Mokra swieca |
Autor |
Wiadomość |
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 15:54 Mokra swieca
|
|
|
Walcze z obrotrami a dokladniej z ich plywaniem i ostatnio wyczailem ze swieca na 1 garze jest mokra i smierdzi waha Nie jest tak zawsze nieraz 2 dni jest ok a na trzeci wykrecam i mokra zamienialem swiece z innych cylindrow i jest to samo Sprawa dotyczy tylko 1szego cylindra Plynu nie ubywa w zbiorniku nie bulgocze wiec chyba glowica odpada mam wymienione pierscienie wiec ja stawiam ze nie ulozone ale moze sie myle Kompresja na tym garku na zimno 9 Na pozostalych trzech ok swiece super A moze cos innego Prosze o opinie Pozdro |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 16:14
|
|
|
Też jestem po remoncie silnika i też walczyłem z obrotami. Wymieniałem świece kable WN, CPP i silnik krokowy i nic nie pomogło. Dopiero jak zmieniłem sondę lambda auto zrobiło się żwawsze, przestały falować obroty na ciepłym silniku na zimnym nadal falowały. Po jakimś czasie (nie zauważyłem kiedy) i ten problem znikł.
Problem falujących obrotów też wiązałem z niedotarciem pierścieni a czy pomogła sonda to do końca nie jestem przekonany. Może pierścionki się ułożyły
PS. Ile zjada Ci oleju po remoncie ? |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 16:33
|
|
|
Kurde ja tez mysle o pierscieniach bo sonda ma 2000km Ale czy tez miales mokra swiece?
Zrobilem dopiero 300km i na moje oko to brakuje ze 100gr Ale ja robilem tylko pierscienie bez zadnych szlifow tzw "bida remont' |
|
|
|
|
Freeman
Zarząd / Administrator
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 18:52
|
|
|
MARIUSZ.B,sawcio1234, Jeśli auto zrobiło ci się żwawsze to może to być efekt sondy, bo przecież na podstawie jej odczytów komp ustala skład dawki, a po jakimś czasie to dlatego że jest system adaptacji (czy jakoś tak) |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:04
|
|
|
U siebie wymieniłem pierścienie, wałek, szklanki, rozrząd i uszczelniacze bez żadnych szlifów. Auto zrobiło się cichsze ale i tak dalej klepie Na cylindrach niby nie było progów a olej dalej znika jak znikał spalanie paliwa chyba też wzrosło. Pierścienie które włożyłem były dosyć twarde może się jeszcze ułożą. Na razie po remoncie zrobiłem około 6000km,czekam aż będzie lepiej
Albo lepiej nie mówić |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:12
|
|
|
Moj tez przed ta robota chodzil lepiej i mniej palil nie bujalo go itd Chyba do d.....y takie roboty |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:34
|
|
|
Jeśli zrobiłeś dopiero 300km to jeszcze mało żeby coś powiedzieć czy warto było robić remont.
Moja fiesta zaczęła dopiero jakoś normalnie jeździć po około 3000km. Na razie obserwuję zużycie płynów łudzę się że spadnie ;-)
A ty dalej śmigaj i docieraj tylko spokojnie |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:38
|
|
|
Tylko czy posmigam bo takie smiganie to do d....y Kasa robota i nie wiesz co zrobiles ale obys mial racje Ale nie odpisales mi czy ty tez miales mokre swiece jak ja Pozdro |
|
|
|
|
Kolin
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 428 Skąd: Ostrów Wlkp
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:48
|
|
|
mokra swieca może byc spowodowana zbyt bogatą mieszanką...za dużo paliwa dostaje i wszystkiego nie przepala. |
_________________ Alfa Romeo 147 Mjet 174,4 / 374,4 Powered by Cinsoft |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:50
|
|
|
Świece jak wymieniałem to miałem suchutkie. A nie dałeś jej po garach za ostro zaraz po remoncie? |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 20:50
|
|
|
Ok ale tylko na 1szym a pozostale 3 normalne? I tak jak pisalem 2 dni ok na trzeci mokra Po garach nie dawalem chodzila na wolnych przez 3 dni po godzince |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 21:01
|
|
|
Może Ci pierścień pękł na pierwszym garku. Musisz to obserwować. Jak świeca będzie non stop mokra to ja bym wyjoł ten tłok i zobaczył co tam się dzieje. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 21:07
|
|
|
Dzięki. Będę patrzył. Ale kompresja na zimno jest 9 to nie powinno być problemu
[ Dodano: Wto Wrz 04, 2007 20:08 ]
Dzięki. Będę patrzył. Ale kompresja na zimno jest 9 to nie powinno być problemu Napisz mi ile tobie palił po remoncie? |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Wrz 2007, 21:57
|
|
|
Przed remontem palił w mieście około 7.2 a po około 7.7 przy normalnej jeździe. Po remoncie zacząłem też jeździć na Pb98, więc teoretycznie spalanie powinno być nieco mniejsze. A jest odwrotnie. |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 10:11
|
|
|
Moja tez kreci okolo 8-8.5/100 a chodzila 7.5 ale mam nadzieje ze odpusci Pozdro |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Wrz 2007, 15:18
|
|
|
8-8.5 to raczej sporo jak na silnik 1.1. Moją 1.3 jeszcze nie przekroczyłem większego spalania niż 8/100.
[ Dodano: Sro Wrz 05, 2007 16:22 ]
Tak sobie jeszcze pomyślałem odnośnie spalania, swoje spostrzeżenia o większym spalaniu odnoszę do spalania w ubiegłym roku w sezonie letnim a rok temu latem to śmigałem bez świateł ;-) |
_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
|
|
|
|
|
sawcio1234
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CL
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 90 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Wrz 2007, 19:50
|
|
|
No właśnie ale pojeżdze to wyczaje ile dokładnie bo mi też sie wydaje że nie mało Pozdro |
|
|
|
|
|