nakrętki od kół |
Autor |
Wiadomość |
zulus85 [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Cze 2007, 20:32 nakrętki od kół
|
|
|
witam wszystkich, mam troche glupi problem, ale czy normalnie mozna jezdzic autem jak tylne prawe kolo trzyma sie tylko na 3 srobach? bo spierniczyl mi sie gwint i narazie nie chce sie babrac w wymiane sroby bo wiaze si eto z zdjeciem bebna i takie tam. |
|
|
|
|
Bart_Skrzyszow
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
|
|
|
|
zulus85 [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Cze 2007, 21:15
|
|
|
Troche by mi do smiechu nie bylo jakby mi kolo odpadlo
a te sroby normalnie po odkreceniu bebna sie wymienia? czy one sa jakos przyspawane na stałe do bebna? |
|
|
|
|
Bart_Skrzyszow
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Bartek
Wiek: 39 Dołączył: 22 Kwi 2006 Posty: 300 Skąd: RRS / RZE / RDE
|
Wysłany: 7 Cze 2007, 21:46
|
|
|
Szpilki są wybijane, beben oczywiście musisz ściągnąć |
_________________
CZĘŚCI KOMPUTEROWE TANIO!!!
RABAT dla FKP
Kontakt gg: 6012945 lub PW.
Tel. 692 063 773, lub 017 745 15 75
Gwarancja, faktury VAT. |
|
|
|
|
amokk [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Cze 2007, 00:19
|
|
|
Ale nie odkręcaj nakrętki mocowania czopa piasty
Poluzuj mechanizm regulacji szczęk, a potem odkręć cztery śruby mocowania kołnierza czopa piasty koła do wachacza i wyjmij całość :i:
Szkoda rozregulować łożysko |
|
|
|
|
Czacza [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Cze 2007, 22:04
|
|
|
Bez paniki. Latałem kombikiem przez dluzszy czas majac w tylnych kolach po 3 nakretki i jakos mnie nic nie wyprzedzilo. Zauwaz, ze na takich samych 2 nakretkach sa przykrecone kola w Scorpio 2,9 24V 94-98, czy Mondeo ST200. Olałbym sprawe i wymienił szpilke przy okazji szczęk lub innego ściagania bębna. Jak masz pozostałe dokręcone, to nic ci nie grozi. Chyba, ze auto lata w rajdach np. |
|
|
|
|
Piter
Ninja TEAM
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 09:34
|
|
|
No to zulus85, możesz sobie jeszcze jedna odkręcić i śmigać śmiało na dwóch. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
|
Tommy
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 10:03
|
|
|
FKP Piter napisał/a: | No to zulus85, możesz sobie jeszcze jedna odkręcić i śmigać śmiało na dwóch. |
To się nazywa redukcja wagi |
_________________
|
|
|
|
|
Czacza [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Cze 2007, 17:55
|
|
|
Qrde, literówka. Mialo byc: Cytat: | na takich samych 4 nakretkach | Mea culpa!! |
|
|
|
|
kuba_lublin [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Paź 2009, 21:07
|
|
|
Witam,
Wiem, pozwolę sobie dopisać do tematu, choć temat trochę wygasł...
Poprzednio miałem Mitsubishi Colt i przejechałem jakieś 10 tyś. na 3 śrubach w przednim kole. Na początku uważałem na zakrętach, ale potem poszło w niepamięć... Nic złego się nie stało, więc śmiało można jeździć.
W aktualnie eksploatowanej fieście też mam podobny problem-jest ukręcona jedna szpilka. Mój mechanik dopasował jakąś śrubę, która łapie dobry kawałek gwintu i jak dotąd jeżdżę bez problemów. Ponoć dobrze jest posmarować szpilki przed nakręceniem smarem miedzianym (rada wulkanizatora), co ma zapobiec ich ukręcaniu, ale nie mogę tego potwierdzić własnym doświadczeniem. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.