Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Odpalanie na gazie
Autor Wiadomość
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 4 Kwi 2007, 18:12   

genov, readmore Jak zrobisz podłączenie wężyka podciśnienia i będzie grało - zaraz piszesz...! Jak nie będzie grało - także. No! :D
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Kwi 2007, 23:12   

miło że tak mowisz
ale bądźmy realistami musze sie zadowolić bóg zapłać :) bo browarków mam obiecane a na zlocie zawsze swoje pije :)
 
 
 
Laskosz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2321
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 4 Kwi 2007, 23:19   

diodalodz napisał/a:
a na zlocie zawsze swoje pije :)

oj jak dotre to cie opije :D
_________________
" zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź "
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 5 Kwi 2007, 00:45   

ty sie nie liczysz . Bo jak brat jesteś .
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 5 Kwi 2007, 11:52   

No i sprawa wyglada tak, zrobiłem tak jak dioda kazałes tylko ze powietrze wziełem z tego zaworku bocznikowego powietrza czy jak on tam sie nazywa;) Na lpg zapala dobrze na ciepłym silniku;d a na zimnym ma ciezzzko ale tez zaskoczy wiec dam sobie juz z tym spokoj jest dobrze tak jak jest wczesniej wcale mi na lpg nie palila;/ Dzieki dioda i raferi
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Kwi 2007, 00:29   

bo żeby odpaliła na zimnym musisz 2 razy włączyć na sekunde ten zaworek z boku parownika . On daje dawke rozruchowa .
Poniżej daje ci link do takiej centralki która powinna być tam i czerwony przycisk jest wlaśnie do dawki rozruchowej .
centralka
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 6 Kwi 2007, 12:05   

a to teraz dałem<wstyd> a ja ten zaworek mam zawsze włoczony i czasem sie dziwie czemu mi fofka gazem sie dławi. Jeszcze raz go podłącze i zrobie jak radzisz bo myslałem ze jak ten zaworek nie jest włączony to gaz przez parownik nie bedzie przepływał i w sumie tak było tylko ze teraz ten wezyk od kolektora zassysa mebrane, he co doswiadczenie to doswiadczenia ale mi łyso;/
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 6 Kwi 2007, 18:00   

genov, :D Myślisz, że każdy tak od razu wszystko wiedział? Po poprawce będzie wskazana regulacja - dobrze byłoby z analizatorem i wtedy będzie gitara!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Kwi 2007, 00:19   

hehe analizator można przy takiej instalacji wstawić między bajki . wkręcasz silnik na 5 tyś i skręcasz registrem na wężu aż do momentu kiedy nie zaczna spadać obroty i odkręcasz o 1/2 obrotu . potem już tylko korekty .
 
 
 
raferi
[Usunięty]

Wysłany: 7 Kwi 2007, 07:45   

diodalodz, :-( Ja znam taki sposób regulacji przy 3000obr; mniej wyje, a efekt do uzyskania podobny. Analizator między bajki? A na przeglądzie to do rury wydechowej co diagnosta wsadzi, jak nie sondę analizatora? Uczyć trzeba poprawności działania, he,he! Miłych i spokojnych!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Kwi 2007, 12:14   

na istalacji 1 generacji nigdy analizator dobrze wskazywać nie bedzie tzn ustawisz poprawnie wg tzw "prawa" ale auto jeździć nie bedzie bo bedzie za uboga dawka gazu . Dlatego powiedziałem ze analizator jedno a życie drugie . Swoja strona od 5 lat nigdy mi nikt tego badziewia na przeglądzie w rure nie wkładał . Robiłem sobie testy parokrotnie w warsztacie na analizaotrze ale nigdy na przeglądzie :)
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 7 Kwi 2007, 13:47   

Panowie, ale ja z moja fiesta z instalacja lpg w dowód nie wbitą na przeglad jechac nie moge;) przed przegladem wyjme instalacje i pojade bez;) Więc bez analizatora sie obedzie
 
 
Suchy87 


Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mateusz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 14
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Kwi 2007, 15:06   

to chyba lepiej niż zdejmować i zakładać instalke to załatwić przegląd za 200% normalnej ceny...
_________________
Jesteś z Wielkopolski - dołącz do WLKP Team !
 
 
 
genov
[Usunięty]

Wysłany: 7 Kwi 2007, 16:24   

zdejcie zajmie mi ok 3godz, poźniej załozenie ok 1dzien. a nie zamierzam dawac 200% ceny nprzeglady sa po to zeby auto sprawdzic:d a nie dawac komus ''cos w kopercie'' niby za co;>??
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Kwi 2007, 19:44   

zdejmij parownik i butle i koniec :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] Odpalanie na gazie
Gość LPG 10 26 Maj 2006, 01:21
diodalodz
Brak nowych postów Odpalanie: na benzynie czy na gazie ?
Gość LPG 28 1 Gru 2007, 03:42
diodalodz
Brak nowych postów Problemy na gazie
Raven_PK Mechanika ogólna 1 2 Sie 2009, 00:47
diodalodz
Brak nowych postów 1.25 Szarpanie na gazie
henio82 Mechanika silnika 1 13 Wrz 2015, 12:26
henio82
Brak nowych postów ODPALANIE
Gość Elektryka 4 12 Lip 2009, 13:43
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.