tych bloków nie bedzie się nadawał do tulejowania wiec wstaw tuleje w blok z xr2i a spływ to 1 dziura lyb wspawana rurka w miske olejową wiec też nei problem. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:46
|
|
|
widzisz mam namiary na blok od FRST za małą kaske
We Wrocławiu jest jakaś firma zajmująca sie strojeniem tylko nie pamiętam nazwy
[ Dodano: Nie Lut 24, 2008 07:47 ]
PumaRST napisał/a: | 2) nie ma co szukać bloku od FRST jesli masz już silnik z ERST, każdy z tych bloków nie bedzie się nadawał do tulejowania wiec wstaw tuleje w blok z xr2i a spływ to 1 dziura lyb wspawana rurka w miske olejową wiec też nei problem. |
nie zabardzo kumam |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:53
|
|
|
czego nie kumasz?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 07:55
|
|
|
nie przeczytałem ze zrozumieniem, wstałem dopiero co |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 08:56
|
|
|
a jak masz problem ze zrobieniem dziury w misce/bloku na spływ to ja ma taka ze zrobionym spływem ( miskę ) nad rozrusznikiem i ze wspawanym króćcem na czujnik temperatury oleju .
Jak chcesz to sie pozbęde |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
stafcio
Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 10:02
|
|
|
wydaje mi się że w tym bloku erst co mam ,to jest czujnik polozenia walu. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
|
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 22:06
|
|
|
stafcio to wes looknij |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 22:40
|
|
|
PumaRST napisał/a: |
1) to we wrocławiu też znajdziesz lub w jego okolicach
|
byle nie szukał speca od czyszczenia turbawki
eCo^ napisał/a: |
We Wrocławiu jest jakaś firma zajmująca sie strojeniem tylko nie pamiętam nazwy
|
może ta ?: http://www.g4.com.pl/ |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
eCo^
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 169 Skąd: Dzierżoniów
|
Wysłany: 24 Lut 2008, 23:03
|
|
|
dzieki Piter przyda sie |
_________________
Było 1.6 104 KM
Było 1.8 16v 130 KM
Było 2.0 16v 136 KM
>>Grupa Wrocław<< |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 08:15
|
|
|
Kurde, widzę że temat nie tylko mnie się przydal
Sprawa wygląda tak - jeśli się uda to za kilka dni w garażu pojawi się essi rs turbo z 1986 roku. Silnik i mechanika w stanie dobrym, natomiast buda nadająca się tylko do sponsoringu polskich fabryk gilette...
Moja fofi, ze względu na fakt że pod maską ma 1.1 cierpi na wiele genetycznych niedociągnięć (niedorozwiniete hamulce, zawias itd.) oraz na dokładkę jak już zauważyliście pochodzi z roku 1995 co też wróży pewne komplikacje..
Dlatego też jeżeli w grę będzie wchodził swap (nie znam jeszcze rzeczywistego stanu tego silnika i w związku z tym nie wiem czy się wogóle do czegoś jeszcze nadaje) to w takim przypadku zrobiłbym dokładnie tak jak radzi Żółw - kupić zakatowane xr2i (chyba nawet prędzej zdecydowałbym się na xr2 w budzie mk2)
Jest jeszcze bramka numer 3 - jeżeli esio okaże się kompletny to możliwe, że zostanie jako 2 auto w rodzinie (wtedy ew. dostanie nową budę) |
_________________
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 12:50
|
|
|
Jeżeli kupisz xr2 mk2 i będziezsz próbował traktowac ja jak dawcę dla mk3 to prędzej czy później zajebiesz się własną ręką . To dwa całkowicie różne auta i praktycznie nic Ci sie nie przyda do Twojej ( np tarcze hamulcowe mają o 3 mm różne odstawienie , zawias z przodu jak i z tyłu jest całkowicie inny itd , poza tym nie ma tam elektroniki o której mówi Puma żeby auto postawić na EFI tylko jest zwykły - w Twoim projekcie do niczego nie przydatny gaźnik , nieprzydatna głowica bez otworów na wtryski itd itp ) .
Jeżeli kolejny dawca to tylko mk3 XR2i .
Jeżlei będziesz ratował essiego ( też niegłupie ) to daj znak - może uda się wykombinować budę do niego |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 13:00
|
|
|
W przypadku mk2 chodziło mi raczej o przeszczep tego silnika z eśka do budy mk2 xr2, a nie wykorzystanie jej jako dawcy pod mk3.
Myślę, że roboty nie byłoby zdecydowanie więcej niż przy swapie do mk3. Największy problem stanowiła by zapewne elektronika i tutaj mogłąby byc masakra.. Chociaż jak Ty dałeś radę turbo do mk1 wpakować to ja wierzę, że nie ma rzeczy niemożliwych
Eśka miałem oglądać juz w weekend, ale jak zwykle zabrakło czasu. Może w tym tygodniu uda mi się go zbadać. Patrzyłem ostatnio na jakiś projekcik z takim essim i muszę przyznać ze w ori robi naprawdę świetne wrażenie. Jeśli będzie kompletny i w miarę zdrowy (zawiecha itd.) to może jednak zostanie esiok.. |
_________________
|
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Lut 2008, 18:55
|
|
|
ERST S2 w ori to zajebiste auto i jesli sie da je ratowac to je ratuj!! coraz mniej ich. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 26 Lut 2008, 00:32
|
|
|
Tommy - jeżlei myślałeś o przeszczepie z eśka S2 do mk2 XR2 to sprawa komplikuje sie o tyle że i tak nie minie Cie remont blacharski , a pozostanie przy eśku ( tak jak pisze Puma ) powoduje odejścei problemów ze swapem oraz kosztów związanych z dokłądaniem EFI ( zamiast trzech aut potrzebnych do przeróbki : mk2xr2 , esiek S2 XR2i , remontu budy i swapa masz jedno auto naprawde warte odratowania , i godne alei zasłużonych , w którym będziesz musiał dotrzeć do serii . )
Przemyśl to bo projekt także zadżebisty a bliższy i bardziej realny . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|