Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 21:29
1.8 D - ustawianie kąta wyprzedzenia wtrysku
Autor Wiadomość
Speedo 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marcin
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 26
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12 Lip 2007, 20:15   1.8 D - ustawianie kąta wyprzedzenia wtrysku

Mógłby ktoś obrazowo opisać swoimi słowami gdzie wkręcić ten zapyziały kołek ZZ w blok żeby sobie ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku? Bo nie mogę za żadne skarby namierzyć tej dziurki... notw
_________________
Pozdrawiam
Speedo




GALERIA ZE SPOTÓW TZ
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Sie 2010, 09:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13 Lip 2007, 21:06   

Wkrecasz go mniej wiecej nad alternatorem. W łapie alternatora masz otwór przez który przekładasz klucz 10 nasadowy i wykrecasz z bloku silnika korek (zaślepkę) i w to miejsce wkrecasz kołek.

Ps. Jako ze jesteś z zielonki :) jak sobie nie poradzisz to sie odezwij pokarze ci gdzie to sie wkreca. Pozdro.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Speedo 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marcin
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 26
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13 Lip 2007, 23:16   

dzieki wielkie, tak myslalem ze to tam, ale wykrecilem ta zaslepke, wkrecilem przyrzad i krece walem dookola i nie chce sie zablokowac, co za zlom, chyba po niedzieli kupie caly silnik...
_________________
Pozdrawiam
Speedo




GALERIA ZE SPOTÓW TZ
 
 
 
anjko 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43
Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 421
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 13 Lip 2007, 23:25   

Moze masz nie taki bolec musi sie zablokowac ja zawsze tak robie i działa.
_________________
GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK4] 1.8 D Ustawienie kąta wtrysku
ramses123 Silniki diesla 14 4 Kwi 2010, 16:03
ramses123
Brak nowych postów [MK4] Regulacja kąta wtrysku co i jak
Dreambox Silniki diesla 8 19 Sie 2013, 09:56
Dreambox
Brak nowych postów 1,8 DIESEL korektor wyprzedzenia wtrysku i bieg jałowy zimą
Zima zima juz tuż tuż a bez pompy ani rusz - 1,8 D
Gość Mechanika 16 6 Wrz 2010, 10:29
portier
Brak nowych postów Ustawianie zegarka
dziwne
Gość Elektryka 3 18 Wrz 2006, 17:18
jackrzec
Brak nowych postów Kąt wyprzedzenia zapłonu
Fiesta 2003 benzyna 2003 r 8v
lowczyk10 Elektryka silnika 0 9 Lip 2017, 16:14
lowczyk10


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.