Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
7 Maj 2006, 18:34
Swap , Turbo , Uturbienie benzyny ,CVH
Autor Wiadomość
pablonas
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2004, 12:32   Swap , Turbo , Uturbienie benzyny ,CVH

heja ludki. mam mozliwosc kupic silnik 1,6 turbo z escorta 1989 rok. silnik jest kompletny, podobno zdrowy, turbo jest, komputer jest. pytanie brzmi czy bedzie rowniez potrzebna wiazka elektryczna z 1,6 turbo czy tez moze nie rozni sie ona od tej z xr2i 1,6. tej wiazki niestety nie ma i nie wiem czy i jak duzo przerobek trzeba dokonac. i drugie pytanko co ze skrzynia biegów? czy 1,6 turbo mialy ta sama skrzynie co zwykle 1,6? dz za odpowiedz
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 13 Cze 2006, 20:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2004, 13:18   

Moge Ci odp tylko na temat skrzyni ... jest ona na 100% inna, ma inne przelozenie glowne. Aktualnie jezdze wlasnie na skrzyni z 1.6 T bo orginalna z 1.8 sie sypnela :roll: ... oczywiscie sama ... a od zwyklej 1.6 ma duzo krotsze 2-3 pierwsze biegi.

W sosnowcu jest skrzynia od wesrji Turbo ale za 700 zl :roll: :roll:

Pozdrawiam
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 31 Paź 2004, 19:01   

Niestety wiązka też jest inna - turbo ma ciut więcej czujników....

mellow napisał/a:
... a od zwyklej 1.6 ma duzo krotsze 2-3 pierwsze biegi.

no własnie nigdy sie nie moge połapać - to znaczy ze na tych krotszych biegach spadła prędkość max a szybciej sie wkręca na obroty czy na odwrót tzn.: wzrosła prędkość max i wolniej sie wkręca na obroty :?:
_________________
 
 
 
pablonas
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2004, 19:38   

skrzynia tez jest przy tym silniku ale krzykna pewnie ze 400 plnów. znaczy koszty rosną :? dochodzi do tego ta wiazka... chyba za duzo kombinowania. szkoda :cry:
Łokmen a co do Twojego pytania. jezeli na tym samym przelozeniu glownym bylyby krotsze pierwsze 3 biegi to zmniejszyla by sie predkosc max na tych 3, a na pozostalych bylaby taka sama jak w xr2i. mellow napisal jednak, ze różne jest tez przelożenie główne, podejrzewam ze jest dłuższe. czyli fabryka wydluzyla przelozenie glowne, aby zwiekszyc vmax auta, ale jednoczesnie skrocila pierwsze 3 przelozenia zeby nie ucierpialo przyspieszenie. troche to skomplikowane, ale mysle ze załapiesz :-)
P.S.
i taka ciekawostka. Toyota Celica C. Fuchsa na r. warszawski (jak jeszcze szedl po asfalcie - sami wiecie jakie tam sa trasy :-) miala pierwsze 3 biegi bardzo krotkie, 4 i 5 mialy przelożenia z rajdu safari :-)
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 31 Paź 2004, 23:07   

Pawle to jest dokladnie tak jak napisal pablonas , max predkosc w zwyklej 1.6 jest mniejsza na 3 pierwszych biegach ale szybciej sie wkreca...

Pamietam ze ktos kiedys podawal przelozenia kazdej z tych skrzyn ... jest to chyba na fiesta- page.de czy jakos tak :roll:

Pozdrawiam
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 2 Lis 2004, 12:32   

no i chyba ta skrzynia ma szpere wmonotowana
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2004, 12:41   

KUI3A napisał/a:
no i chyba ta skrzynia ma szpere wmonotowana


Niezawsze, aczkolwiek byly wersje ze szpera.

Pozdrawiam
 
 
KUI3A 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kuba
Wiek: 41
Dołączył: 31 Maj 2004
Posty: 290
Skąd: WaWa
Wysłany: 2 Lis 2004, 12:45   

chyba cięzko taką skrzynię ze szperą byłoby dostać...

i pewnie od cholery kosztuje... :?

bo ja powoli musze zaczac myslec o kupnie kolejnej skrzyni, bo moja się sypać zaczyna
_________________

RAJDOWE AUTO...które nie jest już moje
 
 
 
bonio
[Usunięty]

Wysłany: 2 Lis 2004, 15:23   

U angolów tego w brud....
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 3 Lis 2004, 06:19   

powiadasz ze jest w bród brudnych fiest :wink: .......
_________________
 
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 3 Lis 2004, 12:45   

U Angolow dosc duzo aut jak Fiesta , Escort czy Scierra ruszajac ze swiatel robi psss ....psss.... inne realia ... :roll: a szkoda ... :roll:
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lis 2004, 09:47   

SPRAWA WYGLADA TAK:
ESCORT JEST NA WTRYSKU MECHANICZNYM I POTRZEBUJE 2 KOMPUTERY I WIAZKE ELEKTYRYCZNA,A ZAPLON JEST STAREGO TYPU.
JESLI MASZ KOMPLETNY SILNIK 1,6 XR2I Z WTRYSKIEM ELEKTRONICZNYM TO MOZESZ PRZELOZYC ELEKTYRYKE I ZAPŁON OD TEGO SILNIKA WRAZ Z KOLEKTOREM SSACYM I WTYSKAMI I TI BEDZIE CHODZIC.
KOSZT URUCHOMIENIA SILNIKA Z ESCORTA TO OKOLO 1000ZL W KIELCACH. ALE TO NIE MA SENSU.NAJWYRZEJ BEDZIESZ MUSIAL USTAWIC TURBINE INACZEJ NIZ W SERI,ALE TO NIE JEST PROBLEM.
SILNIKI FIESTY 1,6 I RST RUZNIA SIE TURBINA I MAPSENSOREM KTÓRY STERUJE POD I NAD CISNIENIEM A TO MOZE BYC PROBLEM JAK WSZYSTKO CO Z WIAZANE Z FIESTA RST. INTERCULER JEST TAKI SAM JAK W ESCORCIE ALE MA INNE MOCOWANIA DO PASA PRZEDNIEGO.
A CO NAJGORSZE, INNA JEST CHŁODNICA, I BYLA TAKA TYLKO W FIESCIE, JEST MALA I WZASADZIE NIE DO ZAŁATWIENIA, JA JEJ SZUKAM OD 6 MIESIECY I NIEMOGE JEJ ZNALESC UZYWANEJ W DOBRYM STANIE, A NOWA KOSZTUJE OKOLO 800zL I TEZ NIEWIADOMO CZY JA ZALATWIE. INNY JEST TEZ WENTYLATOR NIZ W ZWYKŁEJ FIESCI. PRAWDOPODOBNIE PASUJE OD ESCORTA ALE NIE JESTEM 100% [PWEWNY. OGULNIE CZEKA CIE DLUZO WALKI ALE MOZE CI SIE UDA A JAK TAK TO BEDZIE SZYBKA.PRZERABIAM SWOJA I ZNAM TEN PROBLEM
WRAZIE JAKBYS SIE ZDECYDOWAŁ TO ZYCZE POWODZENIA
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Lis 2004, 11:48   

A JAK BYS MIAŁ JAKIES PYTANIA TO E-MAIL: MARCIN-NAUMIUK@WP.PL
CZETNIE ODPOWIEM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 08:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.