Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: zaplon

Przesunięty przez: szynszyl
17 Kwi 2006, 11:18
Silnik : spalanie stukowe korektor liczby oktanowej
Autor Wiadomość
olijacek
[Usunięty]

Wysłany: 22 Paź 2004, 12:45   

http://www.fordescort.no-...dy%20bledow.rar

Oto nowe dowody że jest to możliwe na końcu tego dokumentu jest zapis "Specyfikacje

Podłączyć końcówkę 3 do masy aby zwiększyć regulowaną prędkość na biegu jałowym o 100 obr/min. Podłączyć końcówkę 23 do masy aby opóźnić ustawienie zapłonu o 2 - 3°.
Podłączyć końcówkę 24 do masy aby opóźnić ustawienie zapłonu o 4 - 6°.
"
Tylko czy escort ma ten sam komputer ? Ale chyba tak niech no się ktoś wypowie.
 
 
krzysztof_0
[Usunięty]

Wysłany: 22 Paź 2004, 15:16   

:D Jasne że to prawda ja zastosowałem w/w opis i zadziałało przecież opisywałem to samo wczesniej podłączyłem kabelek z końcówki 23 do masy i automatycznie nastąpilo opóżnienie zapłonu i ustąpiło spalanie detonacyjne :!: :D
 
 
olijacek
[Usunięty]

Wysłany: 22 Paź 2004, 15:22   

W którym punkcie zmasowałeś ? Do akumulatora czy gdzieś bliżej ? Fotkę byś pstryknął . To by se wszyscy zobaczyli a te wejścia są numerowane wewnątrz wtyczi bo nie przyglądałem się jeszcze.

A i dodam jeszcze jedno następny problem rozwiązany wielkie brawa dla wszystkich w temacie :D
 
 
krzysztof_0
[Usunięty]

Wysłany: 22 Paź 2004, 18:19   

:D
olijacek,nie trzeba robić zdjęć ponieważ kolory kabli się zgadzają (pewnie już to sprawdziłeś :) ) a wtyczka nie jest ponumerowana,wcześniej opisywałem jaki kolor kabelka odpowiada odpowiedniemu numerowi, po lekkim odsłonięciu koszulki widać wszystkie trzy kable i ich kolory oraz doprowadzenia do odpowiedniego pinu,zdjęcie jest tutaj http://www.fiestaklubpols...p?p=21690#21690 i jest takie samo jak w mojej fieście,tylko trzeba sprawdzić właśnie po kolorach kabli która wtyczka służy do korekty zapłonu a kabelek podłączyłem do ujemnego bieguna akumulatora :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Zworka liczby oktanowej w 1.1i
limus Elektryka silnika 10 29 Maj 2014, 22:30
limus
Brak nowych postów Zworka liczby oktanowej mk3
Gość Elektryka 10 18 Mar 2005, 18:03
Lokmen
Brak nowych postów spalanie stukowe co to?
ocb?
stafcio Mechanika 18 20 Cze 2008, 14:14
Krawiec
Brak nowych postów Dolot, spalanie stukowe i inne dywagacje
Wydzielone z FAQ Przepływka
PumaRST Tuning mechaniczny 47 12 Lip 2011, 10:17
rex


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.