Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

centralny zamek
Autor Wiadomość
woras 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 21
Skąd: szczecin
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:34   centralny zamek

Witam slyszalem ze w fiestach jest problem ze zmiany zamka zwyklego na centralny ? to prawda? jakie sa koszta ?
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:50   

szukaj ...
kilka tematów jest już o tym :he:
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Wrz 2007, 21:51   

Jaki problem ???
<szukaj>
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Maniek1.3 


Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Piła
Wysłany: 27 Wrz 2007, 21:49   

Kolego, ja niedawno zakładałem central w swojej mk3, i poszło w miare sprawnie. zalezy jeszcze jaka masz fieste, po 94r. sprawa jest troszke utrudniona. w razie pytań pisz maila, odpowiem na kazde pytanie :yes:
_________________
Była Fiesta Mk3,5 1.3i + gaz "CHIANTI". :)
Jest Focus Ghia 1.8 tddi "WOLF" 2000r. Czarny Kombi.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 28 Wrz 2007, 07:52   

Maniek1.3 napisał/a:
zalezy jeszcze jaka masz fieste, po 94r. sprawa jest troszke utrudniona.
A to dlaczego? :yyy:
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 30 Wrz 2007, 20:58   

jackrzec napisał/a:
Maniek1.3 napisał/a:
zalezy jeszcze jaka masz fieste, po 94r. sprawa jest troszke utrudniona.
A to dlaczego? :yyy:

mozna udac za utrudniona jak sie kupuje same silnowniki... troszke inne zamki sa, i problem lekki jest... lepiej kupic zestaw zamkow wraz z silownikami.... tak jak ja to zrobilem :D
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Paź 2007, 00:10   

odyniec napisał/a:
troszke inne zamki sa
Pokaż różnicę, bo ja jakoś nie zauważyłem - nie czepiam się, tylko pytam z ciekawości
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Gray Wolf 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 20 Mar 2007
Posty: 8
Skąd: Toruń
Wysłany: 1 Paź 2007, 17:20   

Najtaniej to kupić siłowniki uniwersalne ok. 85 zł za cztery sztuki z centralką i pilotami oczywiście. Ale trzeba mieć sporo czasu i samozaparcia do wytworzenia dzwigienek. Temat już przerabiany na forum. Otwierany elektrycznie z pilota kufer też można zrobić .Bardzo fajnie działa :lol: . Zajeło mi to pare ładnych dni ale jakoś poszło:) No i za jednym zamachem zrobiłem elektryczne szyby. W ubiegłym roku pytałem się w jednym warsztacie ile kosztuje założenie centrala to wycenili na ok 400 zł. a może więcej bo jest problem z Fordziakami!! :ups: Więc zabrałem się za to samemu korzystając z tego co było już zamieszczane na FORUM.
Pozdro dla wszystkich przerabiaczy zamków na centralny w Fiestolotach :D
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Paź 2007, 17:27   

Nie przypominam sobie abym mia l z tym jakikolwiek problem. Założyłem centrala jeszcze zanim zalogowałem się tutaj na forum.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 2 Paź 2007, 14:20   

Gray Wolf napisał/a:
Ale trzeba mieć sporo czasu i samozaparcia do wytworzenia dzwigienek. Temat już przerabiany na forum. Otwierany elektrycznie z pilota kufer też można zrobić .Bardzo fajnie działa :lol: . Zajeło mi to pare ładnych dni ale jakoś poszło:)
No nioe wiem jak Ty to zakładałeś, bo mi łącznie z dorobieniem dźwigienek i wypiciem 6 browarów zajęło ok 5 godzin, i robiłem to pierwszy raz i wcześniej nie widziałem jak to zrobić ( w sumie oryginału też nie widziałem, a potem po porównaniu z oryginałem wyszło że zrobiłem tak samo)
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 2 Paź 2007, 22:27   

jackrzec napisał/a:
odyniec napisał/a:
troszke inne zamki sa
Pokaż różnicę, bo ja jakoś nie zauważyłem - nie czepiam się, tylko pytam z ciekawości


fotek niestey niemam, ale np od clx'a mialy otwor o ktory oprzec sie mozna bylo silownikiem, coby silownik za pomoca dzwigni otwieral zamek. a w tych nowszych nie widzialem...
wiem jedno, miedzy mk3 tym starym, a mk3.5 bylo wiele roznic... czasami stosowane, czasami nie... przykladem tego moze byc choc plastikowa wstawka przy drzwiach przy samamy zamku...
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 2 Paź 2007, 22:50   

odyniec napisał/a:
ale np od clx'a mialy otwor o ktory oprzec sie mozna bylo silownikiem, coby silownik za pomoca dzwigni otwieral zamek. a w tych nowszych nie widzialem...
wiem jedno, miedzy mk3 tym starym, a mk3.5 bylo wiele roznic... czasami stosowane, czasami nie... przykladem tego moze byc choc plastikowa wstawka przy drzwiach przy samamy zamku...
Zgadza się, ale te otwory można spotkać w każdym roczniku! Ja w jednej fieście miałem w obu zamkach, a w drugiej nie a obie z 95 roku i żadna z nich to nie clx (zresztą w 95 clx'ów nie było) - wkładali co mieli i tyle - rocznik to żaden wyznacznik, nawet w microcacie są tylko dwie wersje zamków jedna z dźwigienkami, druga nie, ale nic o roczniku tam nie piszą. Co do tego plastiku przy zamku, to nie jest on jego częścią składową, tylko jest to osłona zewnętrzna przykręcona tymi samymi śrubami co zamek.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Maniek1.3 


Model: Inne auto
Wersja: Turnier
Silnik: Inny
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 24
Skąd: Piła
Wysłany: 14 Paź 2007, 20:01   

witam
roznica jest, bo do 94 w zamkach była seryjnie zostawiona wypustka do zamocowania dzwigienki, ktorą oczywiscie trzeba sobie dorobic, a po 94 to tego czegos niema. i w tym momęcie sprawa jest troszke bardziej skomplikowana. w starszym modelu smiało dorabiałes dzwigienke, siłownik na drzwi przykrecałeś , łączyłeś to ciegnem i diałało. tutaj niestety trzeba pogłuwkowac jak przykrecic siłownik do zamka, i jak to ystrojstwo podłączyć aby zamykało i otwierało , i niewadziło. :8: :8:
_________________
Była Fiesta Mk3,5 1.3i + gaz "CHIANTI". :)
Jest Focus Ghia 1.8 tddi "WOLF" 2000r. Czarny Kombi.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 15 Paź 2007, 00:58   

Maniek1.3 napisał/a:
a po 94 to tego czegos niema


Kod:
Ja w jednej fieście miałem w obu zamkach, a w drugiej nie a obie z 95 roku


Nie jest tak źle z tymi dżwigienkami i mocowaniem ich, tak samo z siłownikami...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK6] Centralny zamek - jaki pilot / zamek ?
Gość Elektryka 7 11 Paź 2010, 23:34
drzeniow
Brak nowych postów Centralny zamek
ths Elektryka ogólna 0 7 Sty 2015, 12:35
ths
Brak nowych postów centralny zamek
nie działa z pilota
Gość Elektryka 1 12 Wrz 2009, 15:28
drjanusz
Brak nowych postów Centralny zamek
Elektryka
Dida1996 Elektryka ogólna 2 13 Sty 2016, 19:52
arekw
Brak nowych postów Centralny zamek
Rangers76 Elektryka 4 1 Sie 2007, 10:59
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.