Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 21:04 |
[MK3] Nie pali na zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
leaneusz [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2006, 15:23 [MK3] Nie pali na zimnym silniku
|
|
|
witam mam problem posiadam w rodzinie od niedawna fieste 1.8D . i jest z nia wielki problem od samego poczatku. Zawsze na zimnym silniku odpalala bardzo dlugo. Zaczelo to mnie denerwowac wiec dalem na serwis aukto. Sprawdzona byla kompresja, swiece, bezpieczniki itp. Okazal sie do wymiany silnik rozrusznika wiec go wymienilem. No i po tygoniu czasu rano zachodze do auta i nic nie pali... Kilkanascie razy probowalem i nic. Rozrusznik kreci ale silnik nie lapie. Po czasie sprubowalismy na popych. Autko odpalilo i po rozgrzaniu silnika chodzi idealnie, startuje tez bez problemu. A fordzie powiedzialno mi ze moze byc to kolo zamachowe . Czytalem na forum juz o podobnych problemach ale nie wiem czy to moze byc np pompa, ale pstryka przy starcie 2 razy. A podobno ma byc jeden raz .
Prosze o pomoc gdyz juz sil nie mam do tego auta |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Maj 2010, 19:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
szymon [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Gru 2006, 22:26
|
|
|
sprawdz świece żarowe |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 25 Gru 2006, 00:19
|
|
|
A jakie jest to ciśnienie sprezania bo piszesz ze było sprawdzane ? |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
leaneusz [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Gru 2006, 11:02
|
|
|
swiece zarowe byly sprawdzane jedna nie dzialala to ja wymienilem, co do kompresji to nie wiem jaka jest bo mi na warsztacie nie powiedzieli. Dostalem tylko fakture i gosc powiedzial ze kompresja jest ok . Auto bylo podlaczane w autobossie . |
|
|
|
|
anjko
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Imię: Mariusz
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2006 Posty: 421 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 28 Gru 2006, 23:25
|
|
|
Jeśli ciśnienie jest dobre świece grzeją rozrusznik normalnie kreci to musi zaplic tak wie albo ktoś cos przeoczył albo hmmm
A moze prąd na świce nie idzie sprawdzone były wszystkie sa ok ale jak prad do nich nie dojdzie to nie zagrzeją
a jak juz auto odpali to jedzie normalnie rozpedza sie nie dymi i takie tam ??? |
_________________ GALERIA ZE SPOTÓW TZ
były: MK2 1.1C 87r.-> MK3 1.8D 91r.-> MK3 1.4i 90r.-> MK3 1.8 16V 93r. (obecnie by Dawidek)-> MK3 1.8 16V 93r.
obecnie są: MK3 1.3i 91r. (Easy by Sysia) i MK3 1.8 16V 93r.
strach pomyśleć co będzie dalej ??? |
|
|
|
|
MarkoPolo [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Gru 2006, 19:35
|
|
|
Kidy wymieniałeś filtr paliwa? |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 29 Gru 2006, 23:04
|
|
|
Diesel jak bedzie zimy jak trup i zadna swieca nie zagrzeje sie to chociaz bys ja ciagal to nie odpali... fakt ze moze byc zapchany filtr paliwa lub tez przestawiony kat wyprzedzenia wtrysku... takie rzeczy sie zdarzaja... wtryski nie powiem bo nie sluchale tego silnika to nie jest takie ein fach... zasada jest prosta jest diesel sie nie zapowietrza ma grzanie swiec i dostaje paliwa to skubaniech chodzic musi (przy dobrej kompresji). |
_________________
|
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5647 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Gru 2006, 00:10
|
|
|
powiedz no panie czy dymi przy odpalaniu czy jest czysto i kręci silnik . Jeśli nie dymi przy odpalaniu ani na czarno ani na siwo to znaczy ze nie dostaje paliwa .a za to odpowiedzialne sa dwa elektrozawory na pompie . Jeden duży blisko przewodów wtryskowych jest odpowiedzialny za odcięcie paliwa (blokuje tłoczek) drugi nieco wyżej pod kątek 90 stopni do pierwszego blokuje powrót pompy . Jeśli nie bedziesz mogł odpalić weź kawałek przewodu i podłącz na krótko pod akkusa ten zaworek koło rurek i zobacz czy wtedy odpalisz . Czasami dzieje sie tak że upala sie kostka stacyjki w taki wredny sposób ze podczas pracy rozrusznika zamykaja sie zawory na pompie . |
|
|
|
|
leaneusz [Usunięty]
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 17:40
|
|
|
sorki z nie odpisywalem ale mialem wyjazd maly problem rozwiazany czujnik woskowy czy jakos tak byl popsuty trzeba bylo wymienic i smiga bez problemu dzieki za probe pomocy |
|
|
|
|
Pablo784
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 45 Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 188 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 11 Lut 2007, 17:28
|
|
|
No to ja odswierze temat bo mam te same objawy i prosba do Was
jak sie to poprawnienazywa i gdzie sie to znajduje ??? leaneusz napisał/a: | czujnik woskowy czy jakos tak |
|
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 01 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 11 Lut 2007, 20:15
|
|
|
Czujnik masz zaraz na obudowie termostatu... zarowno termostat jak i czujnik sa woskowe
2.50 za info
Pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.