|
Różnice w silniku 1,4 FUF(J,G) CVH 2V i 1,4 F6E CVH CFI |
Autor |
Wiadomość |
pawloplus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22 Lut 2008, 23:42 Różnice w silniku 1,4 FUF(J,G) CVH 2V i 1,4 F6E CVH CFI
|
|
|
Jakie są różnice w konstrukcji silnika między 1,4 FUF CVH 2V a 1,4 F6E CVH CFI??
Wiem tylko że w FUF jest gaźnik a F6E monowtrysk i jest różnica odstępu elektrod. Mam silnik F6E ale wsadziłem tam gaźnik. Świece mają odstęp elektrod 1,1 jak w mono ale czy nie powinny być 0,8 jak dla gaźnika w silniku FUF?
Prosze o odpowiedzi na pytanie. Auto sie dusi, dużo pali..... |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 06:17
|
|
|
Skoro wsadziłeś gaźnik - jak rozwi ązałeś kwestię zapłonu oraz regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu ? Masz aparat bezstykowy którym się kręci w celu przyspieszenia zapłonu ?
Jeżeli chodzi o odstęp na elektrodach to jak ruszysz dupę do auta , wykręcisz świece i zmienisz odległość między elektrodami to sam znajdziesz odpowiedź ( i to bez dwóch stron dywagacji i pseudoinelektualengo bełkotu z naszej strony ;-) )
Rozumiem że poskłądałeś wszystko na nowych materiałach eksploatacyjnych i takie duperele jak stare świece , przewody czy filtr powietrza nie mają wpływu na problem
ps : Jak zasilasz silnik w paliwo ? Jeżeli pompą od monowtrysku to go najzwyczajniej zalewasz i tu tkwi problem |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
pawloplus
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 39 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 10:09
|
|
|
zapłon mam jak w 1,1 na gaźniku czyli podwójna cewka. Zasilanie jest mechaniczną pompką paliwa. Są nowe świece odstęp 1,1 przewody i filterki też... Gaźnik mam od 1,6 ale drugi czeka na założenie od Ciebie Żółwik 1,4. Mi chodzi tylko jakie są różnice miedzy tymi silnikami. Czy one tylko różnią sie osprzetem czy też i budową samego silnika. PZDR |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 10:43
|
|
|
z tego co pamiętam jest jakaś różnica w paskach rozrządu chyba szerszy delikatnie idzie do mono, jakoś tak to było ale oba są ze sobą zamienne |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 23 Lut 2008, 17:42
|
|
|
Inne były wałki rozrządu . Ale pomimo tego powinno to chodzić . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|