Nie wiem czy jałowy czy nie, mam nadzieję że się dowiem... |
Autor |
Wiadomość |
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:14 Nie wiem czy jałowy czy nie, mam nadzieję że się dowiem...
|
|
|
A więc tak nurtuje mnie pewna sprawa, a właściwie więcej niż jedna. Chodzi o to że...
Kupiłem fiestę 3 miesiące temu, no najlepiej nie trafiłem...
I to co mi się nie podoba to silnik klekocze, dość głośno Zdarza mu się mocnawo zadymić z rury, zwłaszcza przy odpalaniu na zimnym... jeżdżę tylko na gazie bo pompka już była uszkodzona jak kupiłem i wydaje mi się że fiesta jest troszku jałowa, osobiście mi to wystarcza ale nurtuje mnie czy wszystkie tak mają czy z moją coś nie tak bo to w końcu niby 104km a nie czuć jak na taką wagę auta, moja fiesta rozpędza się do 150 z wielkimi oporami do 140 ładnie ale potem klapa
A więc co mogę zrobić, ustawić zawory? remont silnika? czy nic o może po prostu tak ma być? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:22
|
|
|
najpierw sprawdź wałek rozrządu i szklanki to podstawa . Ciśnienie sprężania w cylindrach i wiadomo mniej wiecej z czym się walczy . |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 20:50
|
|
|
Sprężanie miałem sprawdzane przez mechanika i mówił że jest ok, czyli regulacja tych zaworów nic nie da??
A te osiągi tej fiesty normalne czy raczej jałowa jest?? |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5649 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 21:15
|
|
|
nie ma regulacji w 1.6 . Tylko jeszcze nie wiadomo czy masz 16V czy 8V |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 21:34
|
|
|
krzysiu a widziałeś kiedyś Xr2i 1,6 w 16 wentylach - co by nie mówieć to w MK3 w każdym 1,6 jest hydraulika |
_________________
|
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 22:38
|
|
|
Pewnie wałek wytarty,szklanki wybiedziałe...co do dymu pewnie gumki na zaworach,pierścienie trzeba by sprawdzić...ogólnie najlepiej głowicę zrzućic i zobaczyc co tam sie dzieje...
Ale ze ci klekocze to napewno
Wałek,popychacze juz mają...ogólnie głowica do remontu
Nie wiadomo jak dół silnika wygląda
Bo ogólnie jeśli piszesz ze nie czujesz tych 104 KM to pewnie jest tam ich nie wiele i tak samo 150km/h z wielkimi oporami to moje 1.4 przed robotą bez problemy targało do 170km/h oczywiście zdrowe z przebiegiem 128 tys/km udokumentowanym
czyli cos tam niedobrego sie dzieję u ciebie |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
jez733
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2007 Posty: 201 Skąd: Pogorzela
|
Wysłany: 11 Wrz 2007, 23:32
|
|
|
Panowie to co mówicie, remont??
Bo szczerze myślę o sprzedaży, nawet już wystawiłem na otomoto...
Ile by wogóle mógł wynieść remont takiego czegoś...?
[ Dodano: Wto Wrz 11, 2007 23:39 ]
Kolin napisał/a: | to moje 1.4 przed robotą bez problemy targało do 170km/h oczywiście zdrowe z przebiegiem 128 tys/km udokumentowanym
czyli cos tam niedobrego sie dzieję u ciebie |
w to akurat nie wątpie bo mnie kumpel golfem II 75KM zostawia tak że masakra i jemu 180 ciągnie bez problemu, z tego też mi coś nie pasowało |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 12 Wrz 2007, 08:34
|
|
|
jez733 napisał/a: | Ile by wogóle mógł wynieść remont takiego czegoś...? | wartość auta
jez733 napisał/a: | w to akurat nie wątpie bo mnie kumpel golfem II 75KM zostawia tak że masakra i jemu 180 ciągnie bez problemu | kup golfa od kumpla |
_________________
|
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 12 Wrz 2007, 10:25
|
|
|
Kosztorys tak na moje oko
Zacznijmy od głowicy:
-Wałek
-Szklanki
-Dotarcie gniazd zaworowych
-Wymiana gumek na zaworach
-Planowanie głowicy
-Uszczelki...Pod głowice,kolektory
Sądzę ze Kwota 1 tys zł
Dół silnika Blok
Przedewszystkim trzeba by zobaczyć w jakim stanie jest blok czy nie ma progów na cylindrach i czy wał jest ok czy do szlifu...w każdym razie
Opcja 1
-Blok Tulejowanie
-Pierścienie
-Wał Szlif
-Panewki wszystkie
Cena też ok 1-1,2 zł
Opcja 2
-Pierścienie
-Panewki lub szlif i panewki
500-700 zł
Licze tak na moję miasto po ile za co wołają
Do tego dolicz robocizne za poskładanie tego z 500 zł
Czyli suma sumarum jesli chcesz miec dobry wóz i wiedzieć czym smigasz to remont jesli nie ro popchnij to dalej i kup cos innego... |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 12 Wrz 2007, 15:52
|
|
|
jez733 napisał/a: |
A te osiągi tej fiesty normalne czy raczej jałowa jest?? |
Fabryka LOY-a ten sam motor leci 200km/h
Hehe Paweł, a może jednak sie na nią złamie 8) |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
|