[MK4] Zerwany łańcuch rozrządu |
Autor |
Wiadomość |
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 10 Sie 2007, 23:53
|
|
|
ma znaczenie bo wyższe ciśnienie oznacza większą temperaturę wrzenia . auto po odpalniu nie może dawać ciśnienia na zbiorniczek . Zdejmowałeś głowicę ?? Jeśli tak to po co to robiłeś ?? |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11 Sie 2007, 00:00
|
|
|
Czy ja tam gdzieś pisałem, że lepszy mineralny. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
She-Fu [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sie 2007, 00:12
|
|
|
nie zdejmowalem! ale byla zdejmowana jakies pol roku emu i nie przypominam sobie ze byla pozniej dokrecana a i przy okazji tego majonezu troche spanikowalem:) Lotos az taki zly jest? jezdze na nim od niepamietnych czasow i takie sensacje pojawily mi se pierwszy raz.. Czyli teraz wypadaloby przeczyscic odme i i pokrywe, tak?
dioda moze Ty mi powiesz gdzie szukac wlacznika wentylatora?
Jutro jeszcze sprawdze jak ma sie barwa oleju w misce.. bo mimo wszystko mam wrazenie ze to moze byc uszczelka bo woda w baniaczku jakas taka brudna sie wydaje, nie tlusto-brudna, ane zwyczajnie ciemna..
moze przplukacz chlodnice by warto? |
|
|
|
|
daniel
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35 Dołączył: 23 Maj 2007 Posty: 100 Skąd: okolice Sanoka
|
Wysłany: 11 Sie 2007, 00:51
|
|
|
u mnie też był ten "majonez" pod korkiem, zmieniłem olej na półsyntetyk i zniknęło |
_________________ mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11 Sie 2007, 10:48
|
|
|
lotos nie jest taki zły o ile wymienia się go na czas . To nie jest formuła 1 zeby lać kosmiczne oleje . Co do włącznika wentylatora to jest na deklu termostatu jak odnajdziesz górny wąż chłodnicy to jedź palcem po nim w stronę silnika i znajdziewsz włącznik . |
|
|
|
|
She-Fu [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sie 2007, 21:58
|
|
|
Porobilem kilka zdjec. Moze ktos pozna silnik i bedzie wiedzial co sie dzieje .. NA zdjeciach mozecie zobaczyc jak wyglada problem, jak wyglada spuszczona woda z chlodnicy i probka oleju.. Jezeli ktos zobaczy cos niepokojacego prosze, niech sie wypowie.. Olej jest na tyle czarny ze nie jestem w stanie stwierdzic czy jest metny czy nie byl zmieniany z 5000 kilometrow temu..
dioda - moze teraz sie zorientujesz gdzie moze byc ten czujnik? bo jak widzisz na zdjeciu go nie ma.
A i na jednym ze zdjec macie widok tej wtyczki z tylu silnika .. ktos poznaje?
Pozdrawiam i przepraszam za zawalenie posta!!! Dla mnie to bardzo wazne!!
To wszystko!
A i tak na marginesie termostat dziala... zastanawiam sie czy w razie czego nie podpiac wiatraka na stale.. Chlopaki zrozumcie za dwa tygodnie jade w trase prawie 2000km ichce do tego czasu miec wszystko za soba!!! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Sie 2007, 04:16
|
|
|
hm faktycznie nie ma na termostacie i nic dziwnego bo przecież to mk4 jest . Ale zdaje się że to jest to dziadostwo wkręcone w wąż na kolektorem ssącym z czerwoną kostką . Zobacz czy na miejscu na klucz nie ma wybitej temperatury . Weź sobie lusterko i zobacz w koło . Jeśli jest np 88oC to jesteś w domu . |
|
|
|
|
She-Fu [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Sie 2007, 19:38
|
|
|
aha .. moze masz racje ale on jest na powrocie z nawiewu w kabinie, czy mowe to w takim razie jakis mniej istotny czujnik? Tyle ze mam problem bo nie moge znalezc wtyczki od tego czujnika szukalem wszedzie i nic.. czy to mozliwe ze w warsztacie jak zmieniali mi rozrzad kilka miesiecy temu nie podlaczyli jej i gdzies wsiakla? szukalem kierujac sie od wentylatora i dochodzilem do pudelka z bezpiecznikami i przekaznikami i dalej gubilem trop bo lece po wszystkich kablach wychodzacych z pudelka i zadna wtyczka nie jest wolna:( ..
Pozdrawiam!
P.S. chcialem ten czujnik wykrecic ale nie mam az takiej nasadki:( |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Sie 2007, 21:20
|
|
|
hm błądzimy w miejscu . Odezwij się na pw to sie ustawimy i się zobaczy . |
|
|
|
|
She-Fu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Sie 2007, 03:19
|
|
|
Bardzo bym chcial, ale jestem w Irlandii chwilowo .. a zalezy mi na czasie bo 28 sierpnia mam prom do francji i wracam do domu ... nareszcie.. wtedy bedziemy mogli sie ustawic to moze eszcze mi podpowiesz co tam nie gra.. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.