Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
21 Cze 2014, 22:53
Podwójne gaźniki
Autor Wiadomość
Qba1983 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 13 Kwi 2007, 09:18   Podwójne gaźniki

Panowie czy jest sens zakladac podwójne gaźniki, tylko ze seryjne do fiesty mk1 1.6??? Podobno bez ostrego walka to jest tylko lepsza dystrybucja paliwa ale wzrost mocy srednio :/
_________________
Have no idea how fast it is but sure it's hell of a fun to drive an ITB :D

Fiesta 1982 ITB - "Green Granny"
Subaru Forester 2.0XT - "Forek"
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 13 Kwi 2007, 20:08   

najpierw poczytaj http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=22888
 
 
Qba1983 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Kwi 2007, 13:02   

No przeczytałem ale na moje pytanie to nie odpowiedzialo ;-( Chodzi mi o to czy jest sens montowania zwyklych weberow ???
_________________
Have no idea how fast it is but sure it's hell of a fun to drive an ITB :D

Fiesta 1982 ITB - "Green Granny"
Subaru Forester 2.0XT - "Forek"
 
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 14 Kwi 2007, 13:52   Re: Podwójne gaźniki

Qba1983 napisał/a:
Panowie czy jest sens zakladac podwójne gaźniki, tylko ze seryjne do fiesty mk1 1.6??? Podobno bez ostrego walka to jest tylko lepsza dystrybucja paliwa ale wzrost mocy srednio :/


troche nie kumam Twojego pytania... chcesz wsadzić 2 zwykłe, seryjnie montowane gaźniki czy może 2 np poziome Webery do seryjnego silnika? Tak czy owak moim zdaniem powinieneś sobie odpuścić...pozdro
 
 
Qba1983 

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: Fun
Silnik: Inny
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 15 Kwi 2007, 10:14   

Dlaczego sobie odpuscic ja po prostu pytam jakie są opinie ??? :D A chodziło mi o założenie seryjnych gaźników na seryjny silnik.
_________________
Have no idea how fast it is but sure it's hell of a fun to drive an ITB :D

Fiesta 1982 ITB - "Green Granny"
Subaru Forester 2.0XT - "Forek"
 
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 15 Kwi 2007, 15:44   

Jak masz kolektor to zakładaj. Niż to uczynisz pojedź na hamownię sprawdź ile ma mocy w serii ( być może się zdziwisz ) następnie załóż gaźniki i powtórz operację - będziesz wiedział wszystko.
 
 
adi08
[Usunięty]

Wysłany: 15 Kwi 2007, 19:39   

ja bym nie kombinował z seryjnymi...miom zdaniem za dużo zachodu...mogą potem być problemy z synchronizacją tych gaźników bo one nie były wyprodukowane do współpracy z innym itp...ale to moja opinia i możecie się z nią zgadzać lub nie
POZDRAWIAM
 
 
xr2fun 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Dołączył: 18 Sie 2005
Posty: 625
Wysłany: 15 Kwi 2007, 20:10   

Napisałem co wiem. Jak ktoś chce głową mur rozwalać - dlaczego nie ( nie mój problem )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Gaźniki - dane techniczne i regulacja
Laskosz Mechanika silnika 2 13 Paź 2011, 17:50
diodalodz
Brak nowych postów Podwójne OC
JoeMix Ubezpieczenia i rejestracja aut 35 30 Paź 2010, 12:43
JoeMix
Brak nowych postów Podwójne ryglowanie
qualin Elektryka ogólna 2 17 Lip 2020, 18:10
msky
Brak nowych postów gaźniki dcoe40 lub 45
co sadzicie
przyczyn Mechanika silnika 16 16 Maj 2007, 11:09
van
Brak nowych postów Gaźniki do 1,6CVH - jakie i inne sprawy :)
Qzyn Tuning mechaniczny 15 10 Sty 2008, 21:35
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.