Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:14 |
Weber DFTM - śruby regulacyjne i elektrozawory |
Autor |
Wiadomość |
Wojtass
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005 Posty: 270 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 16 Maj 2007, 19:53 Weber DFTM - śruby regulacyjne i elektrozawory
|
|
|
Posiadam w swoim autku silnik CVH z dwugardzielowym Weberem DFTM. Jego praca jest jednak daleka od ideału, więc mam kilka pytań:
1) śruba regulacyjna składu mieszanki - wzbogacamy ją wkręcając czy wykręcając śrubę?
2) elektrozawór 5 (bodajże odcinający biegu jałowego) - gdy jest włączony to odcina dopływ mieszanki? I Rozumiem, że na wolnych powinien się "włączać"?
3) elektrozawór 10 (chyba zapobiegający cofaniu się mieszanki) - otwiera się gdy silnik jest włączony (gdy leci przez niego prąd)?
Ogólnie silnik czasem ma problemy z wkręcaniem się na obroty przy wyłączonym ssaniu (ręcznym) - przerywa jakby wypadał zapłon lub mieszanka była zbyt uboga. Gdyby regulacja nie pomogła to jaka jeszcze może być tego przyczyna?
|
|
|
|
|
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 11 Cze 2007, 23:29
|
|
|
Ad 1 jeżeli wkręcasz śrubę zubarzasz mieszankę
Ad2 na ten zawór powinno być podane napięcie za stacyjką ( odcina dopływ paliwa gdy wyłączysz kluczyk ( w chwili gdy silnik pracuje powinien dostawać napięcie )
Ad3 ni hoooja nie wiem co to jest ( nie mam tego ani w książce ani na żadnym z gaźników.
Jezeli regulacja nie pomorze ( całego motoru ) to pomocna będzie jedynie regeneracja gaźnika
[ Dodano: Wto Cze 12, 2007 00:31 ]
Czemu przekłądałeś EFI na gaźnik ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.