Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Nie odpala na benzynie
Autor Wiadomość
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 1 Lip 2007, 00:41   [MK3] Nie odpala na benzynie

fiestę mam od kilku dni, nie była ona jeżdżona przez poprzedniego właściciela na benzynie, i dzisiaj postanowiłem nalać troszkę i sprawdzić co i jak no i niestety... nie pali...

dajcie mi jakieś instrukcji w tej sprawie. Bak był suchy, nalałem za 20zł czyli ok 4l(czy tyle wystarczy?) przełączyłem na zgaszonym silniku na benzynę i próbowałem odpalić, i nic 0 reakcji, jedyna reakcja to osłabiony akumulator od kręcenia ;-|

co można zrobić z tym fantem, bo jednak wolałbym żeby moja bestyjka pracowała i na LPG i na benzynie
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2012, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
czerepach
[Usunięty]

Wysłany: 1 Lip 2007, 08:49   

jez733, :-( :1xf: To przygotuj się na wymianę pompy benzyny, bo padnięta jest na amen. To są skutki odpalania tylko na gazie i posiadania pustego zbiornika wachy. Uważam, że 5 litrów z trudem przykryło dno zbiornika...Taniej - mimo wszystko będzie - wlać jeszcze jedną piątkę; może pompa zaskoczy? ;/
 
 
jez733 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Sebastian
Wiek: 34
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 201
Skąd: Pogorzela
Wysłany: 1 Lip 2007, 12:39   

aha czyli dolać jeszcze trochę benzyny.. To ile jest to min, żeby zaciągnął na pewno.

A pompka ile kosztuje?? i z wymianą trzeba udać sie do mechanika, czy dam sobie sam rade??
 
 
 
topdrive 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lip 2006
Posty: 48
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Lip 2007, 13:45   

pompy nie są takie drogie, a jak masz rozbieralną to można się bawić w regenerację (uprzedzam, efekt może być mizerny jak zatarta na amen). A na samym lpg można jeździć, tylko w baku trzeba mieć paliwo, żeby pompy nie zacierać.
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 1 Lip 2007, 14:07   

można też wyciągnąć przekaźnik i nie będzie się włączała, albo zrobić sobie wyłąccznik
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 1 Lip 2007, 15:05   

hm. Po pierwsze to nie straszcie chłopaka jak nic jeszcze nie zostało sprawdzone.
po pierwsze to wsiadź do auta .
wyłącz radio nawiewy i wszystko co hałasuje
przekręć stacyjkę na poz 2 czyli do zapalenia kontrolek .
Wsłuchaj sie czy pod fotelami słychać buczenie . Jeśli nie słychać to zobacz czy w skrzynce z bezpiecznikami cyka przekaźnik . Życzliwi koledzy powiedzą który to przekaźnik . Jeśli bedzie stukać to weź miernik odepnij przekaźnik ze skrzynki i zobacz czy na którejś nodze w gnieździe przekaźnika jest stałe +12 V . Jeśli jest wsadź przekaźnik do skrzynki i odnajdź w progu prawdopodobnie pod kanapą z tyłu przewody które idą do pompy . Życzliwi koledzy powiedzą ci jakiego koloru jest przewód do zasilania pompy . Zmierzysz tam napięcie przekuwając izolacje przewodu . Wszystkich pomiarów dokonujesz na skali miernika VDC 20 V . jeśli bedzie dochodzić napięcie pod kanape (musisz włączać i wyłączać zapłon zeby zobaczyć czy dochodzi bo pompa ma pracować 2-4 sekundy bez odpalania auta) . jeśli bedzie tam napięcie a nie buczy pompa to spawa jest jasna padła pompa paliwa . NAJPIERW DIAGNOZA POTEM WYMIANA . a nie w odwrotnej kolejności .
 
 
 
daniel 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: daniel
Wiek: 35
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 100
Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: 1 Lip 2007, 15:28   

diodalodz napisał/a:
Życzliwi koledzy powiedzą który to przekaźnik

taki mały brązowy ma 4 bolce
_________________
mz etz 150, fiesta mk3 z rozkładanym żaglem w pakiecie :)
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Lip 2007, 19:11   

Co prawda rocznik nie ten, ale może już ma wyłącznik wstrząsowy który się wyłączył i dlatego pompa może nie działać.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.