[MK4] LPG do 1.3 96r |
Autor |
Wiadomość |
czerepach [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 15:52
|
|
|
gooz, :-( Ten rachunek z gazem tak niestety wychodzi...Nie wszędzie, albo prawie wcale można zamontować zbiornik pod bagażnik. Takie ponoć przepisy... ;-) |
|
|
|
|
ciaastus [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 20:25
|
|
|
gooz napisał/a: | zalozylem wlasnie tten temat zeby uzyskac jakies informacje. |
Tak , tak założyłem. Ale po co ????? Temat był żyłowany już parę razy!!!!!!! A może byśmy tak poszukali??
To jest właśnie podejmowanie decyzji.
Jeżeli nie jesteś tzw. niedzielnym kierowcą i "czujesz auto" to zakładaj sobie II generacje za około 1900 PLN. Ale spodziewaj się problemów (tak jak ja) i poczytaj duuuuuuuuużo w necie na temat instalacji LPG. Bo inaczej ta fiesta nie będzie ci schodziła dobrze z obrotów na jałowym podzas jazdy i będziesz mial strzały w kolektor, co może Cię kosztować około 450 PLN + robocizna. Wybór należy do Ciebie!! ;-) ;-) ;-)
[ Dodano: Pon Maj 21, 2007 19:37 ]
czerepach napisał/a: | Nie wszędzie, albo prawie wcale można zamontować zbiornik pod bagażnik. Takie ponoć przepisy... |
To akurat żaden problem w dobrej stacji montażu LPG. |
|
|
|
|
czerepach [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 21:12
|
|
|
ciaastus, ciaastus napisał/a: | To akurat żaden problem w dobrej stacji montażu LPG. | Akurat "w dobrej stacji montażu" nikt nie założy zbiornika pod bagażnik w miejsce koła. ;-) |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 21 Maj 2007, 22:15
|
|
|
czerepach napisał/a: | ciaastus, ciaastus napisał/a: | To akurat żaden problem w dobrej stacji montażu LPG. | Akurat "w dobrej stacji montażu" nikt nie założy zbiornika pod bagażnik w miejsce koła. ;-) |
Krzywia sie, ale skoro robi sie specjalne zestawy pod auto, to niby dlaczego nie zakladac, ja mam pod autem i niewidze w tym nic dziwnego, zbiornik paliwa tez jest od spodu i tak samo jest nie osloniety |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 10:05
|
|
|
[quote="gooz"]no dobra.
auto jest warte jakies 6000 - 7000 i teraz mam wladowac gaz za prawie 3000.a przy sprzedazy za jakies 2-3 lata w cene tego nie wrzuce...
quote]
co do opłacalności lpg w samochodzie to musisz sobie policzyc ile tysięcy km robisz rocznie bo jak duże przebiegi to instalacja szybko sie wzroci i zcznie zarabiac na siebie,ja teraz kupilem escorta 1.6 16V na metalowym kolektorze jeszcze i w czwartek jade montować sekwencje za 3tys zl a escort moze jest warty te 4tys zl... ,dla mnie sie to nie liczy bo robiąc 30tys km rocznie tak jak ja to wole dołozyc troche kasy i nie mieć zadnych problemow z lpg i nie miec spadku mocy -bo takowego na sekwencyjnej instalacji lpg nie powinno byc,moim zdaniem nie ma co porównywac instalacji sekwencyjnej do 2 generacji bo to jakby inny świat
ps. jeśli chodzi o butle w koło to nie ma porblemów z montazem pod podłogą tylko koszt mniej wiecej od200do300zl dopłaty..
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
czerepach [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 13:33
|
|
|
Darekmk3, Darekmk3 napisał/a: | nie ma co porównywac instalacji sekwencyjnej do 2 generacji bo to jakby inny świat | :1xf: Bym polemizował...mam u siebie II generację z emulatorem i komputerem Leonardo Pro i efka pomyka, że aż! Na wolnych ~900 obr/min; żadnych "kasłań", wybuchów i tym podobnych zjawisk. Jeśli jest tak samo, to po co przepłacać? Diabeł tkwi w szczegółach...czyli w wiedzy montujących i tyle. |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 14:21
|
|
|
czerepach napisał/a: | Darekmk3, Darekmk3 napisał/a: | nie ma co porównywac instalacji sekwencyjnej do 2 generacji bo to jakby inny świat | :1xf: Bym polemizował...mam u siebie II generację z emulatorem i komputerem Leonardo Pro i efka pomyka, że aż! Na wolnych ~900 obr/min; żadnych "kasłań", wybuchów i tym podobnych zjawisk. Jeśli jest tak samo, to po co przepłacać? Diabeł tkwi w szczegółach...czyli w wiedzy montujących i tyle. |
no własnie tylko na drugiej generacji masz zwęzke i utrate mocy.. i tu wlasnie jest pies pogrzebany,a druga sprawa wyglada tak ze bardziej musisz pilnowac stanu świec i przewodów bo lekkie kichniecie i w dobrym ukladzie pekniecie lelmntu gumowego dolotu nie mowie juz o plastikowych elemntach,moj ojciec ma future 1.6 16v na 2 generacji i na gazie i na benzynie jest utrata mocy,dopiero po zamontowaniu kolektora bez zwezki i jezdzie na benzynie wraca do starych sił ,i dlatego bym nie załozył instalacji 2gen do pełnego wtrysku,a tym bardziej jeszcze jesli jest plastikowy kolektor,ale kazdego sprawa Ci na ogól co sie tu wypowiadaja maja doświadczenie z lpg i nikt tu suchej teorii nie pisze.. |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
gooz [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 15:51
|
|
|
to teraz mi zamieszaliscie w glowie... nic juz nie wiem...
[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 16:16 ]
teraz wam powiem tak::
dzwonilem do fachowca. pow ze tylko instalacja sekwencyjna. mozna II gen ale trzeba kolektor zmienic a to koszt jakies 500zl. w sumie wyjdzie 2100, a sekwencja 2400. roznica kosmiczna wiec nie ma co 300 zalowac.
i mozna pow ze problem sam sie rozwiazal. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 16:17
|
|
|
Mówiłem że tak będzie
A tak po az tym, to te dorabianie kolektory są do niczego - dobry by kosztował pewnie min 1000 zł. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
gooz [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 16:24
|
|
|
teraz Ci co za sekwencja byli powiedza:
"A nie mowilem" chair |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
czerepach [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 17:51
|
|
|
Darekmk3, Darekmk3 napisał/a: |
no własnie tylko na drugiej generacji masz zwęzke i utrate mocy.. i | Jakoś tej utraty mocy nie zauważyłem...A Ty robiłeś pomiary na hamowni, że z takim przekonaniem o tej zwężce piszesz - czy tylko "tak mówią"? ;-) |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Maj 2007, 21:37
|
|
|
Utraty mocy nie ma jesli instalacja jest prawidlowo poskladana i z glowa, ja dzieki temu przerabianiu we wlasnym zakresie jeszcze podnioslem moc zwaszcze na benie |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 23 Maj 2007, 00:02
|
|
|
Cytat: | Jakoś tej utraty mocy nie zauważyłem...A Ty robiłeś pomiary na hamowni, że z takim przekonaniem o tej zwężce piszesz - czy tylko "tak mówią"? |
Cytat: | Utraty mocy nie ma jesli instalacja jest prawidlowo poskladana i z glowa, ja dzieki temu przerabianiu we wlasnym zakresie jeszcze podnioslem moc zwaszcze na benie |
dobra panowie to teraz takie dwie rzeczy :
1-jakim cudem zwezenie dolotu powietrza do silnika ma poprawic jego sprawnosć a przynajmniej zostawic parametry seryjne na jezdzie na benzynie-bo zwezka rownierz ogranicza benzyne - czerepach - jezdzilem tą fiestą futurą z dootem ze zwężką i potem zamienilem na seryjny dolot i naprawde nie trzeba być zawodowym kierowcą zeby odczuć duzą roznice..
2ElGrey w jaki sposb zwiekszyłes moc silnika poprzez zastosowanie 2gen ze zwezka?
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Maj 2007, 00:24
|
|
|
Darekmk3 napisał/a: | dobra panowie to teraz takie dwie rzeczy :
.... |
Darek, daj już spokój. rozmowa nie ma sensu. tyle informacji już było na ten temat, że skoro tłumaczysz, a ktoś wpiera że on zwiększył moc montując instalacje gazową II generacji to juz szkoda klawiatury.
Jeżeli ktoś jest uparty to prosze bardzo - przeszukajcie forum, ja nawet pamietam opis jak przerobić instalacje II gen na III gen żeby straty nie było...
Dodatkowo powstało dużo serwisów o LPG gdzie na ten temat jest mnóstwo informacji, i jeszcze się nie spotkałem z opinią "gaz II gen dodaje koni"
Ps. co do metalowego kolektora... odpuść sobie. kiedyś też chciałem, i podjechałem do zakładu... i mówie do szefa "a moze metalowy kolektor zamontowac"...to mnie szef wziął za chabety i do takiego kangora zaprowadził... otwiera maske i pokazał, jak wygladają te metalowe kolektory, i że mają co tydzien to auto na regulacji bo ono "nie chodzi"... |
|
|
|
|
gooz [Usunięty]
|
Wysłany: 23 Maj 2007, 20:45
|
|
|
dobra. dzieki wam wielkie za pomoc. zgianalbum bez was
juz jestem zdecydowany na sekwencje bo przerobka nie ma sensu...teraz powstaje "maly" problem.... kasa
[ Dodano: Sob Lip 07, 2007 20:36 ]
no i lpg zalozone. co myslicie o stag 3004?? |
|
|
|
|
|