Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:55
[MK3] 1.8D - czujnik/wskaźnik temperatury płynu chłodzącego
Autor Wiadomość
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30 Lip 2007, 22:13   

81wilku napisał/a:
z tego co pamietam to była wymieniana jakies miesiąc temu,

uszczelka pod glowica? to albo byla zalozona najtansza i sie rozleciała, albo mechanik schrzanił robote.

Cytat:
z tym jest tyle roboty?jaki bedzie tego koszt?

lepsza uszczelka to jakies 60-80 zł, robozicna hmm 100-150 zł ? przy okazji wymien ten termostat i płyn, sprawdz wentylator
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 30 Lip 2007, 22:16   

to chyba była najtansza bo kupowałem 3 uszczelki, wszystki w grnicach 20-50 zł.
A termosat ile kosztuje??
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30 Lip 2007, 22:20   

to moze podjedz tam gdzie to robiles i pogadaj z gosciem, co o tym myśli...

a termostat 30 zł max
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 30 Lip 2007, 22:29   

tak zrobie jutro, jeszcze pytanko, ile i jaki płyn chłodzący kupic i po ile takie płyny lecą w sklepie?

[ Dodano: Wto Lip 31, 2007 17:11 ]
no i tak, termostat do wymiany 28 zł, czujnik temp, spalony 16 zł, 5l petrygo 26zł, i jeszcze moze do wymiany bedzie wentylator , podobnok kosztuje 200zł:((.
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 31 Lip 2007, 18:54   

wentylator 200zl? kto ci takich glupot naopowiadal?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 31 Lip 2007, 22:23   

tez sie zdziwiłem, w sklepie mi powiedział sprzedawca. a po ile stoja mniej wiecej?? moze kolo mnie źle zrozumiał!
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 31 Lip 2007, 22:38   

81wilku, a po co ci nowy, i to pewnie oryginalny? poszukaj uzywanego - byle sprawdzonego. poza tym skad pewnosc ze wentylator padniety, a nie np. tylko czujnik?

no i co z uszczelka glowicy?
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2007, 09:19   

byłem u mechanikawczoraj,powiedział termostat i czujnik tezd do wymiany bo jest spalony, a wentylator wogłoe nie kręci ale to trzeba jeszcze sprawdzić, dlatego o wentylator zapytałem w sklepie le kosztuje, o uszczelce nic kolo nie mówił. no gadał ze 5-6l płynu mam kupic to kupiłem Petrygo bo był najtanszy!
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2 Sie 2007, 14:47   

A jaki ma kolor olej. I dolej go !!! :he:
Jeśli uszczelka pod głowicą jest dobra a płynu ubywa to sprawdź szczelność układu chłodzenia.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 2 Sie 2007, 19:02   

wymieniłem termostat i czujnik temperatury, ale wskazówka mi sie podnosi do czerwongo pola jak jade w korku na 1, 2 biegu. Podobno wentylator sie nie włacza:/
Nierozumiem tego bo jestem cienki w te klocki:(
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Sie 2007, 15:34   

81wilku, wpisz sobie do wyszukiwarki "wentylator" OK?
http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/search.php
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 3 Sie 2007, 16:16   

81wilku, pomijajac kwestie wentylatora cos masz dalej skopane. silnik ze sprawnym ukł chłodzenia nie powinien sie tak grzac nawet w korku, chyba ze w ekstremalnych sytuacjach kiedy jest na dworze ponad 30 stopni (tzn mówie o 1.1/1.3 bo w w jakims 1.8 pewnie jest to bardziej prawdopodobne)

jak pisales ze kopcil na bialo to bym sie jednak zainteresowal uszczelka pod glowica. a najlepiej podjedz do kumatego mechanika.
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sie 2007, 20:35   

wszystko juz jest git:)
Wymieniłem termostat, czujnik temp i dzisiaj jeszcze przekaznik ukł. chłodzenia i wszystko gra, działą wentylator w kabinie (bo niedziałał) i w samochodzie włancza sie wentylator ukł. chłodzenia :)
Termostat, czujni, przekaznik, płyn Petrygo - koszt-120zł
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 3 Sie 2007, 21:09   

ja w xr2i mam taki sam problem, podajcie mi jakieś dokładne namiary na ten czujnik, gdzie go znajdę i ile ok będzie kosztował nowy??
 
 
 
81wilku
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sie 2007, 21:22   

ja płaciłem 20 zł za czujnik, 18zł za termostat
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 4 Sie 2007, 19:02   

a czujnik do każdego silnika jest taki sam czy np, do 1.6 z xr2i jest inny niż np w 1.3
 
 
 
KrystianA
[Usunięty]

Wysłany: 8 Sie 2007, 04:16   

co do mojego czujnika, wymiana czujnika pomogła, temperatura teraz jest w okolicach normal.... wcześniej nie dojeżdzałą wskazówka nawet do początku skali normal,...
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 14 Sie 2007, 13:40   

a gdzie w bloku silnika jest korek spustowy zeby wylac plyn?
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14 Sie 2007, 14:31   

W bloku nie ma.
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 14 Sie 2007, 14:40   

FKP Piter napisał/a:
W bloku nie ma.


to ciekawe, bo w instrukcji piszą o tym.
jeżeli ktoś wykręcał, to niech się podzieli wiedzą.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.