Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Zamknięty przez: Daras84
5 Lip 2007, 14:04
SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV
Autor Wiadomość
P 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 20
Skąd: RK
Wysłany: 3 Lip 2007, 20:36   SWAP silnika RS2000 do Fiesty mk IV

Witam wszystkich, mam pytańko, czy ktoś już kiedyś próbował przeszczepić silnik rs2000 do fiesty MK IV z 1996 roku (model już "jajowaty"). O przekładkach do MK III już słyszałem, czytałem i oglądałem filmy, ale o przełożonym rs'ie do MK IV nie moge sie niczego doszukać...
Czy ktoś mi może powiedzieć, czy brać sie za to , czy raczej dać sobie spokój z tym bo jest za dużo zabawy? Jak już , to czy da sie włożyć cały "przód" z RS'a do tej budy FIESTY, tzn z całymi "bebechami" skrzynia, półośki, hamulce, kolumny, chłodnica,pompy itp itd...
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 3 Lip 2007, 20:59   

chłopie. ambitny plan, ale takich tu juz wiele było.
z przeklada nikt nie wie ile bedzie tak naprawde problemow, bo wsadzajac do mk3 jest ich wiele... a tu nowszy model (nawet blachy niemasz w ocynku... wiec blacharka tez Cie czeka towarzyszu). chcesz sie zabawic? mysle ze roznicy wiele nie bedzie (pomiedzy 125 a 150KM), to wstaw sobie 1.7 z pumy. mniej problemow, nowszy silnik, czesci napewno tansze a i szlak utarty.

a Ty wogole wiesz ile taki silnik kosztuje? czesci do niego? liczysz sie z tym ze najlepiej zrobic kapitalke przy przekladce?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 4 Lip 2007, 13:25   

Na moje to roznice bedzie czuc i do dosc mocno zakladajac ze obie jednostki beda trzymac serie... i RS bedzie mocniejszy ze wzgledu na wiekszy moment...
_________________

 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Lip 2007, 15:56   

skaczac z 58KM na 125 a 150 to wiesz :P a problemu duuuzo mniej bedzie wg mnie z czesciami i cenami i robota przy przekladce wkladajac tam 1.7.
fakt, jak sie jezdzi 105 a 130 to jest roznica, ale myslisz ze ja bym ja rozpoznal po przesiadce z trupa, ktory wyjezdzajac z fabryki mial 50PS?
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
P 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 20
Skąd: RK
Wysłany: 4 Lip 2007, 21:04   

Jak sami wiecie 1,3 nie chce nic a nic przeć do przodu, to jest kiepska jednostka, konstrukcja taka ze pamięta jeszcze czasy Freda Flinstona... Jak mam jeszcze założone alubuciki z oponą 195/40/15 to, to już całkiem nie chce się toczyć do przodu...
dlatego zrodził sie pomysł na RS'a, bo był kiedyś (chyba w Gdyni) za 2,5 tyś zł cały do sprzedania, z przebiegiem coś w granicach 130 tyś km. Tanio, bo został dotkliwie "dotknięty" z w tył, więc cały przód był gotowy do przekładki... Szkoda,ze nie był gdzieś bliżej, bo nawet rowerem bym sie po niego wybrał... O drugim cały RS'ie słyszałem ze był przywieziony na "białych blachach", gdzieś na śląsku, za... 1200 zł, nie wiem czemu tak tanio, nie widziałem go, nie wiem w jakim stanie, może już ledwo dyszał... ???? Trudno powiedzieć.
Myślę, ze dając 2,5 tyś za RS2000 z rozbitym tyłem , plus koszty złomowania to i tak sie opłaca, bo mamy za to Recaro do środeczka, heble przód i tył, wszystkie bebech z przodu ze skrzynią , półośkami itp itd
Pozostaje tylko pytanie, czy ktoś już tego próbował, czy takie cudeńko już jeździ?
 
 
 
odyniec 


Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38
Dołączył: 07 Sie 2005
Posty: 1610
Skąd: Merzdorf
Wysłany: 4 Lip 2007, 21:20   

za 2500 nie kupisz dobrej rs1800 a Ty myslisz o RS2000 w dobrym stanie... watpie.
_________________
Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 5 Lip 2007, 14:03   

kup, zrob a wtedy podwiesimy temat !!! poco robic sobie pod gorke jak mozna zabawic sie w 1,7 Puma i na pewno wyjdzi etaniej niz kupic całego Rs -a za 2klocki. w ktorego trzeba by wlozyc koolejne 2 ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Internetowe sklepy z częściami do Fiesty
Gość Serwisy / Mechanicy / Sklepy 14 7 Paź 2018, 10:52
Parzych
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Kolektor z RS2000 w ZETEC-u
TomeX500 Tuning mechaniczny 5 12 Lut 2011, 11:11
scooooter
Brak nowych postów Swap z 1.6 16v na rs2000 wiązka silnika
wolverinexxx Elektryka silnika 14 23 Maj 2014, 14:58
wolverinexxx
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi swap rs2000
Gość Archiwum 104 28 Maj 2014, 12:45
Dawidoff4


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.