Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:55 |
[MK3] Ciężko odpala, biały dym - 1.6 D |
Autor |
Wiadomość |
gitarr [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Maj 2007, 23:17 [MK3] Ciężko odpala, biały dym - 1.6 D
|
|
|
Mam pewne problemy z odpaleniem mojej fiesty. Musze bardzo dlugo krecic. Idzie z wydechu bialy dym. Silnik tak jakby mial chec odpalic ale idzie mu to nie najlepiej. Jak go dlugo przytrzymam na rozruchu to w koncu odpala, ale to jest juz na skraju wyczerpania akumulatora. Prosze mi powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 29 Lip 2010, 12:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 2 Maj 2007, 23:50
|
|
|
Jak maja sie swiece zarowe , oraz kompresja... Na rozgrzanym silniku jest to samo |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 3 Maj 2007, 02:31
|
|
|
weź kontrolkę i podłącz do świecy żarowej i do masy .Jak pali sie po przkręceniu stacyjki to znaczy że świece grzeją . Jeśli tak zdemontuj pasek miedziany łączący świece i sprawdzaj oporność (przejście) każdej ze świec do masy. Problemy z odpalaniem może mieć również przez wtryski albo pompe . Także trzeba iść kolejno od najtańszej strony . świece potem kompresja i na końcu pompa i wtryski . |
|
|
|
|
gitarr [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Maj 2007, 22:04
|
|
|
Sprawdzalem swiece i są ok. Co jeszcze moge sprawdzic w domowych warunkach? |
|
|
|
|
cyrkiel [Usunięty]
|
Wysłany: 7 Maj 2007, 22:35
|
|
|
Sprawdziłeś dokładnie przewód prądu do świec? |
|
|
|
|
gitarr [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Maj 2007, 22:02
|
|
|
Przywody wizualnie są ok. Nawet probowalem podgrzac kablem bezposrednio z akumulatora i potem odpalic, ale efekt jest taki sam. Prosze jeszcze oo jakies porady. Nie chcialbym oddawac samochodu do mechanika i narazac sie na duze koszty. |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Maj 2007, 23:22
|
|
|
sprawdz stan oleju i plynu chlodniczego bo albo jest wlanieta uszczelka pod glowica albo cos z sama glowica... dodatkowo problem z kompresja moze byc...
jak odpalisz auto wez wyciagnij bagnet oleju i zaobacz czy nie dmucha mocno... oby nie... |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Maj 2007, 01:12
|
|
|
generalnie pękające głowice to bolączka tego silnika. Kilka razy sie w życiu przegrzeje i pęka . niestety . Przerabiałem to u kolegi w aucie . |
|
|
|
|
Rafal1504 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Maj 2007, 08:20
|
|
|
Witam
Nie wiem jak we fieście ale np. w oplu omega diesel biały dym przy trudnym odpalaniu to wina żle ustawionego zapłonu (chyba na pompie), ale samemu ustawić to bardzo trudne, ojciec podjechał do mechanika ustawił i pomogło.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.