Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

silniczek LPG - sterowanie
Autor Wiadomość
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 25 Maj 2007, 23:22   

pytanie z innej beczki, ale odnośnie problemów z dławieniem.

Pojechałem do mechanika, w sumie nie do końca wiedział co... wysłał mnie do kolesia z komputerkiem.
wrzuciliśmy autko na komputer pokazało, brak podpięcia czujnika prędkości (mówił ze to niepotrzebne) oraz błąd sondy lambda (za bogata mieszanka). i faktycznie jak wrzuciliśmy na miernik sonda cały czas pokazywała żeby wzbogacić mieszankę....
ogólnie wymieniliśmy sondę na nowa.... wydaje mi sie ze jest ok... ale różnie to z fiestka bywało... i moje pytanie... czy to cale duszenie mogło być od tego???
bo ja to widzę tak... jak sie rozbujał, to był w stanie spalić wzbogacona mieszankę.. i ok... gdy stal w miejscu to ogólnie w miarę było ok bo nie miał oporów... natomiast gdy chciało sie ruszyć, była za mała prędkość czy coś tam... ogólnie nie był w stanie spalić takiej mieszanki bogatej i sie dusił.... zrozumiał ktoś ?? :D
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 26 Maj 2007, 14:53   

tak . Jak dymił na czarno to zanaczy że był za bogaty co znaczy ze prawdopodobnie nie ma już katalizatora .
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 26 Maj 2007, 16:48   

no ostatnio jak stałem to faktycznie czadził,
to teraz po wymianie sondy tez będzie czadził??
katalizatora nie ma? tzn. od tego kopcenia???
i pewnie trzeba to zrobić?? :(...
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Maj 2007, 12:23   

katalizator jest czuły na za bogata mieszankę i sie po jakimś czasie od niej wypala . i trzeba go usunąć . chyba ze plastry sa nie uszkodzone to można go umyć benzyna ekstrakcyjna pod ciśnieniem .
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 27 Maj 2007, 13:46   

diodalodz napisał/a:
katalizator jest czuły na za bogata mieszankę i sie po jakimś czasie od niej wypala . i trzeba go usunąć . chyba ze plastry sa nie uszkodzone to można go umyć benzyna ekstrakcyjna pod ciśnieniem .


jakie sa objawy tego??
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Maj 2007, 22:15   

stratą mocy albo grzechotaniem .
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 27 Maj 2007, 22:20   

hmmm... nie wiem jakiś słabszy faktycznie jest... droga wymiana tego jest??? lub naprawa...
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Maj 2007, 01:26   

słabszy możę być przez źle ustawioną dawkę paliwa
 
 
 
_Piotr_ 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Piotr
Wiek: 41
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 48
Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 28 Maj 2007, 09:15   

nie no chodziło mi o to co napisałeś... utratą mocy... to nie to samo co słabszy???
aha.. ta sonda może sie od czegoś psuć???

do tematu jeszcze dodałem... sterowanie silniczkiem...

orientujesz sie może jak tym sterować??? są tam cztery piny... gdzie można znaleźć tego opis??
_________________

--------------------------------------------------

--------------------------------------------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Sterowanie nawiewem - silniczek cięgien źle działa
gsmphone Mechanika ogólna 8 25 Lis 2018, 14:44
seba8787
Brak nowych postów [MK3] Regulacja LPG a silniczek krokowy
cind12 LPG 3 3 Gru 2013, 19:30
Metos22
Brak nowych postów [MK4] Silniczek krokowy a duże spalanie LPG
szpefter LPG 6 2 Sty 2012, 21:23
Rebel


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.