Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] LPG do 1.3 96r
Autor Wiadomość
czerepach
[Usunięty]

Wysłany: 21 Maj 2007, 15:52   

gooz, :-( Ten rachunek z gazem tak niestety wychodzi...Nie wszędzie, albo prawie wcale można zamontować zbiornik pod bagażnik. Takie ponoć przepisy... ;-)
 
 
ciaastus
[Usunięty]

Wysłany: 21 Maj 2007, 20:25   

gooz napisał/a:
zalozylem wlasnie tten temat zeby uzyskac jakies informacje.

Tak , tak założyłem. Ale po co ?????? ????? Temat był żyłowany już parę razy!!!!!!! ;/ ;/ ;/ A może byśmy tak poszukali?? :D

To jest właśnie podejmowanie decyzji. :-P
Jeżeli nie jesteś tzw. niedzielnym kierowcą i "czujesz auto" to zakładaj sobie II generacje za około 1900 PLN. Ale spodziewaj się problemów (tak jak ja) i poczytaj duuuuuuuuużo w necie na temat instalacji LPG. Bo inaczej ta fiesta nie będzie ci schodziła dobrze z obrotów na jałowym podzas jazdy i będziesz mial strzały w kolektor, co może Cię kosztować około 450 PLN + robocizna. Wybór należy do Ciebie!! ;-) ;-) ;-)

[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 19:37 ]
czerepach napisał/a:
Nie wszędzie, albo prawie wcale można zamontować zbiornik pod bagażnik. Takie ponoć przepisy...

To akurat żaden problem w dobrej stacji montażu LPG. :)
 
 
czerepach
[Usunięty]

Wysłany: 21 Maj 2007, 21:12   

ciaastus,
ciaastus napisał/a:
To akurat żaden problem w dobrej stacji montażu LPG.
Akurat "w dobrej stacji montażu" nikt nie założy zbiornika pod bagażnik w miejsce koła. ;-)
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Maj 2007, 22:15   

czerepach napisał/a:
ciaastus,
ciaastus napisał/a:
To akurat żaden problem w dobrej stacji montażu LPG.
Akurat "w dobrej stacji montażu" nikt nie założy zbiornika pod bagażnik w miejsce koła. ;-)


Krzywia sie, ale skoro robi sie specjalne zestawy pod auto, to niby dlaczego nie zakladac, ja mam pod autem i niewidze w tym nic dziwnego, zbiornik paliwa tez jest od spodu i tak samo jest nie osloniety
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Maj 2007, 10:05   

[quote="gooz"]no dobra.
auto jest warte jakies 6000 - 7000 i teraz mam wladowac gaz za prawie 3000.a przy sprzedazy za jakies 2-3 lata w cene tego nie wrzuce...

quote]
co do opłacalności lpg w samochodzie to musisz sobie policzyc ile tysięcy km robisz rocznie bo jak duże przebiegi to instalacja szybko sie wzroci i zcznie zarabiac na siebie,ja teraz kupilem escorta 1.6 16V na metalowym kolektorze jeszcze i w czwartek jade montować sekwencje za 3tys zl a escort moze jest warty te 4tys zl... ,dla mnie sie to nie liczy bo robiąc 30tys km rocznie tak jak ja to wole dołozyc troche kasy i nie mieć zadnych problemow z lpg i nie miec spadku mocy -bo takowego na sekwencyjnej instalacji lpg nie powinno byc,moim zdaniem nie ma co porównywac instalacji sekwencyjnej do 2 generacji bo to jakby inny świat :P



ps. jeśli chodzi o butle w koło to nie ma porblemów z montazem pod podłogą tylko koszt mniej wiecej od200do300zl dopłaty..
pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
czerepach
[Usunięty]

Wysłany: 22 Maj 2007, 13:33   

Darekmk3,
Darekmk3 napisał/a:
nie ma co porównywac instalacji sekwencyjnej do 2 generacji bo to jakby inny świat
:1xf: Bym polemizował...mam u siebie II generację z emulatorem i komputerem Leonardo Pro i efka pomyka, że aż! Na wolnych ~900 obr/min; żadnych "kasłań", wybuchów i tym podobnych zjawisk. Jeśli jest tak samo, to po co przepłacać? Diabeł tkwi w szczegółach...czyli w wiedzy montujących i tyle. :D
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Maj 2007, 14:21   

czerepach napisał/a:
Darekmk3,
Darekmk3 napisał/a:
nie ma co porównywac instalacji sekwencyjnej do 2 generacji bo to jakby inny świat
:1xf: Bym polemizował...mam u siebie II generację z emulatorem i komputerem Leonardo Pro i efka pomyka, że aż! Na wolnych ~900 obr/min; żadnych "kasłań", wybuchów i tym podobnych zjawisk. Jeśli jest tak samo, to po co przepłacać? Diabeł tkwi w szczegółach...czyli w wiedzy montujących i tyle. :D

no własnie tylko na drugiej generacji masz zwęzke i utrate mocy.. i tu wlasnie jest pies pogrzebany,a druga sprawa wyglada tak ze bardziej musisz pilnowac stanu świec i przewodów bo lekkie kichniecie i w dobrym ukladzie pekniecie lelmntu gumowego dolotu nie mowie juz o plastikowych elemntach,moj ojciec ma future 1.6 16v na 2 generacji i na gazie i na benzynie jest utrata mocy,dopiero po zamontowaniu kolektora bez zwezki i jezdzie na benzynie wraca do starych sił :devil: ,i dlatego bym nie załozył instalacji 2gen do pełnego wtrysku,a tym bardziej jeszcze jesli jest plastikowy kolektor,ale kazdego sprawa Ci na ogól co sie tu wypowiadaja maja doświadczenie z lpg i nikt tu suchej teorii nie pisze.. :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
gooz
[Usunięty]

Wysłany: 22 Maj 2007, 15:51   

to teraz mi zamieszaliscie w glowie... nic juz nie wiem...

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 16:16 ]
teraz wam powiem tak::

dzwonilem do fachowca. pow ze tylko instalacja sekwencyjna. mozna II gen ale trzeba kolektor zmienic a to koszt jakies 500zl. w sumie wyjdzie 2100, a sekwencja 2400. roznica kosmiczna wiec nie ma co 300 zalowac.

i mozna pow ze problem sam sie rozwiazal.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 22 Maj 2007, 16:17   

Mówiłem że tak będzie :)

A tak po az tym, to te dorabianie kolektory są do niczego - dobry by kosztował pewnie min 1000 zł.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
gooz
[Usunięty]

Wysłany: 22 Maj 2007, 16:24   

teraz Ci co za sekwencja byli powiedza:
"A nie mowilem" chair
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 22 Maj 2007, 16:39   

gooz napisał/a:
teraz Ci co za sekwencja byli powiedza:
"A nie mowilem" chair

:P
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
czerepach
[Usunięty]

Wysłany: 22 Maj 2007, 17:51   

Darekmk3,
Darekmk3 napisał/a:

no własnie tylko na drugiej generacji masz zwęzke i utrate mocy.. i
:-) Jakoś tej utraty mocy nie zauważyłem...A Ty robiłeś pomiary na hamowni, że z takim przekonaniem o tej zwężce piszesz - czy tylko "tak mówią"? ;-)
 
 
ElGrey 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49
Dołączył: 13 Wrz 2004
Posty: 1152
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Maj 2007, 21:37   

Utraty mocy nie ma jesli instalacja jest prawidlowo poskladana i z glowa, ja dzieki temu przerabianiu we wlasnym zakresie jeszcze podnioslem moc :fox: zwaszcze na benie
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 23 Maj 2007, 00:02   

Cytat:
Jakoś tej utraty mocy nie zauważyłem...A Ty robiłeś pomiary na hamowni, że z takim przekonaniem o tej zwężce piszesz - czy tylko "tak mówią"?


Cytat:
Utraty mocy nie ma jesli instalacja jest prawidlowo poskladana i z glowa, ja dzieki temu przerabianiu we wlasnym zakresie jeszcze podnioslem moc zwaszcze na benie

dobra panowie to teraz takie dwie rzeczy :
1-jakim cudem zwezenie dolotu powietrza do silnika ma poprawic jego sprawnosć a przynajmniej zostawic parametry seryjne na jezdzie na benzynie-bo zwezka rownierz ogranicza benzyne - czerepach - jezdzilem tą fiestą futurą z dootem ze zwężką i potem zamienilem na seryjny dolot i naprawde nie trzeba być zawodowym kierowcą zeby odczuć duzą roznice..
2ElGrey w jaki sposb zwiekszyłes moc silnika poprzez zastosowanie 2gen ze zwezka?

pozdro ;)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Kacper
[Usunięty]

Wysłany: 23 Maj 2007, 00:24   

Darekmk3 napisał/a:
dobra panowie to teraz takie dwie rzeczy :
....


Darek, daj już spokój. rozmowa nie ma sensu. tyle informacji już było na ten temat, że skoro tłumaczysz, a ktoś wpiera że on zwiększył moc montując instalacje gazową II generacji to juz szkoda klawiatury.
Jeżeli ktoś jest uparty to prosze bardzo - przeszukajcie forum, ja nawet pamietam opis jak przerobić instalacje II gen na III gen żeby straty nie było...
Dodatkowo powstało dużo serwisów o LPG gdzie na ten temat jest mnóstwo informacji, i jeszcze się nie spotkałem z opinią "gaz II gen dodaje koni"

Ps. co do metalowego kolektora... odpuść sobie. kiedyś też chciałem, i podjechałem do zakładu... i mówie do szefa "a moze metalowy kolektor zamontowac"...to mnie szef wziął za chabety i do takiego kangora zaprowadził... otwiera maske i pokazał, jak wygladają te metalowe kolektory, i że mają co tydzien to auto na regulacji bo ono "nie chodzi"...
 
 
gooz
[Usunięty]

Wysłany: 23 Maj 2007, 20:45   

dobra. dzieki wam wielkie za pomoc. zgianalbum bez was

juz jestem zdecydowany na sekwencje bo przerobka nie ma sensu...teraz powstaje "maly" problem.... kasa :P

[ Dodano: Sob Lip 07, 2007 20:36 ]
no i lpg zalozone. co myslicie o stag 3004??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.