Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:35
moduł zapłonowy proble z podłączeniem
Autor Wiadomość
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 17 Kwi 2007, 11:57   moduł zapłonowy proble z podłączeniem

Witam
Mam problem z podłączeniem modułu. Silnik to 1.6 cvh na gaźniku w budzie mk3. Aparat i cewkę mam opanowaną natomiast zastanawiam się nad modułem bo niesety mam w nim pourywane kable i ciężko mi się domyślić gdzie to podpiąć
Może ktoś mi coś podpowie po kolorach kabli
zielono niebieski i zielono czarny

gruby czerwony

czerwony i niebieski

brązowy

i podciśnienie które idzie chyba pod gaźnik
dzięki za podpowiedzi
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Kwi 2007, 13:44   

zdjęcie zrób to ci powiem
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 17 Kwi 2007, 15:25   

na tym drugim zdjęciu od lewej
kostka do aparatu
kable zielono niebieski i zielono czarny
czerwony i niebieski
gruby czerwony
brązowy

fotka fotka2 fotka3
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 17 Kwi 2007, 19:52   

Ja na twoim miejscu bym to wywalił i poszukał aparatu zapłonowego BOSCH z modułem na nim :) masz wtedy 3 kabelki i zero czarnej magii
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Kwi 2007, 21:40   

niestety tego nigdy w łapach nie miałem wiec za bardzo nie pomoge na odległość .
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18 Kwi 2007, 07:53   

pvzon co znowu za autko sobie sprawiłeś :D ?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 18 Kwi 2007, 09:32   

mk3 z silnikiem 1.6 cvh z essiego xr3i przerobione na gaźnik, tylko nie mogę podłączyć zapłonu :?
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Kwi 2007, 10:05   

jak byś sobie nie poradził wstaw zapłon albo Edisa jeśli jest miejsce w bloku i kole albo normalnego halla Boscha . Bo to robiłem i ja i laskosz i wiemy o co biega .
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 18 Kwi 2007, 12:14   

podjechałem do faceta który się zajmuje wtryskami i gaźnikami i wszystko już wiem. czerwony to plus do stacyjki, brązowy masa, dwa kable do czujnika temperatury w kolektorze, i ostatni kabel na obrotek.
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Kwi 2007, 16:43   

super że sobie poradziłeś . Zrób schemat w paint i wrzuć na forum . następny bedzie miał łatwiej .
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 20 Kwi 2007, 10:11   

no i udało się wszystko podłaczyć i jest iskra :) mam tylko pytanie u kolejność kabli w aparacie bo coś mi nie idzie z ustawieniem zapłonu
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 20 Kwi 2007, 12:44   

1 3 4 2 patrząc od strony rozrządu . ustaw górny znak na kole pasowym wałka rozrządu . Ustaw aparat zapłonowy tak aby pokrywały sie płetwy i podłącz w to miejsce w kopułce 1 cylinder (miejsce wskaże ci palec) . zobacz w która obraca sie aparat (zadje sie przeciwnie niż wskazówki ) i podłącz po kolei 3 4 i 2 cylinder i odpali odrazu .
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 20 Kwi 2007, 13:49   

dzięki, jak tylko wrócę z pracy to działam. :)
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Moduł zapłonowy: Moduł wzmocnienia zaplonu
Gość Elektryka 19 9 Gru 2004, 18:29
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] moduł zapłonowy edis 4
bartkjs Elektryka 4 11 Sty 2011, 23:22
Gość
Brak nowych postów moduł zapłonowy ?? Pali na dwa gary....
telnap Elektryka 2 8 Kwi 2007, 19:07
Gość
Brak nowych postów [Inny] Moduł zapłonowy, jak podłączyć ?
cewka impulsatora wchodzi do modulu zaplonowego przy aparacie i wychodzi 3 pinami
Pawełos666 Elektryka 5 11 Cze 2013, 22:11
Pawełos666
Brak nowych postów [MK4] Kłopoty z podłączeniem - 1.4
pawloplus Mechanika 2 21 Kwi 2007, 06:50
pawloplus


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.