Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Otwarty przez: PumaRST
13 Mar 2013, 07:41
KOLEJNY PROJEKT - OBR Niestachów
Autor Wiadomość
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Lis 2006, 08:20   

auto nadal nie było shamowane, ale moje odczucia wskazują na to ze ma 2xxKM i czas et poniżej 14s na 1/4 mili. przyszłość jest raczje jasna, klasa "Street" w MP. Ale zobaczymy jak to wyjdzie. Niech sie sam własciciel wypowie co dalej planuje

no i nadszedł ten dzień. R5 trafiło na hamownie. ustawienie do jazdy na codzień przy doładowaniu 0,6 bara dało 180KM i 306Nm :yyy: kolejne próby prowadziły do ustawienia doładowania i LPG na ustwienie wyścigowe ale było za ślisko na drodze a nie mieliśmy czasu na samej hamowni zeby lepiej dostroic gaz. Przy doładowaniu 1,1 bara udało sie ustalić 368Nm przy 3300obr :yyy: ale brakowało paliwa. wykres nie pokazuje tej próby :sad:



pozdrawiam
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:58   

:yyy: 180KM i 306Nm w takim malym autku :?: he to nie dziwie sie ze RST nie mogla dogonic Renaty... jaki jest dalszy plan rozbudowy :?:
_________________

 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 5 Lut 2007, 22:00   

no to Marcin teraz to trza fieste dobrze zrobic na renate :P ,a tak serio to wynik zadżebisty'jak mowisz ze nie bylo do wystrojone na tip-top wiec zapas mocy jest jeszcze,i powielam pytanie Fordona-co dalej ? :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 5 Lut 2007, 22:13   

:ok: :ok: :ok:
szacun
hmm widzialem autko
poezja
kwintesencja aut nie wyglada a jezdzi:)
ile R5 wazy gotowa do jazdy?? wazyliscie ja??
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
KureckiGTT 

Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Wrz 2005
Posty: 32
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 5 Lut 2007, 22:23   

narazie brak czasu projekt stoi, jak ruszy to to najpierw r5 przejdzie na diete bo mi fanca przytyła :D
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Lut 2007, 00:15   

Darekmk3 napisał/a:
no to Marcin teraz to trza fieste dobrze zrobic na renate :)


Marzenia ścietej głowy :bad:

Zreszta to auto nie jest traktowane przezemnie jako jakakolwiek konkurencja. Wiec czy bedzie szybsze czy bedzie wolnijesze od Fiesty ZT to mnie wsumie walii :D
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
GienekWichura 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004
Posty: 309
Skąd: Puck
Wysłany: 6 Lut 2007, 06:21   

To jest 8śmio zaworowiec dlatego taka duża rozpiętość między momentem
a mocą. Normalnie jak w turbodieslu. Ciekawie rożłożone parametry hmm.....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 6 Lut 2007, 08:18   

GienekWichura napisał/a:
To jest 8śmio zaworowiec dlatego taka duża rozpiętość między momentem
a mocą. Normalnie jak w turbodieslu. Ciekawie rożłożone parametry hmm.....


ta duza rozpietość jest bardzo przyjemna :lol:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
czarny 

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: CLX
Silnik: Inny
Imię: Arek
Wiek: 47
Dołączył: 17 Kwi 2006
Posty: 53
Skąd: mikołajki
Wysłany: 20 Lut 2007, 18:34   

Witam!!!
jestem roczarowany ze sprzedajecie tego potworka. no chyba ze macie na myśli coś nowego, jeszcze szybszego. to dajcie znac coscie wymyślili.
pozdrawiam

czarny
_________________
Jestem w trakcie przeróbek. Silnik juz jest 1.8 CVH, zawieszenie tez, zostaje karoseria
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 20 Lut 2007, 18:41   

czarny napisał/a:
Witam!!!
jestem roczarowany ze sprzedajecie tego potworka. no chyba ze macie na myśli coś nowego, jeszcze szybszego. to dajcie znac coscie wymyślili.
pozdrawiam

czarny


to juz własciciel niech sie wypowie.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] Ford Fiesta RS ZetecTurbo - OBR Niestachów
UPdate 18/05/2009 - 207KM 250Nm
PumaRST Archiwum 776 19 Wrz 2009, 07:35
PumaRST
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi xr2i by O.B.R. Niestachów for LUKESK
upDate 24/07/2006
PumaRST Tuning mechaniczny 39 24 Mar 2007, 20:42
KureckiGTT
Brak nowych postów Szarpie ok 2000 obr
fryszard Mechanika silnika 1 15 Mar 2016, 14:26
blood_brother
Brak nowych postów [MK4] szarpanie ponizej 2000 obr.
sebastiandziok Mechanika 4 29 Paź 2009, 21:10
sebastiandziok
Brak nowych postów Zetec 1.25 odcina zapłon przy 4 tyś obr.
adam90gt2 Mechanika ogólna 11 7 Wrz 2014, 20:47
vegetagt


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.